Henkibojj Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Som följdfråga undrar jag då ifall det är någon som har konserten i bra kvalité som kan skicka den till mig? Torrenten var väl helt ok? Det fanns annars en på ca 950 Mb, men jag tyckte inte att det var nåt fel på 250 Mb-versionen. Btw tycker jag också vid närmare eftertanke att det är svenska med dansk brytning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Sjungt eller sjungit? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Sjungt eller sjungit? Sjungit skulle åtminstone jag säga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Knappen "Spela upp alla" fungerar inte i mina musikmappar. Den har fungerat förut. :errm: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Vad finns det för möjligheter att sälja två stycken 256 MB DDR2 PC4200 533 MHz minnen på t.ex. Blocket? "Verkligt" pris och överpris? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Knappen "Spela upp alla" fungerar inte i mina musikmappar. Den har fungerat förut. :errm: Okej, då vet vi.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Knappen "Spela upp alla" fungerar inte i mina musikmappar. Den har fungerat förut. :errm: Add -> Folder/Directory. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Okej, då vet vi.. Ha..ha. Självklart ville jag ha hjälp med det. Måste man skriva allt specifierat som en fråga för att du ska fatta det? Add -> Folder/Directory. Tack, men det är ändå lite enklare att bara klicka där om man vill spela upp en mapp. Annars måste man starta spelaren, sedan leta fram mappen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Ja tänkte på denna tråd Click Varför ligger den i Musik, Film & Grafik för? När man kan fråga om allt möjligt typ. Tex om man söker musik,spel,film,bild osv. Skulle den inte passa bttre i allmänt då eller?. Gör inge stor sak av detta bara en fråga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 musik,spel,film,bild Musik, Film, Grafik. Men, oftast så söker man bara låtar eller filmer, så den passar bäst i det forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Ja tänkte på denna tråd Click Varför ligger den i Musik, Film & Grafik för? När man kan fråga om allt möjligt typ. Tex om man söker musik,spel,film,bild osv. Skulle den inte passa bttre i allmänt då eller?. Gör inge stor sak av detta bara en fråga Jag håller faktiskt med där litegrann Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Jag håller faktiskt med där litegrann Second. Inget jag stör mig på, men det finns en poäng. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Ja tänkte på denna tråd Click Varför ligger den i Musik, Film & Grafik för? När man kan fråga om allt möjligt typ. Tex om man söker musik,spel,film,bild osv. Skulle den inte passa bttre i allmänt då eller?. Gör inge stor sak av detta bara en fråga På tal om den tråden tycker jag att det borde finnas en separat tråd för spel. Mvh Umberto Professionell tyckare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Jag undrar, finns det något finurligt sätt att få lös "snorproppar" i näsan? Jag är fruktansvärt förkyld och har slut på nässpray. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Jag undrar, finns det något finurligt sätt att få lös "snorproppar" i näsan? Jag är fruktansvärt förkyld och har slut på nässpray. Saltvatten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Saltvatten. Är vatten med salt i. Vad ska jag göra med det, mamma? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 FRÄS! När jag sitter och lyssnar musik i Winamp så kommer det bara ljud i den högra... luren eller vad fan man nu ska säga vafan. Ni fattar?! Ja, det funkar i andra program. Ja, den är itryckt ordentligt. HILFE HILFE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Second. Inget jag stör mig på, men det finns en poäng. Fourth. Sant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 FRÄS! När jag sitter och lyssnar musik i Winamp så kommer det bara ljud i den högra... luren eller vad fan man nu ska säga vafan. Ni fattar?! Ja, det funkar i andra program. Ja, den är itryckt ordentligt. HILFE HILFE Kollat om du pillat på balance.reglaget?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Är vatten med salt i. Vad ska jag göra med det, mamma? Hitta något sätt att få upp det i näsan, på samma sätt som man gör med nässpray. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts