Vice. Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Hur fungerar detta: Jag har köpt en dator från en butik i Östersund. Dom ringde nyss och sa att den är färdig att hämtas. Dock så ringde dom från ett 060-nummer, vilket är riktnumret i Sundsvall. Jag blev brydd över detta, och kollade på Hitta.se. 060-numret går till en person i Östersund. 063-numret (riktnumret i Östersund), som ska vara butikens nummer går också till Östersund, samma adress som butiken ligger på. Båda numrena går till två privatpersoner med samma efternamn. Kanske har du fel, 060 går till Östersund, inte tillSundsvall. De kanske har bytt riktnummer...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 (redigerad) Kanske har du fel, 060 går till Östersund, inte tillSundsvall. De kanske har bytt riktnummer...? Nej. Frågade i butiken, de kör med IP-telefoni. Well, bara att hoppas att det inte blir något krångel. Har min nya dator nu i alla fall. Redigerad 10 januari, 2008 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Nej. Frågade i butiken, de kör med IP-telefoni. Well, bara att hoppas att det inte blir något krångel. Har min nya dator nu i alla fall. Köpte inte du dein laptop för ett år sedan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Köpte inte du dein laptop för ett år sedan? Jo, men det är av olika anledningar jag behöver en ny dator. Oh my god. Nu använde jag smileyn jag hatar mest av alla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 (redigerad) Finns det Memory Stick's över 10 gb (sånna man använder i t.ex. PSP, mobiltelefoner osv) Redigerad 10 januari, 2008 av emo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Finns det Memory Stick's över 10 gb (sånna man använder i t.ex. PSP, mobiltelefoner osv) 8gb är det högsta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 8gb är det högsta. 16 GB kommer i mars. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 8gb är det högsta. Fel, eller iallafall fel snart. http://www.newsdesk.se/pressroom/sony/pres...-pro-duo-188900 mr_tobbe: Röv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Då kan jag passa på att fråga vad det högsta är i en sticka. Alltså ett USB-minne. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 16 GB kommer i mars. Åh, det visste jag inte. Ska bli till att köpa ett sådant då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 16 GB kommer i mars. Tack för svar, men när ska teknologin tillåta en tb i mobilen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Åh, det visste jag inte. Ska bli till att köpa ett sådant då Värt att lägga över 2000 på ett minnes kort. Tänk också på att många/de flesta av dagens prylar inte har stöd för så mycket minne (psp t.ex) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Värt att lägga över 2000 på ett minnes kort. Tänk också på att många/de flesta av dagens prylar inte har stöd för så mycket minne (psp t.ex) True, jag har nästan "problem" att fylla mina 4 Gb. Har en jäkla massa musik och det fyller ändå inte upp såvida jag inte lägger in spel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Då kan jag passa på att fråga vad det högsta är i en sticka. Alltså ett USB-minne. Läste i Kalle Anka-tidningen för nåt år sen att det finns ett USB-minne med 64 Gb ("alltså lika mycket som en dator") och den kostar "lika mycket som en bil" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Då kan jag passa på att fråga vad det högsta är i en sticka. Alltså ett USB-minne. Det finns att köpa 16 gb i de flesta affärer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Hur vet jag vilken version av DirectX jag har? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Vart kan jag få veta vem som äger en viss bil genom att skriva in Reg-nummer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Läste i Kalle Anka-tidningen för nåt år sen att det finns ett USB-minne med 64 Gb ("alltså lika mycket som en dator") och den kostar "lika mycket som en bil" Det läste jag med! Var typ 2 år sedan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Vart kan jag få veta vem som äger en viss bil genom att skriva in Reg-nummer? https://www21.vv.se/fordonsfraga/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 https://www21.vv.se/fordonsfraga/ Ville gärna ha vem som ägde bilen ochså, Tydligen var man tvugen att smsa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts