Curly Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Har en fråga. För ett tag sen satt en polare hemma hos mig och sökte bilar på blocket. Han visade mig en BMW, modell okänd. Det var iaf en BMW, äldre årsmodell. När den "kom ut" var det en lyxbil i miljonklassen. Skinklädsel, massor av saker man kunde pilla på i mittkonsolen när man satt i baksätet. Väldigt lyxig bil. Bilen kostar nu ungefär 15 - 20k på blocket, men jag har glömt bort vilken sorts modell det var på bilen, och min kompis kan jag inte få tag på då han är ute på praktik på en båt, jorden runt och är hemma i slutet av april. Låter onekligen som en 7-serie. Förmodligen en av de stora motorerna; 740/745/750. Mig veterligen så har inte BMW gjort något lyxigare än 7-serien. http://sv.wikipedia.org/wiki/BMW_7-serie http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_7_Series Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Jag fick totalt hjärnsläpp när jag tänkte skriva jag har i min signatur. Säger man att man är innehavare av en utmärkelse? Formulera gärna om det åt mig, tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Låter onekligen som en 7-serie. Förmodligen en av de stora motorerna; 740/745/750. Mig veterligen så har inte BMW gjort något lyxigare än 7-serien. http://sv.wikipedia.org/wiki/BMW_7-serie http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_7_Series Det stämmer nog. Tackar ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 (redigerad) Med anledning av detta inlägg i Metallicatråden undrar jag, är detta svenska eller danska? Lyssna här! Jag påstår att det är danska/försvenskad danska, inte svenska. "Sväaege" (Sverige), "LP" och "tournet" säger man ju inte på svenska? Hittade en torrent med hela konserten från Stockholm Stadion i somras, jag hade ingen aning om att man kunde få tag i såna grejer. Tanka här! (Inte regelbrott nu, väl? Säg till isf.) Redigerad 29 december, 2007 av Henkibojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Hur blir man av med det förbannade klickljudet som kommer ifrån Internet Explorer när man klickar på en länk?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Hur blir man av med det förbannade klickljudet som kommer ifrån Internet Explorer när man klickar på en länk?? Man skaffar firefox Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Hur får jag "Stora" Bokstäver på BDB? Som bilden ; Vad gör man med e USB2.0.4-PORT HUB? ? ;x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 ? ;x <size=7>Texten</size> funkar, tror jag. Välj mellan 1 och 7 för olika stor text. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 <size=7>Texten</size> funkar, tror jag. Välj mellan 1 och 7 för olika stor text. Fungerade inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Hur blir man av med det förbannade klickljudet som kommer ifrån Internet Explorer när man klickar på en länk?? Kontrollpanelen -> Ljud -> Ljudfliken -> "Börja utforska" i listan -> Välj "(inget)" i rullisten -> OK Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Fungerade inte. <font size="2"> Nummer 1-7, 1 är minst, 7 är störst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Kontrollpanelen -> Ljud -> Ljudfliken -> "Börja utforska" i listan -> Välj "(inget)" i rullisten -> OK Tack tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Med anledning av detta inlägg i Metallicatråden undrar jag, är detta svenska eller danska? Lyssna här! Jag påstår att det är danska/försvenskad danska, inte svenska. "Sväaege" (Sverige), "LP" och "tournet" säger man ju inte på svenska? Hittade en torrent med hela konserten från Stockholm Stadion i somras, jag hade ingen aning om att man kunde få tag i såna grejer. Tanka här! (Inte regelbrott nu, väl? Säg till isf.) Skulle säga att det är svenska med dansk brytning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Med anledning av detta inlägg i Metallicatråden undrar jag, är detta svenska eller danska? Lyssna här! Jag påstår att det är danska/försvenskad danska, inte svenska. "Sväaege" (Sverige), "LP" och "tournet" säger man ju inte på svenska? Hittade en torrent med hela konserten från Stockholm Stadion i somras, jag hade ingen aning om att man kunde få tag i såna grejer. Tanka här! (Inte regelbrott nu, väl? Säg till isf.) Som följdfråga undrar jag då ifall det är någon som har konserten i bra kvalité som kan skicka den till mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 (redigerad) ? ;x En USB-hub är ett slags grenuttag som använder en port till en modul där du i stället kan koppla fyra andra valfria USB-sladdar. Redigerad 30 december, 2007 av Jazz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Kan man slå upp näsbenet så man dör? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Kan man slå upp näsbenet så man dör? Uh, förblöda kan man ju alltid göra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Uh, förblöda kan man ju alltid göra. Men att den åker in i hjärnan o man poff dör. ;s Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Men att den åker in i hjärnan o man poff dör. ;s Om jag minns rätt så är det där bara en myt, men jag har tyvärr ingen källa på det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Kan man slå upp näsbenet så man dör? Om jag minns rätt så är det där bara en myt, men jag har tyvärr ingen källa på det. Det är sant faktiskt. Man slår underifrån hårt utav bara helvete så åker näsbenet upp i hjärnan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts