Vice. Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Har nån annan fått ett brev av Cortez med en ursäkt? Om han nu har gjort det är det en stark sak och inget man skall skylta med, mellan han och den han ber om ursäkt till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Om han nu har gjort det är det en stark sak och inget man skall skylta med, mellan han och den han ber om ursäkt till. Grejen är den att han frågar de flesta om det. Tror de flesta på min MSN-lista har fått ett PM/blivit addad av honom på MSN och han har bett om förlåtelse. NÅGOT LURT. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Jag ser ofta personer som i sin sig har spelstatus inlagt, som uppdateras automatiskt. Inte bara för Steam, utan även för Xbox 360 och PS3. Var och hur fixar jag en sån för PS3-spelande? Går det? Hade inte tänkt sätta en sån sak i min sig (lite klass får man väl ändå ha! ), men det kan vara intressant att se. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Vad finns det att göra i stockholm? Ska dit imorgon, men har ingen aning om vad jag ska göra där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Vad finns det att göra i stockholm? Ska dit imorgon, men har ingen aning om vad jag ska göra där Gå till plattan och ragga upp någon emobrud. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Vad finns det att göra i stockholm? Ska dit imorgon, men har ingen aning om vad jag ska göra där Shoppa! Gå på Bio! Festa! Kolla på emos vid plattan Fika! Men roligast är väl att shoppa nu i mellandagarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Vad finns det att göra i stockholm? Ska dit imorgon, men har ingen aning om vad jag ska göra där Hälsa på Kiedis, R2D2, P-C, GTApimpfoolife, dibel, Halo, SlewME, skribb och Mr.Magic. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Hälsa på Kiedis, R2D2, P-C, GTApimpfoolife, dibel, Halo, SlewME, skribb och Mr.Magic. Hmpf Jag bor där med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 (redigerad) Hälsa på Kiedis, R2D2, P-C, GTApimpfoolife, dibel, Halo, SlewME, skribb och Mr.Magic. Bra idéer EDIT: vart kan man köpa en sån strömgrej till laptop, så man kan ladda den i bilen? Och hur mkt kostar en sån? Redigerad 27 december, 2007 av SAvenom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 finns det nån bra sida att hosta låtar på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 finns det nån bra sida att hosta låtar på? ww2.beffo.se/upload Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Last FM: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Hur får jag "Stora" Bokstäver på BDB? Som bilden ; Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 (redigerad) Last FM: Vilken mediaspelare använder du? Redigerad 28 december, 2007 av KvaddadPadda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Hmpf Jag bor där med. Jag också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Last FM: Om du har Winamp; Högerklicka på låten i "Playlist", "View File Info" och sedan så fyller du i de rätta uppgifterna där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Vilken mediaspelare använder du? Winamp. Om du har Winamp; Högerklicka på låten i "Playlist", "View File Info" och sedan så fyller du i de rätta uppgifterna där. Tackar, ska genast prova. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Om Aspartam som är i Coca-Cola Light. Sedan något år tillbaka är det Sukralos och inte Aspartam i Coca Cola Light. Sukralos är dock inte speciellt bra för miljön eftersom det innehåller klor. Sukralos kan inte heller brytas ner inne eller utanför kroppen, vilket på (förvisso väldigt lång) sikt leder till klorföroreningar i naturen. I Coca Cola Zero är dock Aspartamet tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Hur får jag "Stora" Bokstäver på BDB? Som bilden ; + Vad gör man med e USB2.0.4-PORT HUB? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 + Vad gör man med e USB2.0.4-PORT HUB? Kolla i BDB's FAQ. För feta bokstäver är det <b>text</b> Har en fråga. För ett tag sen satt en polare hemma hos mig och sökte bilar på blocket. Han visade mig en BMW, modell okänd. Det var iaf en BMW, äldre årsmodell. När den "kom ut" var det en lyxbil i miljonklassen. Skinklädsel, massor av saker man kunde pilla på i mittkonsolen när man satt i baksätet. Väldigt lyxig bil. Bilen kostar nu ungefär 15 - 20k på blocket, men jag har glömt bort vilken sorts modell det var på bilen, och min kompis kan jag inte få tag på då han är ute på praktik på en båt, jorden runt och är hemma i slutet av april. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts