KvaddadPadda Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Har TorrentLeech blivit raidat eller nått? Igår kom jag inte in på sidan och idag får jag 404. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Har TorrentLeech blivit raidat eller nått? Igår kom jag inte in på sidan och idag får jag 404. We are currently upgrading our server hardware. Hopefully the site will be back online on Thursday. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 We are currently upgrading our server hardware. Hopefully the site will be back online on Thursday. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Om jag anänder tex skolproxy och blir bannan från en sidan blir då andra som använder proxyn bannade eller hur fungerar det? Det skulle vara intressant att veta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Om jag anänder tex skolproxy och blir bannan från en sidan blir då andra som använder proxyn bannade eller hur fungerar det? Det skulle vara intressant att veta Jag vet inte direkt men, det här är min teori. Eftersom proxyn använder olika ip's(den har säkert flera tusen olika ip adresser i en databas) varje gång så tror jag det aldrig händer, men om någon skulle få lika ip som dig och gå in på samma sida, så kanske det skulle hända. Förresten, IP=Internet Protocol? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Funkar en WinXpPro-key med alla språk? Har svenska, vill ha engelska. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Hur får folk igentligen reda på fusk till spel från första början? är det utgivaren som ger ut dem eller är det nån som har extremt tråkigto ch skriver in alla möjliga kompinationer med bokstäver och siffror tills något händer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Hur får folk igentligen reda på fusk till spel från första början? är det utgivaren som ger ut dem eller är det nån som har extremt tråkigto ch skriver in alla möjliga kompinationer med bokstäver och siffror tills något händer? Har för mig att det är dom som gör spelet som gör fusken. Men så finns det även vissa spel som man kan gå in och ändra i textfiler så att du t.ex börjar med mer pengar vid starten på singleplayer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Har för mig att det är dom som gör spelet som gör fusken. Men så finns det även vissa spel som man kan gå in och ändra i textfiler så att du t.ex börjar med mer pengar vid starten på singleplayer. Han menar nog hur fusken "läcker ut". Hur dom hamnar på fuskhemsidor och dylikt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Spelutvecklarna ger ut fusken. Varför skulle dom annars göra fusk till spel om ingen hade vetat om dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/42F15094-...rderform_SE.pdf Skulle någon kunna förklara var jag ska skriva kortnummer, giltighet, namnteckning och skivtitel i formuläret ovan? I böjran ska man ju skriva på den blå linjen ovan t.ex. förnamn, men den nedre delen ser konstigare ut. Dessutom är det ju en linje nederst, med ingen "rubrik" under sig. Jag vill inte göra något fel, så hjälp skulle uppskattas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/42F15094-...rderform_SE.pdf Skulle någon kunna förklara var jag ska skriva kortnummer, giltighet, namnteckning och skivtitel i formuläret ovan? I böjran ska man ju skriva på den blå linjen ovan t.ex. förnamn, men den nedre delen ser konstigare ut. Dessutom är det ju en linje nederst, med ingen "rubrik" under sig. Jag vill inte göra något fel, så hjälp skulle uppskattas. Du ska skriva på linjen under, Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Vad är det för val som på går i USA? Är det val om ny President eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Du ska skriva på linjen under, Men vid "giltigt t o m" är det ju ett snedsträck utsatt, är det inte så att man ska skriva månad/år alldeles vid den? Kan hur som helst inte förstå logiken i det hela. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Vad är det för val som på går i USA? Är det val om ny President eller? Det har varit primärval i Iowa inatt, första staten som röstar fram en republikanisk och demokratisk representant. Det riktiga valet är i november. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/42F15094-...rderform_SE.pdf Skulle någon kunna förklara var jag ska skriva kortnummer, giltighet, namnteckning och skivtitel i formuläret ovan? I böjran ska man ju skriva på den blå linjen ovan t.ex. förnamn, men den nedre delen ser konstigare ut. Dessutom är det ju en linje nederst, med ingen "rubrik" under sig. Jag vill inte göra något fel, så hjälp skulle uppskattas. Såhär kan jag tro, men jag visste inte vad man skulle skriva på stat/provins. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Det har varit primärval i Iowa inatt, första staten som röstar fram en republikanisk och demokratisk representant. Det riktiga valet är i november. Ah, Då vet ja tack iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Såhär kan jag tro, men jag visste inte vad man skulle skriva på stat/provins. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/s703v5gp52so.png Ser rimligt ut, men känns fortfarande inte helt rätt. Se min föregående post ovan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Ser rimligt ut, men känns fortfarande inte helt rätt. Se min föregående post ovan. Jo jag läste det, men jag förstod inte riktigt hur du menade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 (redigerad) Jo jag läste det, men jag förstod inte riktigt hur du menade. Man skriver ju datumet "Månad/År" och det är ju ett /-tecken utsatt på ett ställe. EDIT: När man läser den engelska är det ganska uppenbart vart man ska skriva (http://assets.xbox.com/en-us/support/replacementdisk_orderform.pdf). Tack ändå. Redigerad 4 januari, 2008 av Tackleberry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts