Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Har detta hänt er att det ibland brukar stickas i Lungan/hjärtat? :wacko: . Typ när man andas in så sticks det... och då måste man ta små andetag :wub: ?

Annars kanske det kan vara Astma? Du har inte ansträngt dig? Är du allergisk mot någonting?

Händer mig ibland och jag har astma (:!!!:) .

så roligt är det inte (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner inte igen stickandet, men för två-tre år sedan hade jag någon form av andningsproblem där jag sporadiskt inte kunde andas in propra andetag - Lungorna kändes... för små, och något satte tryck på hjärtat. Gjorde en del tester, visade sig att det inte var astma. Det visade sig också att doktorn inte kom fram till vad det var. Det blev som tur var bättre och bättre, men det händer att det ibland känns som att jag inte får in 'tillräckligt' med luft när jag andas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har detta hänt er att det ibland brukar stickas i Lungan/hjärtat? :wacko: . Typ när man andas in så sticks det... och då måste man ta små andetag :wub:?

Händer mig rätt ofta.

I need help! Det är så att jag ska boka biljett på ticnet.se imorgon och det är första gången jag bokar där, så jag undrar över två saker.

1. Måste man vara över 18?

2. Kan man välja att betala i butik/atg-ombud? Alltså inte betala med kort på nätet?

1. Borde stå på hemsidan.

2. Ja man kan betala kontant hos atg-ombud.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har detta hänt er att det ibland brukar stickas i Lungan/hjärtat? :wacko: . Typ när man andas in så sticks det... och då måste man ta små andetag (:!!!:)?

Händer mig också då och då, enligt vår skolsjuksköterska så är det växtverk och fullkommligt ofarligt... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har i många äldre poster läst olika skämt gällande Arman och hans medlemsnummer (10). Har han själv någonstans uttryckt sig i stil med "Jag är ju member nummer 10", eller är det bara något som någon har sagt för att retas med honom?

Muspkare upp till höger->Members->skriva Arman->kolla här http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=10

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...