Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Hej alla :mf_doof: tillbaka efter internet fuckat sig.

fråga! vet nån om man kan konvertera en king cab bensin V6 1990 till etanol? skulle vara mycket billigare :mf_doof:

jag har inte pysslat just nånting med konvertera motorer så jag är inte säker, men har för mig man måste byta spridare på den och ställa in bränsleboxen, alternativt byta skiten. vet nån om jag är på rätt spår? eller om det finns något företag som gör slavgörat åt mig? :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fråga! vet nån om man kan konvertera en king cab bensin V6 1990 till etanol? skulle vara mycket billigare :mf_doof:

jag har inte pysslat just nånting med konvertera motorer så jag är inte säker, men har för mig man måste byta spridare på den och ställa in bränsleboxen, alternativt byta skiten. vet nån om jag är på rätt spår? eller om det finns något företag som gör slavgörat åt mig? :mf_doof:

Hehe, det där var nog en lite för seriös fråga för det här forumet. :mf_doof: Testa något bilforum. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag har hört så ska det gå att konvertera i stort sett vilken bensinmotor som helst till etanoldrift... Vad som behövs göras osv vet jag dock inte.. Finns firmor för det ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla ^_^ tillbaka efter internet fuckat sig.

fråga! vet nån om man kan konvertera en king cab bensin V6 1990 till etanol? skulle vara mycket billigare :)

jag har inte pysslat just nånting med konvertera motorer så jag är inte säker, men har för mig man måste byta spridare på den och ställa in bränsleboxen, alternativt byta skiten. vet nån om jag är på rätt spår? eller om det finns något företag som gör slavgörat åt mig? :wub:

Hum. Jag vet inte varför men jag får en liten känsla av att ditt syfte med det där inlägget inte i första hand var att få svar på frågor utan att tala om att du har en "king cab bensin V6 1990" ? :confused:>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hum. Jag vet inte varför men jag får en liten känsla av att ditt syfte med det där inlägget inte i första hand var att få svar på frågor utan att tala om att du har en "king cab bensin V6 1990" ? :wub::confused:

Ifall någon skulle veta svaret, och skriva det, så skulle det nog underlätta jävligt mycket ifall han visste årsmodel och vilken motor det satt i bilen.

Guardian tänkte nog på det när han skrev inlägget.

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ifall någon skulle veta svaret, och skriva det, så skulle det nog underlätta jävligt mycket ifall han visste årsmodel och vilken motor det satt i bilen.

Guardian tänkte nog på det när han skrev inlägget.

Som Kebab skrev finns det knappast någon som kan ge ett ordentligt svar på frågan iaf.

Jag väljer att tro på min konspirationsteori.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

menyn blev lite konstig på något sätt, hur får jag tillbaka det till normalt?

http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/up2qa3nb1p45.png

Försök på det här sättet.

Du sätter muspekaren på den där randen som är inramad, sedan drar du det dit pilen pekar. Jag är inte helt säker om det går, men jag tror det borde fungera. :wub:

tf7y8k514l37.png

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hum. Jag vet inte varför men jag får en liten känsla av att ditt syfte med det där inlägget inte i första hand var att få svar på frågor utan att tala om att du har en "king cab bensin V6 1990" ? :confused:>_<

Mest för att folk ska kunna sägao m det ger nånting

"skryt"

Men visst kan man ju skryta om att den har amerikanska V6 modellen med 50 extra häst och lyxutrustningen, som vinröd inredning, elhissar och elspeglar, sätesvärme och "värre" bandradio, som dock är bytt till en kenwood och 15" bas och Alpine steg. plus den är jävligt ovanlig i sverige i det skicket som den är i

:wub:

"skryt"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försök på det här sättet.

Du sätter muspekaren på den där randen som är inramad, sedan drar du det dit pilen pekar. Jag är inte helt säker om det går, men jag tror det borde fungera. :wub:

tack! du hade nästan rätt,, tillslut efter en del testande skulle man dra den uppåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tack! du hade nästan rätt,, tillslut efter en del testande skulle man dra den uppåt.

Jaså, det var uppåt? Jag har nämligen standardknapparna (bakåt, framåt etc...) underst, och då ska det gå att dra neråt. Kollade nyss.

Men du, högerklicka och välj "Lås verktygsfältet", så kanske det inte händer igen. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaså, det var uppåt? Jag har nämligen standardknapparna (bakåt, framåt etc...) underst, och då ska det gå att dra neråt. Kollade nyss.

Men du, högerklicka och välj "Lås verktygsfältet", så kanske det inte händer igen. :whistling:

Det var ändå lute konstigt märkte jag, när jag låste den blev det som vanligt :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ser mina .avi-ikoner ut såhär? Jag har valt VLC som standardspelare för .avi, men ändå så är det en WMP-ikon.

jcjicp90k99f.jpg

Random explorerfönster -> Verktyg -> Mappalternativ -> Filtyper -> Bläddra till AVI -> Avancerat -> Byt ikon -> Bläddra till VLC.exe, om det är den ikonen du vill ha.

Behöver hjälp fort!

Efter att jag fått ett felmeddelande i ett spel ser alla mina mappar ut så här. Hur gör jag för att få tillbaka hur dom såg ut före det? Tack på förhand!

Random explorerfönster -> Verktyg -> Mappalternativ -> Visning -> Återställ alla mappar.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...