StellHell Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 No fuckin' shit? Finns det någon slags "samlingssida" för dem? Ungefär som med jeteroliga kattbilder. lol. internet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Nu ska det bort! Jag har ett PS2 som jag ska försöka sälja på Tradera, men jag vet inte hur mycket det kommer kosta. Ett praktiskt taget oanvänt PS2 med 2 dosor, varav en är i ny-skick och 7 spel. Minneskort och minneskort enhancer på det. Någon som vet hur mycket man kan begära för det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Nu ska det bort! Jag har ett PS2 som jag ska försöka sälja på Tradera, men jag vet inte hur mycket det kommer kosta. Ett praktiskt taget oanvänt PS2 med 2 dosor, varav en är i ny-skick och 7 spel. Minneskort och minneskort enhancer på det. Någon som vet hur mycket man kan begära för det? Kolla vad dom tar för ett likdant på blocket, sen höjer/sänker du priset beroende på skick och saker till Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Kolla vad dom tar för ett likdant på blocket, sen höjer/sänker du priset beroende på skick och saker till Det är det som är problemet. Allt har sådan stor marginal på priserna. Vissa kostar 1800 med ungefär samma kit, andra kostar 600. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Det är det som är problemet. Allt har sådan stor marginal på priserna. Vissa kostar 1800 med ungefär samma kit, andra kostar 600. Hmm pröva med 2200 kronor, om ingen köper eller hör av sig, sänk till 2000 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Nu ska det bort! Jag har ett PS2 som jag ska försöka sälja på Tradera, men jag vet inte hur mycket det kommer kosta. Ett praktiskt taget oanvänt PS2 med 2 dosor, varav en är i ny-skick och 7 spel. Minneskort och minneskort enhancer på det. Någon som vet hur mycket man kan begära för det? http://www.ebgames.se/xboxTradein.asp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 http://www.ebgames.se/xboxTradein.asp Damn, nu ångrar jag att jag sålt mitt PS2 redan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 http://www.ebgames.se/xboxTradein.asp Du hittar inte något liknande till PS3? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 http://www.ebgames.se/xboxTradein.asp Skojar dyy Fack, det är inte sant. Om en vecka ska jag dit och byta in det och köpa!! Jag älskar dig för alltid Kebab. PUSS PUSS PUSS! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Varsågod.. Hehe, har flertalet kompisar som ska göra det där.. Synd bara att man själv inte har någon ps2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 http://www.ebgames.se/xboxTradein.asp Jag kommer bara till en tom sida. Verkar intressant, så vad står det egentligen (screenshot?)? Har själv ett PS2 som ligger och skräpar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Jag kommer bara till en tom sida. Verkar intressant, så vad står det egentligen (screenshot?)? Har själv ett PS2 som ligger och skräpar. Allt är en enda stor bild. http://www.ebgames.se/img/banner_holiday_bundle.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Berätta något olagligt som du har gjort. Alla vet nog om det, så jag orkar inte ta det igen. Sen har jag snattat och såna där strunt saker Hur gick rättegången? Rättegången gick bra, fast det var väldigt jobbigt att sitta där. Dels för det vi hade gjort och även för att den pågick från 09.00 till 20.00. Något straff har vi inte fått än, utan det meddelas den 12:e - Taget från Karatemorfars intervju i "Möt forumiten!" Har faktiskt missat detta och vill gärna veta vad som hänt. Ta inte illa upp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Berätta något olagligt som du har gjort. Alla vet nog om det, så jag orkar inte ta det igen. Sen har jag snattat och såna där strunt saker Hur gick rättegången? Rättegången gick bra, fast det var väldigt jobbigt att sitta där. Dels för det vi hade gjort och även för att den pågick från 09.00 till 20.00. Något straff har vi inte fått än, utan det meddelas den 12:e - Taget från Karatemorfars intervju i "Möt forumiten!" Har faktiskt missat detta och vill gärna veta vad som hänt. Ta inte illa upp Han och några andra lurade en kille att runka i cam och dom spelade in det och visade upp det för några i skolan och sen hade hela skolan sett den, typ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Han och några andra lurade en kille att runka i cam och dom spelade in det och visade upp det för några i skolan och sen hade hela skolan sett den, typ. Vad är det mest dyrbara som du har haft sönder? Ja du, en jämnårig killes liv om det räknas. Annars inget Tog han, ordagrant(?), livet av sej eller fick det bara förstört? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Vad är det mest dyrbara som du har haft sönder? Ja du, en jämnårig killes liv om det räknas. Annars inget Tog han, ordagrant(?), livet av sej eller fick det bara förstört? Förstört, om jag inte missat någon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Allt är en enda stor bild. http://www.ebgames.se/img/banner_holiday_bundle.jpg Tack för länken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Vad är det mest dyrbara som du har haft sönder? Ja du, en jämnårig killes liv om det räknas. Annars inget Tog han, ordagrant(?), livet av sej eller fick det bara förstört? Nej, men hur roligt är det när hela stan har sett dig runka i cam? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Nej, men hur roligt är det när hela stan har sett dig runka i cam? Sa jag att jag tyckte det var kul? Nej. Jag frågade för att vara säker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Sa jag att jag tyckte det var kul? Nej. Jag frågade för att vara säker. Hur fan tror du han menar då? Tror du den killen som blev utsatt mår bra? Alltså, Han pajade killen's liv pga killen kommer få höra "HAHAHA, Camrunkarn" I resten av sitt liv om han bor kvar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts