Panimala Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Det beror väl på varför han väljer att inte göra det. -- Vad menas när personer har "Mp3" i sina nick på Counter- Strike? Att dem lyssnar på musik antar jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Att dem lyssnar på musik antar jag. Korrekt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Att dem lyssnar på musik antar jag. Jag tänkte också på det men... Varför i helvete måste de meddela resterande spelare om det? Jag ska börja nicka "Flugf4rf4R^skr47chinmyl3G^" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Vad menas när personer har "Mp3" i sina nick på Counter- Strike? Jag har också märkt det. Och det är skitlöjligt. Skitlöjligt. Min gissning är att det började med att nån hette JetEcOoLtCsnIck.mp3 som att man var en mp3-fil. Jättecoolt OOoh. Och sen så trodde nån att det bara var som när alla adaptiva cs-n00bs ska sno massa coola grejer i nicket och sluta med att heta sWE|JaCK-tEH-riPpEr|CS|mP3^^ eller nåt sånt skitfult nick. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Jag är ganska säker på att det för att gardera sig själv eftesom man spelar sämre utan ljud. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) 1. Vad betyder w00t? 2. Varför skriver vissa typ: "HAHA, FAN VAD COOLT!!!!!!!!!ettettett!!ett!". Varför alla dessa "ettettett"? 3. När folk som ordnar Konferanser, vad gör dom på sina konferanser? Edit: Osäker på stavningen på "Konferans".. Edit: Fråga 2 avklarad Edit: Fråga 1 avklarad, tror jag Redigerad 3 juli, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 2. Varför skriver vissa typ: "HAHA, FAN VAD COOLT!!!!!!!!!ettettett!!ett!". Varför alla dessa "ettettett"? Edit: Osäker på stavningen på "Konferans".. För att en del skriver meningsfulla inlägg som till exempel: LOL!1!!! Om man inte är cool nog för Caps Lock så får man använda shift. Och då blir det problem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 För att en del skriver meningsfulla inlägg som till exempel: Om man inte är cool nog för Caps Lock så får man använda shift. Och då blir det problem. Okej, en fråga avklarad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 1. Vad betyder w00t? 2. Varför skriver vissa typ: "HAHA, FAN VAD COOLT!!!!!!!!!ettettett!!ett!". Varför alla dessa "ettettett"? 3. När folk som ordnar Konferanser, vad gör dom på sina konferanser? Edit: Osäker på stavningen på "Konferans".. Edit: Fråga 2 avklarad 1. vad jag har fattat betyder det typ "What" men jag är inte säker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 1. vad jag har fattat betyder det typ "What" men jag är inte säker. Hmm.. har också hört något sånnt. Stämmer nog Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Varför tror alla vuxna att alla tjejer är änglar och killarna tvärt om ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Varför tror alla vuxna att alla tjejer är änglar och killarna tvärt om ? För att de är överfeminister hela bunten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 I telenor-reklamen, när snubben pratar med sin morsa i telefon, vad är det han säger när han har lagt på ? Låter som pittsburg eller något Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Varför tror alla vuxna att alla tjejer är änglar och killarna tvärt om ? För att tjejers röster hörs mindre och "tar mindre för sig". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 I telenor-reklamen, när snubben pratar med sin morsa i telefon, vad är det han säger när han har lagt på ? Låter som pittsburg eller något Jag får det till Pittbull eller Baseball. Skåningar du vet, dom klarar inte språket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jag får det till Pittbull eller Baseball. Skåningar du vet, dom klarar inte språket. Han är väl ändån inte skåning? Han är väl mer åt smålandshållet? Har en fråga: Varför måste alla alltid skriva något negativt om skåningar bara för att irritera mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Varför tror alla vuxna att alla tjejer är änglar och killarna tvärt om ? Jag har flera teorier. 1. För att det är taktiskt så att Alla killar ska vara så avundsjuka tjejerna. Dom tänker att Tjejerna är mer pålitliga för att dom har et sånt här http://www.top-tattoo-designs.com/tattoo%20design/heart%20tattoos/heart-tattoo-1-outline.gif Och killarna mindre pålitliga som har ett sånt här Redigerad 4 juli, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Han är väl ändån inte skåning? Han är väl mer åt smålandshållet? Har en fråga: Varför måste alla alltid skriva något negativt om skåningar bara för att irritera mig? För att det är kul när du lackar ur rejält. Du får ta allt med en nypa salt, helt enkelt (fast det har du väl fått höra en hel del gånger vid det här laget) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Varför måste alla alltid skriva något negativt om skåningar bara för att irritera mig? Eftersom du ska påpeka det HELA tiden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Varför blir man brun när man varit ute i solen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts