Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Hur går det egentligen för dom där som strejkar i USA, manusförfattarna eller vilka det nu då va?

Vill se min Jay Leno igen :mf_doof:

Edit: Oh, hitta just detta.

On January 2, 2008, The Tonight Show along with Jimmy Kimmel Live!, Late Night with Conan O'Brien, returned to air without writers, with the WGA still on strike. This was in response to the deal by David Letterman's production company Worldwide Pants with the WGA to allow Late Show with David Letterman and Late Late Show with Craig Ferguson to return with writers.

Men iallafall, hur går det med strejken?

Dave, Jay och Conan börjar sända igen (vi i sverige börjar med de nya avsnitten den här veckan). Dock är det bara Dave som har en manusförfattare; Jay och Conan skriver sina monologer själva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du fucking skojar med mig? :mf_doof:

The second season was designed to contain three volumes called "Generations," "Exodus" and "Villains," however "Exodus" was scrapped due to viewer criticism and the writers strike. If the strike continues through the end of the 2007–2008 television season, "Villains" will be carried over to the show's third season and the second season will consist of eleven episodes, which is thirteen less than was ordered by NBC.

Det finns alltså en chans ännu (jag hade fått uppfattningen att det var helt kört), men om strejken pågår för långt in på våren flyttas kvarvarande episoder upp till S03.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kommer det sig att när jag seedar för fullt (60-70 kb/s) och sedan startar en nerladdning så sänks uppladdningsgränsen till 10-15 kb/s? :rolleyes:

Har varit så i någon vecka nu, och det är verkligen grymt irriterande. :mf_doof:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kommer det sig att när jag seedar för fullt (60-70 kb/s) och sedan startar en nerladdning så sänks uppladdningsgränsen till 10-15 kb/s? :rolleyes:

Har varit så i någon vecka nu, och det är verkligen grymt irriterande. :mf_doof:

Kolla på inställningar>anslutningar. Det verkar inte finnas något alternativ för just det, men det finns ju alternativ seedning för när man inte laddar ner något, kolla om du råkat fippla runt där inne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...