Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Om han nu har gjort det är det en stark sak och inget man skall skylta med, mellan han och den han ber om ursäkt till.

Grejen är den att han frågar de flesta om det. Tror de flesta på min MSN-lista har fått ett PM/blivit addad av honom på MSN och han har bett om förlåtelse. NÅGOT LURT.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser ofta personer som i sin sig har spelstatus inlagt, som uppdateras automatiskt. Inte bara för Steam, utan även för Xbox 360 och PS3. Var och hur fixar jag en sån för PS3-spelande? Går det?

Hade inte tänkt sätta en sån sak i min sig (lite klass får man väl ändå ha! :lol:), men det kan vara intressant att se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om Aspartam som är i Coca-Cola Light.

Sedan något år tillbaka är det Sukralos och inte Aspartam i Coca Cola Light. Sukralos är dock inte speciellt bra för miljön eftersom det innehåller klor. Sukralos kan inte heller brytas ner inne eller utanför kroppen, vilket på (förvisso väldigt lång) sikt leder till klorföroreningar i naturen.

I Coca Cola Zero är dock Aspartamet tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

+

Vad gör man med e USB2.0.4-PORT HUB?

Kolla i BDB's FAQ.

För feta bokstäver är det <b>text</b>

Har en fråga.

För ett tag sen satt en polare hemma hos mig och sökte bilar på blocket.

Han visade mig en BMW, modell okänd.

Det var iaf en BMW, äldre årsmodell.

När den "kom ut" var det en lyxbil i miljonklassen.

Skinklädsel, massor av saker man kunde pilla på i mittkonsolen när man satt i baksätet.

Väldigt lyxig bil.

Bilen kostar nu ungefär 15 - 20k på blocket, men jag har glömt bort vilken sorts modell det var på bilen, och min kompis kan jag inte få tag på då han är ute på praktik på en båt, jorden runt och är hemma i slutet av april.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...