kicken Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) Kan också ha att göra med att du är så ny och skriver så mycket. När views-räkningen infördes visste ju alla vilka storpostarna var redan, förutom du, så då var man tvungen att kolla upp dig genom din profil för att se vem du var. Tror nog du har rätt i det du säger. Tack. Redigerad 1 december, 2007 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Tror nog du har rätt i det du säger. Tack. Tack Kände mig asgrym som kom på det, heh. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Haha, så posts beror på views eller vad vill du ha sagt ? jajjämän, no offence ville bara skoja till det lite.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tired off Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Vad menas med Over and out? är det typ att man har varit där och gått eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) Vad menas med Over and out? är det typ att man har varit där och gått eller? Hahahahahahahah, varit där och gått!? Det betyder kort sagt "Hejdå". Redigerad 1 december, 2007 av mr_tobbe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tired off Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Hahahahahahahah, varit där och gått!? Det betyder kort sagt "Hejdå". haha ok, tack så mycket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Det första som står när du startar om datorn. Brukar vara ditt moderkort. Den här flashiga loggan du vet. *Trycka på knappen, snurr snurr med fläkten och sedan BAM på skärmen så är det en gigantisk, pixlig logga.* Den. Jag ser då ingen pixlig logga förutom en stor helskärmsbild med en "rymdstation" och under den står det MSI. Det är allt. Jag undrar bara över en sak. Varför har så många varit inne på min personliga sida? Jag har t.o.m mer views än jag har posts. Hela 3657 stycken. Vad är det som är så intressant Kan det ha att göra med att kicken springer runt och nosar i andra forumiters små hålor? Return-visits y'know. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Jag ser då ingen pixlig logga förutom en stor helskärmsbild med en "rymdstation" och under den står det MSI. Det är allt. Kan det ha att göra med att kicken springer runt och nosar i andra forumiters små hålor? Return-visits y'know. Njae, jag gör inte det så mycket. Händer någon gång. Om det är någon som gör det är det Marky. Han är typ inne på varje forumits sida minst två gånger i veckan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Jag ser då ingen pixlig logga förutom en stor helskärmsbild med en "rymdstation" och under den står det MSI. Det är allt. Kan det ha att göra med att kicken springer runt och nosar i andra forumiters små hålor? Return-visits y'know. Du har alltså ett MSI moderkort, precis som mig.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Njae, jag gör inte det så mycket. Händer någon gång. Om det är någon som gör det är det Marky. Han är typ inne på varje forumits sida minst två gånger i veckan Och hur vet du det om du inte varit inne på varenda forumits sida och spanat på senaste besökarna? Huh? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Och hur vet du det om du inte varit inne på varenda forumits sida och spanat på senaste besökarna? Huh? När jag har gjort det ett fåtal gånger har jag alltid sett Marky bland de senaste besökarna. Sedan så är han inne på min också, typ varannan dag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Jag är kåt på alla, som sagt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Du har alltså ett MSI moderkort, precis som mig.. Ja, men nu vill jag ju veta den exakta modellen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Ja, men nu vill jag ju veta den exakta modellen.. Herrejesus, att ingen kan ge ett normalt jävla svar. Ladda hem programmet Everest från Lavalys. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) Herrejesus, att ingen kan ge ett normalt jävla svar. Ladda hem programmet Everest från Lavalys. Yay, tack. Redigerad 13 juli, 2008 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 ฉันเธอที่สุดในโลกเลย^^ ฉันชอบเธอที่สุดเลย Vadfan står det? Någon MSN-kontakt som jävlas. D: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Har detta hänt er att det ibland brukar stickas i Lungan/hjärtat? . Typ när man andas in så sticks det... och då måste man ta små andetag ? Redigerad 2 december, 2007 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Har detta hänt er att det ibland brukar stickas i Lungan/hjärtat? . Typ när man andas in så sticks det... och då måste man ta små andetag ? Du känner dig inte sjuk eller är förkyld? Det du nämner har hänt mig alla de gånger jag haft lunginflammation. Närmare tre gånger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Har detta hänt er att det ibland brukar stickas i Lungan/hjärtat? . Typ när man andas in så sticks det... och då måste man ta små andetag ? Händer mig varje dag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Har detta hänt er att det ibland brukar stickas i Lungan/hjärtat? . Typ när man andas in så sticks det... och då måste man ta små andetag ? Jag kände också så för några år sen. Men efter ett tag så gick det över. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts