kobbe Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 när man håller på tex klockan nere i högra hörnet så ska det komma upp vilket datum det är alltså en text. men nu kommer det alldeles för lång ner och men ser bara toppen på texten, oläsligt. Under aktivitesfältet istället för på Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Hur många gtasajtare har egentligen StellHell på msn? Skulle vara intressant att veta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 när man håller på tex klockan nere i högra hörnet så ska det komma upp vilket datum det är alltså en text. men nu kommer det alldeles för lång ner och men ser bara toppen på texten, oläsligt. Under aktivitesfältet istället för på The Wonders of Microsoft Windows. Det där händer mig väldigt ofta. Du får be till gud att det ställer sig till rätta när du startar om explorer.exe. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Hur många gtasajtare har egentligen StellHell på msn? Skulle vara intressant att veta. Jag har KalleR. *Spänna, spänna.* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Jag har KalleR. *Spänna, spänna.* Jag har både KalleR och StellHell. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/h9l013n37mf0.png Men jag har en fråga också.. Varför betyder det otur att lägga nyckler på bordet? Såg ett avsnitt av "Evas superkoll" på barnprogrammen förut, och hon gick igenom och berättade om olika myters ursprung. Men inte den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Hur får jag reda på vad jag har för moderkort?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svamp i skogen Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Jag har både KalleR och StellHell. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/h9l013n37mf0.png Men jag har en fråga också.. Varför betyder det otur att lägga nyckler på bordet? Såg ett avsnitt av "Evas superkoll" på barnprogrammen förut, och hon gick igenom och berättade om olika myters ursprung. Men inte den. Skrockfulla säger att det ger otur att lägga nycklarna på bordet. En förklaring till detta är att på 1800-talet lade prostituerade nycklarna på just bordet, detta som ett tecken för att visa att de var prostituerade. När barnen frågade sina föräldrar varför flickorna gjorde så ljög de och sa istället att det betydde otur. källa: wikipedia Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Hur får jag reda på vad jag har för moderkort?? Du startar om datorn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Du startar om datorn. *startar om datorn* Okej, done and done.. Men jag vet fortfarande inte vad jag har för moderkort. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 *startar om datorn* Okej, done and done.. Men jag vet fortfarande inte vad jag har för moderkort. Det första som står när du startar om datorn. Brukar vara ditt moderkort. Den här flashiga loggan du vet. *Trycka på knappen, snurr snurr med fläkten och sedan BAM på skärmen så är det en gigantisk, pixlig logga.* Den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Hur många gtasajtare har egentligen StellHell på msn? Skulle vara intressant att veta. 47 pers, orkar inte lista alla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 47 pers, orkar inte lista alla. Jag har inte dig. Jag ska ha dig. Men det orkar jag inte med nu. Nu ska jag gå och äta. Hejsvejs. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 47 pers, orkar inte lista alla. Det var mycket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 StellHell at Gmail dot com Dumma människor som inte kan lista ut det själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) StellHell at Gmail dot com Dumma människor som inte kan lista ut det själv. ADDDDDDDDDDDAR Redigerad 1 december, 2007 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Jag undrar bara över en sak. Varför har så många varit inne på min personliga sida? Jag har t.o.m mer views än jag har posts. Hela 3657 stycken. Vad är det som är så intressant Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) Jag undrar bara över en sak. Varför har så många varit inne på min personliga sida? Jag har t.o.m mer views än jag har posts. Hela 3657 stycken. Vad är det som är så intressant Det kanske är att du postar på sitt vitt skilda ställen. Överallt liksom, i alla forumdelar. Fast jag vet inte. Redigerad 1 december, 2007 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Aah, det är bara för att han vill klå Sniper's postrampage, kicken är lite avundsjuk förstår du... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Aah, det är bara för att han vill klå Sniper's postrampage, kicken är lite avundsjuk förstår du... Haha, så posts beror på views eller vad vill du ha sagt ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Haha, så posts beror på views eller vad vill du ha sagt ? Kan också ha att göra med att du är så ny och skriver så mycket. När views-räkningen infördes visste ju alla vilka storpostarna var redan, förutom du, så då var man tvungen att kolla upp dig genom din profil för att se vem du var. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts