Plaisir Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Efter att Misterwhoopee klivit ned från moderatorplatsen skapade Arman en poll i GTAsajten - Forumet där han undrade om han var värd att bli hedersmedlem - likt förstnämnde - men enbart för att han var medlem #10. Needless to say så gick det som det gick och Armans sista kommentar i tråden är guld värd. Se här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=11931 Hehe.. Det va ju back in the days när man skrev med orange text Lider sångaren i Lillasyster av Downs syndrom eller är det bara idiotiska rykten? Sök på Martin Westerstrand samt downs och se om du får upp nåt.. Enligt mig så är det bara rykten.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Lider sångaren i Lillasyster av Downs syndrom eller är det bara idiotiska rykten? Tror jag knappast http://www.youtube.com/watch?v=K8kgIf1Gw7A Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Tror jag knappast http://www.youtube.com/watch?v=K8kgIf1Gw7A Och det där fastställde att han inte hade det. Tummen upp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 (redigerad) Snabba ryck här! Vad heter stället i USA dit man går för att förnya sitt körkort? Man får besvara 20 frågor eller så, för att se att man är godkänd. Någon som vet vad det heter? Jag är rätt säker på att det är en förkortning på tre bokstäver. Oj, det ser ut som att det bara finns ett ställe i hela USA . Men det menar jag inte. Redigerad 5 december, 2007 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Snabba ryck här! Vad heter stället i USA dit man går för att förnya sitt körkort? Man får besvara 20 frågor eller så, för att se att man är godkänd. Någon som vet vad det heter? Jag är rätt säker på att det är en förkortning på tre bokstäver. Oj, det ser ut som att det bara finns ett ställe i hela USA . Men det menar jag inte. Department of Motor Vehicles (DMV) Thank you Simpsons. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Department of Motor Vehicles (DMV) Thank you Simpsons. Yes! Tackar. Haha, det var bland annat från Simpson som jag kände igen det med. Marges systrar jobbar där, va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Yes! Tackar. Haha, det var bland annat från Simpson som jag kände igen det med. Marges systrar jobbar där, va? Stämmer bra det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Snabba ryck här! Vad heter stället i USA dit man går för att förnya sitt körkort? Man får besvara 20 frågor eller så, för att se att man är godkänd. Någon som vet vad det heter? Jag är rätt säker på att det är en förkortning på tre bokstäver. Oj, det ser ut som att det bara finns ett ställe i hela USA . Men det menar jag inte. Följdfråga. Varför frågar du det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Följdfråga. Varför frågar du det? Han skriver en insändare på engelska om äldre i trafiken. Han vill ha samma system som i USA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Följdfråga. Varför frågar du det? Han skriver en insändare på engelska om äldre i trafiken. Han vill ha samma system som i USA Följdfråga. Hur vet du du det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 (redigerad) Följdfråga. Hur vet du du det? Jag korrekturläste den. Men han hade inga fel, den jäveln. Redigerad 5 december, 2007 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Jag korrekturläste den. Följdsvar. Okej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Är något verkligen så j*vla sexigt om man behöver tala om att det är sexigt? Borde inte det vara självklart...!? Ex: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 (redigerad) Är något verkligen så j*vla sexigt om man behöver tala om att det är sexigt? Borde inte det vara självklart...!? Ex: http://preview.tradera.com/888/56067888_1.jpg Psykologisk reklam. Påverkar bättre. ---- Angående Idol-hysterin som svävar över sverige; varför står det att röstningen startades runt 18 ikväll så röstningen avslutades ~halv elva? Felskrivning, eller väldigt uppgjort? Redigerad 7 december, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Vad är det för skillnad på mandariner, clementiner och satsumas? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Psykologisk reklam. Påverkar bättre. ---- Angående Idol-hysterin som svävar över sverige; varför står det att röstningen startades runt 18 ikväll så röstningen avslutades ~halv elva? Felskrivning, eller väldigt uppgjort? Möjligen att de skapade pollen vid den tiden för att slippa sitta och göra den när finalisten avslöjats. För att sedan länka till den i samma artikel som handlar om vinnaren. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Om någon sitter på en waffles/what.cd-invite att skänka? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Vad är det för skillnad på mandariner, clementiner och satsumas? Skillnaden mellan mandariner och clementiner är den att clementiner har frön i sig, medan mandariner är utan. Men satsumas? Aldrig hört Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Skillnaden mellan mandariner och clementiner är den att clementiner har frön i sig, medan mandariner är utan. Men satsumas? Aldrig hört Satsuma är en sorts citrusfrukt som har sitt ursprung i Japan där den heter "unshū mikan". Den är ungefär lika stor som en mandarin men är i allmänhet kärnfri. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Satsuma är en sorts citrusfrukt som har sitt ursprung i Japan där den heter "unshū mikan". Den är ungefär lika stor som en mandarin men är i allmänhet kärnfri. Wikipedia saves the day! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts