Gof Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Det är ju bara vårtor för fan. Question: Vilka diktatorer har regerat från 1950-2007? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Det är ju bara vårtor för fan. Question: Vilka diktatorer har regerat från 1950-2007? I alla länder? Det är ju sjukt många :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Danke. Gick snabbare än jag trodde. Nu vet vi vem Dede är (Andra bilden). Finns det något om mannen på första bilden? Här har du en blogg om honom. http://blog.wfmu.org/freeform/2007/03/missionary_enco.html http://blog.wfmu.org/freeform/2007/04/missionary_enco.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 I second that! Blev så jävla äcklad, fyfan det känns typ i hela kroppen. Stellan, ta bort IMG-taggarna ditt jävla cp. P-C, klarar du inte av vårtor kan du suga.. ditt jävla cp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 P-C, klarar du inte av vårtor kan du suga.. ditt jävla cp. Åh, ett pantenterat StellHell-svar. Jag borde rama in det och sätta upp det på väggen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Vad heter den där triangeln där det sägs att båtar och flygplan försvunnit? Totalt hjärnsläpp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 (redigerad) Vad heter den där triangeln där det sägs att båtar och flygplan försvunnit? Totalt hjärnsläpp. Bermuda (stavning?) edit: yes, först ! Redigerad 24 november, 2007 av Karatemorfar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Vad heter den där triangeln där det sägs att båtar och flygplan försvunnit? Totalt hjärnsläpp. Bermudatriangeln. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Bermuda (stavning?) edit: yes, först ! Bermudatriangeln. Så var det. Tackar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 I alla länder? Det är ju sjukt många :S Ja, varför tror du att jag frågar er istället för att googla/wikipedia själv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 (redigerad) Ja, varför tror du att jag frågar er istället för att googla/wikipedia själv? Lathet som så många andra forumiter? Edit: Några diktatorer Redigerad 24 november, 2007 av Zack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Gör Cascada sin musik elektroniskt ála Basshunter, eller med fysiska instrument? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Gör Cascada sin musik elektroniskt ála Basshunter, eller med fysiska instrument? Syntar är ju fortfarande elektroniska även om dom är fysiska Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Syntar är ju fortfarande elektroniska även om dom är fysiska Jo, men du förstår vad jag menade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Gör Cascada sin musik elektroniskt ála Basshunter, eller med fysiska instrument? Basshunter gör väl sin musik Elektroniskt eftersom han använder FL Studio? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Basshunter gör väl sin musik Elektroniskt eftersom han använder FL Studio? Fast det svarade ju absolut ingen fråga precis. Men ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Lathet som så många andra forumiter? Edit: Några diktatorer Ja, tackar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Jag är frågvis idag. Vart hittar man sådana här bilder? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Jag är frågvis idag. Vart hittar man sådana här bilder? lol. internet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 lol. internet. No fuckin' shit? Finns det någon slags "samlingssida" för dem? Ungefär som med jeteroliga kattbilder. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts