guardian Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Vet någon ett bilforum där min kära fader (50+) kan ställa frågor om en Golf IV utan att behöva bli överkörd av ett gäng hormonstinna 240 tic-bönder? Vad har han för problem med bilen? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Vad har han för problem med bilen? ^^ Ärligt talat så vet jag inte.. Han bara frågade mig om jag visste något bra forum där man kan fråga om bilar, eftersom "du håller ju på så mycket med forum". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Ärligt talat så vet jag inte.. Han bara frågade mig om jag visste något bra forum där man kan fråga om bilar, eftersom "du håller ju på så mycket med forum". Fråga honom, möjligtvis jag kan hjälpa lite på traven^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Garaget.org ^ BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Finns det någon händelse i Finland som också inträffat i USA? Något som alla borde veta men jag inte gör, typ. Klämkäcka sauna-svar undanbedes. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 (redigerad) Finns det någon händelse i Finland som också inträffat i USA? Något som alla borde veta men jag inte gör, typ. Klämkäcka sauna-svar undanbedes. Skolmassaker? Edit: fan.. läskigt att jag satte glad smiley där. Redigerad 20 november, 2007 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Skolmassaker? Edit: fan.. läskigt att jag satte glad smiley där. Kanske det, kanske det. Vi får väl se. Återkommer om det visar sig vara fel. (Då ska huvuden rulla! ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 (redigerad) Finns det någon händelse i Finland som också inträffat i USA? Något som alla borde veta men jag inte gör, typ. Klämkäcka sauna-svar undanbedes. Hittade nu. http://en.wikipedia.org/wiki/Columbine_High_School_massacre och här är den andra som jag också nämnde namnet på http://en.wikipedia.org/wiki/Virginia_Tech_massacre Finns säkerligen fler men dessa är väl ungefär vad som är mest känt? (rätta mig mer än gärna om jag har fel) Redigerad 20 november, 2007 av chucky.swe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Kanske det, kanske det. Vi får väl se. Återkommer om det visar sig vara fel. (Då ska huvuden rulla! ) Vad ska du ha det till? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Vad ska du ha det till? Han är väl sjuk i huvudet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Han är väl sjuk i huvudet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 http://www.flashback.info/member.php?u=209870 Vem är denne man som har teoman i sin signatur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 http://www.flashback.info/member.php?u=209870 Vem är denne man som har teoman i sin signatur? Snyggt nickname hade han i alla fall. "GaletAnonym". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Detta kanske någon har tagit upp, men hur lägger jag in "orörliga" smileys på msn, utan att de blir suddiga? T.ex: <- blir skarp och fin. <- blir inte skarp och fin. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 = 20x20 = 18x18 Du måste göra till 20x20 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 (redigerad) = 20x20 = 18x18 Du måste göra till 20x20 Aaaah. så lätt. tack Redigerad 21 november, 2007 av MrNoNja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 = 20x20 = 18x18 Du måste göra till 20x20 Hmm, jag gjorde det. Men den är lika suddig ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Jag gjorde faktiskt detsamma, jag använde fireworks och drog upp den till 20x20, forfarande suddig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Hmm, jag gjorde det. Men den är lika suddig ändå. Jag gjorde faktiskt detsamma, jag använde fireworks och drog upp den till 20x20, forfarande suddig. Gör en ny tom bild som är 20x20 och klistra sen in bilden som är 18x18 Annars blir det samma effekt som när du lägger in den i MSN att den draaaaaas ut till 20x20. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 (redigerad) Gör en ny tom bild som är 20x20 och klistra sen in bilden som är 18x18 Annars blir det samma effekt som när du lägger in den i MSN att den draaaaaas ut till 20x20. Ok, tack. Skall kolla. Edit: Nope, funkar ej för mig. Skall det sparas i något speciellt format? Jag har testat .png och .gif. Redigerad 21 november, 2007 av MrNoNja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts