Siana Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Varför går inte - smileyn att quota? Varför går inte :> - smileyn att quota? Så blir det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Ja? Svaret finns i artikeln jag postade. Var ligger problemet? Gah... tryckte på den och tolkade ordet som "english". Trodde du menade att jag skulle söka på ronery på wikipedia. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Varför går inte - smileyn att quota? Varför går inte :> - smileyn att quota? Så blir det. va inget. : Redigerad 6 juli, 2006 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 va inget. : Varför haxxade du min quote? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Varför haxxade du min quote? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Varför haxxade du min quote? Haha, fan. Trodde att smileyn var :"> <-, så jag .. ja.. vettefan. försökte bara kolla runt lite på quoten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 1. Är bootlegs tilltåtet eller är det också olagligt att ladda ner? 2. Varför kallas det bootlegs? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 1. Är bootlegs tilltåtet eller är det också olagligt att ladda ner? 2. Varför kallas det bootlegs? Du som har blivit så duktig på engelska kanske skulle prova med engelska wikipedia? Här står allt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Vad menas med hypernatad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Du som har blivit så duktig på engelska kanske skulle prova med engelska wikipedia? Här står allt. Hittar inget där om varför det kallas bootlegs.. frågade inte vad bootlegs ÄR... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Hittar inget där om varför det kallas bootlegs.. frågade inte vad bootlegs ÄR... Står på den svenska versionen vad ordet kommer ifrån. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Vad menas med hypernatad? Det är väl när man kan vara inne på t.ex gtasajtens forum, men man kan inte skriva något. Rätta mig om jag har fel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Har aldrig fattar vart ljumskarna sitter.. Nu kommer ni säkert att mobba mig. Edit: Jo, passar också på att fråga: Hur mäter man tum:en på en tv? Alltså, hur vet man att en tv är 14"? Mäter man med en tumstock tvärs över eller? Redigerad 11 juli, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Har aldrig fattar vart ljumskarna sitter.. Wiiiiikipedia! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Wiiiiikipedia! Jo, kom på att jag kunde kolla där, men sen glömde jag editera min post:P Tack iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Edit: Jo, passar också på att fråga: Hur mäter man tum:en på en tv? Alltså, hur vet man att en tv är 14"? Mäter man med en tumstock tvärs över eller? Mät din datorskärm på diagonalen, så ska du se att det stämmer! Och jaa.. du behöver inte använda en tumstock. Linjal och antal centimeter X 2,5 funkar också bra. Redigerad 11 juli, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Mät din datorskärm på diagonalen, så ska du se att det stämmer! Och jaa.. du behöver inte använda en tumstock. Linjal och antal centimeter X 2,5 funkar också bra. Ska jag bara mäta på "glaset" eller över precis hela, med plasten och allt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 - Varför skär sig deprimerade tjejer sig i armarna? Det är en sjukdom. Tro det eller ej. Depressioner kan urarta till den grad då du känner att du måste åsamka dig själv fysisk smärta. Jo visst är det en sjukdom, men sen är jag j*vligt less på att en massa småtjejer, 13/14 år som VILL vara deprimerad och få uppmärksamhet för det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Ska jag bara mäta på "glaset" eller över precis hela, med plasten och allt? "Glaset" (som väl är plast?). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Varför smakar mjölk konstigt utomhus? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts