Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Finns det nåt adblock eller liknande till IE6 så man kan blockera bilder?

IE7Pro

IE7Pro includes Tabbed Browsing Management, Spell Check, Inline Search, Super Drag Drop, Crash Recovery, Proxy Switcher, Mouse Gesture, Tab History Browser, Web Accelerator, User Agent Switcher, Webpage Capturer, AD Blocker, Flash Block, Greasemonkey like User Scripts platform, User Plug-ins and many more power packed features. You can customize not just Internet Explorer, but even your favorite website according to your need and taste using IE7Pro.

(Support Internet Explorer 6.0/7.0 and above.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet var man kan köpa sladdbindare (eller vad det nu kan heta, sådanna små "band" du får runt sladdarna när du köpt en ny elektrisk pryl) i stora mängder?

Buntband? Finns på Clas Ohlsson och Biltema, typ.

Edit: Eller menar du sådana där plastbitar med en ståltråd inuti?

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske det är bättre att skriva i "dator & teknik" elr i "spel" med iaf.

Jag försöker att avinstalera mitt Elder Scrolls 4 Oblivion men då¨får jag upp en "varningsruta" elr vad man nu ska kalla den, någon som vet vad den kan röra sig om :mf_doof:

Borde finnas en sån här tråd i dator & teknik också så kanske inte den delen skulle översvämmas av problem trådar (just a thought)

post-1900-1197299518_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Borde finnas en sån här tråd i dator & teknik också så kanske inte den delen skulle översvämmas av problem trådar (just a thought)

ot:

Absolut inte!

Det är ju en av tankarna bakom datorforumet - att man kan få svar på frågor/problem om datorer och teknik!

Hur ¤%"%£$"@ svårt kan det vara att starta en tråd!!? rant_835417_0.gif

Om När jag blir root kommer den här tråden att låsas omedelbart!

Mark my words! 08zu_858992_0.gif

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har Bruce Springsteen ett förband då han spelar imorgon i Globen?

Japp. Kommer inte ihåg vilka.

Försöker koppla min sony ericsson K800i till datorn, men den säger bara "sätt i en disk i enhet F:", men jag har inte installerat skivjäveln man fick med. it's gone. vet nån vart man kan ladda ner den skiten man behöver för att kunna överföra från telefon->dator och datorn->telefon? :mf_doof:

Hade ofta samma problem med min.

Löste det nog aldrig, hade alltid en glapp-connection till datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...