RavenE Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Hur går det egentligen för dom där som strejkar i USA, manusförfattarna eller vilka det nu då va? Vill se min Jay Leno igen Edit: Oh, hitta just detta. On January 2, 2008, The Tonight Show along with Jimmy Kimmel Live!, Late Night with Conan O'Brien, returned to air without writers, with the WGA still on strike. This was in response to the deal by David Letterman's production company Worldwide Pants with the WGA to allow Late Show with David Letterman and Late Late Show with Craig Ferguson to return with writers. Men iallafall, hur går det med strejken? Dave, Jay och Conan börjar sända igen (vi i sverige börjar med de nya avsnitten den här veckan). Dock är det bara Dave som har en manusförfattare; Jay och Conan skriver sina monologer själva. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Är smält ost onyttigare än vanlig ost? Alltså, hyvla två skivor ost, smälta en o låta en vara. Eller nåt sånt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Men iallafall, hur går det med strejken? Den rullar på. Senaste nytt är att Golden Globe-galan ställs in. (Källa) Jag har fortfarande inte förstått att jag kommer behöva vänta 9-10 månader tills Heroes börjar igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Den rullar på. Senaste nytt är att Golden Globe-galan ställs in. (Källa) Jag har fortfarande inte förstått att jag kommer behöva vänta 9-10 månader tills Heroes börjar igen. Då är det tur att man inte har börjat kolla på säsong 2 ännu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Den rullar på. Senaste nytt är att Golden Globe-galan ställs in. (Källa) Jag har fortfarande inte förstått att jag kommer behöva vänta 9-10 månader tills Heroes börjar igen. Du fucking skojar med mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Du fucking skojar med mig? The second season was designed to contain three volumes called "Generations," "Exodus" and "Villains," however "Exodus" was scrapped due to viewer criticism and the writers strike. If the strike continues through the end of the 2007–2008 television season, "Villains" will be carried over to the show's third season and the second season will consist of eleven episodes, which is thirteen less than was ordered by NBC. Det finns alltså en chans ännu (jag hade fått uppfattningen att det var helt kört), men om strejken pågår för långt in på våren flyttas kvarvarande episoder upp till S03. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Jag behöver lite hjälp med El, La, Las, Los, Una, och Un. Kan nån hjälpa mig med det genom att ge exempel och översätta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Jag behöver lite hjälp med El, La, Las, Los, Una, och Un. Kan nån hjälpa mig med det genom att ge exempel och översätta? http://home.swipnet.se/ruisoto/undervisnin...ustantivos.html Kan nog hjälpa lite. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Är smält ost onyttigare än vanlig ost? Alltså, hyvla två skivor ost, smälta en o låta en vara. Eller nåt sånt. Det har jag svårt att tro. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Inte min vän, han säger att smält ost förstör kroppen. Men vanlig ost är väldigt nyttigt. Bah, nu ska han få sig en rejäl motbevisning av kebap von koetthjerta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Inte min vän, han säger att smält ost förstör kroppen. Men vanlig ost är väldigt nyttigt. Bah, nu ska han få sig en rejäl motbevisning av kebap von koetthjerta Tror han att systembolaget blandar i kräkmedel i spriten också? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 (redigerad) Hur kommer det sig att när jag seedar för fullt (60-70 kb/s) och sedan startar en nerladdning så sänks uppladdningsgränsen till 10-15 kb/s? Har varit så i någon vecka nu, och det är verkligen grymt irriterande. Redigerad 8 januari, 2008 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Hur kommer det sig att när jag seedar för fullt (60-70 kb/s) och sedan startar en nerladdning så sänks uppladdningsgränsen till 10-15 kb/s? Har varit så i någon vecka nu, och det är verkligen grymt irriterande. Kolla på inställningar>anslutningar. Det verkar inte finnas något alternativ för just det, men det finns ju alternativ seedning för när man inte laddar ner något, kolla om du råkat fippla runt där inne. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Skillnad mellan misshandel och tortyr? Var går gränsen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 (redigerad) Vad är det för font som används i alla roliga kattbilder? Och var kan man hitta den? Glöm det, det löste sig.. Redigerad 8 januari, 2008 av Karatemorfar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Hur fyller jag i detta? Jag vill betala då jag löser ut paketet, om det går? Jag har ju inget kort som jag kan betala med direkt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Heter det EN rak kurva eller ETT rak kurva? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Heter det EN rak kurva eller ETT rak kurva? En Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 En FEEEEL FÖR DET FINNS INGEN RAK KURVA HAHAHAHAHA JAG ÄR ROLIGAST Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 FEEEEL FÖR DET FINNS INGEN RAK KURVA HAHAHAHAHA JAG ÄR ROLIGAST hoho Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts