Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Havssalt eller ska jag ta livet av mig vanligt salt?

Aldrig gjort något sådant här förut.

Hmm.. Låt mig tänka... Minns att vi gjorde det här mycket när jag var liten (fyra förkylda barn - nässprayet tog slut ofta).

Om jag minns rätt så ska du värma vatten och blanda ner salt. Vattnet ska vara runt kroppstemperatur.

Jag skulle tro att det går bra med vanligt salt.

Edit: Haha, se där. här har du en guide från självaste aftonhoran. :whistling:

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article97499.ab

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det nåt att göra åt hundar att de är inte lika rädda när det smäller ute när de skjuter nyårs raketer vår hund har blivit rädd för det. Finns det nåt sätt att göra så han inte blir så rädd av det?

Finns lugnande att hämta hos veterinär, var tidigt ute med det eftersom att det blir svårt att få tag i tid och att hunden måste genomgå flertal tester på hjärta osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe.. pinsamt nog har jag lyckats göra samma misstag nån gång o va såhär nära *håller upp fingrarna o visar avstånd på några centimeter* att köpa nya högtalare :w000t:.. haha

Exakt samma här! :mf_doof:

..förutom den lilla detaljen att jag bara hade råkat dra ur sladden. Pinsamt, pinsamt. :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar efter nån bra komedi film, Typ som Wedding crashers. Langa hit tipsen nu! :(

(Märkte precis att det kanske är fel tråd men, jag vill inte starta en ny tråd så... jag lånar denna)

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...