Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Kan också ha att göra med att du är så ny och skriver så mycket. När views-räkningen infördes visste ju alla vilka storpostarna var redan, förutom du, så då var man tvungen att kolla upp dig genom din profil för att se vem du var.

Tror nog du har rätt i det du säger. Tack.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det första som står när du startar om datorn. Brukar vara ditt moderkort. Den här flashiga loggan du vet. *Trycka på knappen, snurr snurr med fläkten och sedan BAM på skärmen så är det en gigantisk, pixlig logga.* Den.

Jag ser då ingen pixlig logga förutom en stor helskärmsbild med en "rymdstation" och under den står det MSI. Det är allt.

Jag undrar bara över en sak. Varför har så många varit inne på min personliga sida?

Jag har t.o.m mer views än jag har posts. Hela 3657 stycken. Vad är det som är så intressant :(

Kan det ha att göra med att kicken springer runt och nosar i andra forumiters små hålor? :rolleyes:

Return-visits y'know.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser då ingen pixlig logga förutom en stor helskärmsbild med en "rymdstation" och under den står det MSI. Det är allt.

Kan det ha att göra med att kicken springer runt och nosar i andra forumiters små hålor? :rolleyes:

Return-visits y'know.

Njae, jag gör inte det så mycket. Händer någon gång. Om det är någon som gör det är det Marky. Han är typ inne på varje forumits sida minst två gånger i veckan :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njae, jag gör inte det så mycket. Händer någon gång. Om det är någon som gör det är det Marky. Han är typ inne på varje forumits sida minst två gånger i veckan :rolleyes:

Och hur vet du det om du inte varit inne på varenda forumits sida och spanat på senaste besökarna? Huh?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har detta hänt er att det ibland brukar stickas i Lungan/hjärtat? :wacko: . Typ när man andas in så sticks det... och då måste man ta små andetag :wub: ?

Du känner dig inte sjuk eller är förkyld? Det du nämner har hänt mig alla de gånger jag haft lunginflammation. Närmare tre gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...