Mordos Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Nä? Fiffigt är ju om man är typ uppfinningsrik, påhittig och kreativ, och klurar ut saker. Och björnfitta är en helt annan sak i Örebro. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Den 'officiella' betydelsen av fiffig är i alla fall det som jag var inne på: http://synonymer.se/?query=fiffig Ska du tipsa folk om ordval kanske du inte bör använda ord som bara fungerar lokalt hos dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Den 'officiella' betydelsen av fiffig är i alla fall det som jag var inne på: http://synonymer.se/?query=fiffig Ska du tipsa folk om ordval kanske du inte bör använda ord som bara fungerar lokalt hos dig. Vem fan bryr sig, horunge. http://www.fittkramp.se/svordom/sv/visa-or...rnfitta.43.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Är jag cool om jag har gjort 5000 inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Är jag cool om jag har gjort 5000 inlägg? Det är kvaliteten på inläggen som bestämmer coolheten, inte kvantiteten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Är jag cool om jag har gjort 5000 inlägg? Njet. Som tur är verkar posthunting-hysterin ha lagt sig här på forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Njet. Som tur är verkar posthunting-hysterin ha lagt sig här på forumet. Nu är det mer pinsamt att ha många posts. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Tack. Då vet jag. http://guestbook.hfp.dk/images/smilies/msn_thumbup.png Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Nu är det mer pinsamt att ha många posts. Äsch, blunda för det bara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Äsch, blunda för det bara. Säger han med snart 10.000 posts. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Nu är det mer pinsamt att ha många posts. Jag vet inte ens hur många posts jag har.. Och jag kan inte hitta vart man kollar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Jag vet inte ens hur många posts jag har.. Och jag kan inte hitta vart man kollar Kolla din profil och i listan till vänster. Du har 1118 posts. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Kolla din profil och i listan till vänster. Du har 1118 posts. Ah thanks.. Då måste ju mina posts ha hög kvalité med tanke på den tid jag varit medlem här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Säger han med snart 10.000 posts. Mm, nördhelvetet nummer ett, haha. Kebab skulle få be om ett namnbyte till PostHuntMaster eller nåt annat sådär fyndigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Äsch, blunda för det bara. Blunda för över 100 inlägg på en dag också, örru. Du, örrö. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Men vad skojiga ni är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Uppenbarligen har kvantitet något med saken att göra att döma av Kebabens utmärkelser de senaste åren. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 6.458 posts wooohoooo!!!!!!! QUESTION; Vad är USB förkortningen för?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 (redigerad) 6.458 posts wooohoooo!!!!!!! QUESTION; Vad är USB förkortningen för?! Universal Serial Bus tror jag Redigerad 7 januari, 2008 av Valle-Ball Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 (redigerad) Hur går det egentligen för dom där som strejkar i USA, manusförfattarna eller vilka det nu då va? Vill se min Jay Leno igen Edit: Oh, hitta just detta. On January 2, 2008, The Tonight Show along with Jimmy Kimmel Live!, Late Night with Conan O'Brien, returned to air without writers, with the WGA still on strike. This was in response to the deal by David Letterman's production company Worldwide Pants with the WGA to allow Late Show with David Letterman and Late Late Show with Craig Ferguson to return with writers. Men iallafall, hur går det med strejken? Redigerad 7 januari, 2008 av DimpZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts