kicken Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Annars kanske det kan vara Astma? Du har inte ansträngt dig? Är du allergisk mot någonting? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Har detta hänt er att det ibland brukar stickas i Lungan/hjärtat? . Typ när man andas in så sticks det... och då måste man ta små andetag ? Annars kanske det kan vara Astma? Du har inte ansträngt dig? Är du allergisk mot någonting? Händer mig ibland och jag har astma (:!!! . så roligt är det inte (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Kanske du börjar bli allergisk mot damm? Nej jag vet faktiskt inte. Kanske ett besök hos farbror doktorn skulle sitta fint? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Kanske du börjar bli allergisk mot damm? Nej jag vet faktiskt inte. Kanske ett besök hos farbror doktorn skulle sitta fint? Han har ju forumet vafan Det låter som astma Med vänliga hälsningar Dr. Simon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Ja vi på GTAsajten är ju kända för att vara de mest högutbildade, mest kompetenta och allvarligaste varelserna på vår moder jord Redigerad 2 december, 2007 av Renard Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Känner inte igen stickandet, men för två-tre år sedan hade jag någon form av andningsproblem där jag sporadiskt inte kunde andas in propra andetag - Lungorna kändes... för små, och något satte tryck på hjärtat. Gjorde en del tester, visade sig att det inte var astma. Det visade sig också att doktorn inte kom fram till vad det var. Det blev som tur var bättre och bättre, men det händer att det ibland känns som att jag inte får in 'tillräckligt' med luft när jag andas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Söker någon som har Aftonbladet Plus! som kan ta ett screenshot av den här artikeln Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Händer mig varje dag. Aj, det var samma för mig för några år sedan. Vad jag vet är det dock inte sviterna av astma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 I need help! Det är så att jag ska boka biljett på ticnet.se imorgon och det är första gången jag bokar där, så jag undrar över två saker. 1. Måste man vara över 18? 2. Kan man välja att betala i butik/atg-ombud? Alltså inte betala med kort på nätet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Har detta hänt er att det ibland brukar stickas i Lungan/hjärtat? . Typ när man andas in så sticks det... och då måste man ta små andetag ? Händer mig rätt ofta. I need help! Det är så att jag ska boka biljett på ticnet.se imorgon och det är första gången jag bokar där, så jag undrar över två saker. 1. Måste man vara över 18? 2. Kan man välja att betala i butik/atg-ombud? Alltså inte betala med kort på nätet? 1. Borde stå på hemsidan. 2. Ja man kan betala kontant hos atg-ombud. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Har detta hänt er att det ibland brukar stickas i Lungan/hjärtat? . Typ när man andas in så sticks det... och då måste man ta små andetag (:!!!? Händer mig också då och då, enligt vår skolsjuksköterska så är det växtverk och fullkommligt ofarligt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag har i många äldre poster läst olika skämt gällande Arman och hans medlemsnummer (10). Har han själv någonstans uttryckt sig i stil med "Jag är ju member nummer 10", eller är det bara något som någon har sagt för att retas med honom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag har i många äldre poster läst olika skämt gällande Arman och hans medlemsnummer (10). Har han själv någonstans uttryckt sig i stil med "Jag är ju member nummer 10", eller är det bara något som någon har sagt för att retas med honom? Muspkare upp till höger->Members->skriva Arman->kolla här http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=10 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Muspkare upp till höger->Members->skriva Arman->kolla här http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=10 Frågan var iofs inte hans medlemsnummer utan vad skämten beror på. Jag minns faktiskt inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Då fattade jag väl bara fel då... Antar att det här ställde til ldet för mig Har han själv någonstans uttryckt sig i stil med "Jag är ju member nummer 10", eller är det bara något som någon har sagt för att retas med honom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Frågan var iofs inte hans medlemsnummer utan vad skämten beror på. Precis, jag var kanske lite luddig.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Då fattade jag väl bara fel då... Antar att det här ställde til ldet för mig Det kanske var så att han försökte inhysa respekt genom att säga att han var member nr 10, men misslyckades och alla skrattade åt honom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Det kanske var så att han försökte inhysa respekt genom att säga att han var member nr 10, men misslyckades och alla skrattade åt honom? Ja det ringer någon klocka nu! Någon med mer info får gärna fylla i. Har för mig att detta var roligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Pico, help us out. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Heter det "en Playstation 3" eller "ett Playstation 3"? "Ett" låter rätt, men på svenska skulle det ju bli "en Spelstation 3". Någon som besitter kunskaper som kan ge svar på min fråga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts