Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Han är väl ändån inte skåning? Han är väl mer åt smålandshållet?

Har en fråga:

Varför måste alla alltid skriva något negativt om skåningar bara för att irritera mig?

Du måste ju iaf va den värsta av dom alla isf. Dumma skåning, dock skulle det inte spela nån roll om du inte va skåning, du är dum ändå.

Tror du att du är den enda skåningen och all smutskastning mot skåne är mot dig enbart?

Jag tänker inte på dig när jag tänker på skåne och jag tänker inte på dig när jag säger "dumma skåningar".

Det finns svarta får överallt, även i skåne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste ju iaf va den värsta av dom alla isf. Dumma skåning, dock skulle det inte spela nån roll om du inte va skåning, du är dum ändå.

Tror du att du är den enda skåningen och all smutskastning mot skåne är mot dig enbart?

Jag tänker inte på dig när jag tänker på skåne och jag tänker inte på dig när jag säger "dumma skåningar".

Det finns svarta får överallt, även i skåne.

Okej... nu får du ta och förklara varför jag är så dum. Du har nog påpekat det här minst 3-4 gånger utan att skriva varför nu. Och sen så är jag skåning så din kritik är riktad mot mig ja.

Och sen har jag aldrig påstått att alla skåningar är perfekta.

Men jag har funderat. Eftersom så många verkar ha saker mot mig så kanske det bara är bra om jag lämnar forumet då. Har fått mycket mothugg på sistonde. Jag är väl bara ett småbarn som skapar onödiga trådar, spammar och trångsint och även en rövslickare. Ska ta mig en funderare under frankrikeresan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe :P Jag undrar hur mycket luft en lunga rymmer? B)

Sammanlagt rymmer dom 4 liter luft, har jag för mig.

Edit: men det är olika beroende på hur stor kroppen är. Tror det kan skilja sig mellan 3.5 och 5 liter

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför har vissa företag (speciellt dom som tillverkar produkter som LIDL och andra lågprisvaruhus säljer) samma webadress som telefonnummer? Det kan till exempell stå: "Konsumentkontakt - www.012-345678.se"...jag menar, vad är meningen med detta? Är det en felskrivning?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också märkt det. Och det är skitlöjligt. Skitlöjligt.

Min gissning är att det började med att nån hette JetEcOoLtCsnIck.mp3 som att man var en mp3-fil. Jättecoolt OOoh.

Och sen så trodde nån att det bara var som när alla adaptiva cs-n00bs ska sno massa coola grejer i nicket och sluta med att heta sWE|JaCK-tEH-riPpEr|CS|mP3^^ eller nåt sånt skitfult nick.

Ingen nickar så. Inte ens noobs...

Precis som The Dude sa så spelar man sämre med mp3 på, och därför visa att man har det på. Utifall man inte skulle höra någon så förstår folk att man lyssnar på mp3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ser jag olika med mina ögon? Det högra ögat ser jag mer färgstarkt med (om ni förstår), och de vänstra tvärtom. :wub:

Hos mig är mina öron olika. Det vänstra örat har en "utbuktning" i brosket som inte det högra har. Plus att det högra är smalare upptill.

Och som svar på din fråga: Jag vet inte. :D

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...