Mark Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Det här borde väl alla kunna här. När börjar respektive slutar mellandagsreaN? Börjar imorgon, slutar vid nyårsafton. ..tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Börjar imorgon, slutar vid nyårsafton. ..tror jag. SLutar väl vid trettondagen, eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 SLutar väl vid trettondagen, eller? Så kan det också vara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Det här borde väl alla kunna här. När börjar respektive slutar mellandagsreaN? Imorgon kl 8 till nyår tror jag den brukar vara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Finns det nån nackdel med att spela ett spel direkt ifrån en extern hårddisk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Det här borde väl alla kunna här. När börjar respektive slutar mellandagsreaN? Nu har du ju fått svar om när den börjar (imorgon), men den brukar fortsätta ett bra tag efter nyår också, vet att tex NK börjar med en stor rea 7/1, och onoff och liknande butikskedjor lär ju inte ge sig först allt är slutsålt så dom kan lasta in vårens nyheter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Har Cortez varit bannad, om ja, för vad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Har Cortez varit bannad, om ja, för vad? Han blev väl bannad fem dagar eller nåt efter det där bråket han och en del andra hade i Humortråden för en tid sedan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Finns det nån nackdel med att spela ett spel direkt ifrån en extern hårddisk? Nja, att det går segare kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Han blev väl bannad fem dagar eller nåt efter det där bråket han och en del andra hade i Humortråden för en tid sedan. Vilket bråk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Nu behöver jag lite hjälp! Alla gitarrspelare, eller varför inte bassister eller trummisar vet säkert hur svårt det kan vara att spela i takt till musik ur högtalare. T.ex. om man skall spela en låt för sina kompisar och ska ha bakgrundsmusik. Jag undrar om det finns något program till datorn, eller någon liten adapter till mobiltelefonen, eller bara någon inställning i iTunes som gör det möjligt att höra musiken i hörlurarna + datorns högtalare. Då kan jag väldigt enkelt höra musik koncentrerat in i örat och så kan kompisarna höra exakt samma musik. Någon som förstår vad jag menar, och någon som vet om det finns? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Nja, att det går segare kanske? Njet. Alla mina spel är på min externa, inga delayer alls eller något. Om du har USB2 alltså. Annars kan det bli lite segt. Men majoriteten av alla datorer idag har USB2. Så rock and roll. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Vilket bråk? Minns du inte det? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=934965 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 (redigerad) Har nån annan fått ett brev av Cortez med en ursäkt? Redigerad 26 december, 2007 av iweX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 (redigerad) Minns du inte det? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=934965 Jaha, det ja, nu börjar allt klarna för mig. @Iwex: Bra att lägga ut det, det är ju menat att vara personligt Redigerad 26 december, 2007 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Har nån annan fått detta "brev"? Yes. @Iwex: Bra att lägga ut det, det är ju menat att vara personligt Om fler har fått det då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Jag undrar om det finns något program till datorn, eller någon liten adapter till mobiltelefonen, eller bara någon inställning i iTunes som gör det möjligt att höra musiken i hörlurarna + datorns högtalare. Då kan jag väldigt enkelt höra musik koncentrerat in i örat och så kan kompisarna höra exakt samma musik. Ja, en ljuddubblare låter det som att du behöver. @Iwex: Bra att lägga ut det, det är ju menat att vara personligt Jag har också fått det, även om det var i en annan tappning. Vet inte vad jag ska svara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 (redigerad) Jaha, det ja, nu börjar allt klarna för mig. @Iwex: Bra att lägga ut det, det är ju menat att vara personligt Men, alltså. Han har inte gjort mig nått ochså. då tänkte jag att flera har fått det.. Blev förvånad. Så nu har "Bilden" Borta. Redigerad 26 december, 2007 av iweX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Aja, i så fall har han skickat det till alla medlemmar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Aja, i så fall har han skickat det till alla medlemmar Nej... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts