Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Det här borde väl alla kunna här.

När börjar respektive slutar mellandagsreaN?

Nu har du ju fått svar om när den börjar (imorgon), men den brukar fortsätta ett bra tag efter nyår också, vet att tex NK börjar med en stor rea 7/1, och onoff och liknande butikskedjor lär ju inte ge sig först allt är slutsålt så dom kan lasta in vårens nyheter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu behöver jag lite hjälp!

Alla gitarrspelare, eller varför inte bassister eller trummisar vet säkert hur svårt det kan vara att spela i takt till musik ur högtalare. T.ex. om man skall spela en låt för sina kompisar och ska ha bakgrundsmusik.

Jag undrar om det finns något program till datorn, eller någon liten adapter till mobiltelefonen, eller bara någon inställning i iTunes som gör det möjligt att höra musiken i hörlurarna + datorns högtalare. Då kan jag väldigt enkelt höra musik koncentrerat in i örat och så kan kompisarna höra exakt samma musik.

Någon som förstår vad jag menar, och någon som vet om det finns? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar om det finns något program till datorn, eller någon liten adapter till mobiltelefonen, eller bara någon inställning i iTunes som gör det möjligt att höra musiken i hörlurarna + datorns högtalare. Då kan jag väldigt enkelt höra musik koncentrerat in i örat och så kan kompisarna höra exakt samma musik.

Ja, en ljuddubblare låter det som att du behöver.

@Iwex: Bra att lägga ut det, det är ju menat att vara personligt :lol:

Jag har också fått det, även om det var i en annan tappning. Vet inte vad jag ska svara :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, det ja, nu börjar allt klarna för mig.

@Iwex: Bra att lägga ut det, det är ju menat att vara personligt :lol:

Men, alltså.

Han har inte gjort mig nått ochså. då tänkte jag att flera har fått det.. Blev förvånad.

Så nu har "Bilden" Borta.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...