iweX Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Någon som vet hur jag får tillbaka "Menyn" till höger i wmp? Råka trycka borten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 ja, men då betalar man ju inte tillbaka pengarna man får in...!? Riskerar man att åka dit betalar man hellre tillbaka och skyller ifrån sig än att åka in i finkan och bli av med pengarna iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 (redigerad) Vad händer när man "subscribar" någon på Youtube? Vad är det till? Redigerad 15 november, 2007 av MrNoNja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 (redigerad) Vad händer när man "subscribar" någon på Youtube? Vad är det till? Subcribe betyder att prenumerera, du prenumererar alltså på någons fimer och får ett meddelande så fort denne har laddat upp en ny film. edit: grama tik fel oj Redigerad 15 november, 2007 av Jazz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Subcribe betyder prenumererar, du prenumererar alltså på någons fimer och får ett meddelande så fort denne har laddat upp en ny film. Ah, jag anade det. Thanks. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Det här är en efterfrågan, men jag tar den här. Har någon ett skönt citat från Filip eller Fredrik? Eller någon sida där man kan se citat från dom (Har redan testat imdb). Jag skriver uppsats om dom, så jag skulle vilja avsluta det med ett citat Tack på förhand! Lite snabb reply, men det ska lämnas in imorgon :/ Ngn? Skulle vara så oerhört tacksam. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Är det tillåtet att fotografera i kyrkor under gudstjänst eller vad det kallas? När prästen helt enkelt står och ber? Är det tillåtet att fotografera i kyrkor överlag, det är det va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 (redigerad) Är det tillåtet att fotografera i kyrkor under gudstjänst eller vad det kallas? När prästen helt enkelt står och ber? Är det tillåtet att fotografera i kyrkor överlag, det är det va? Ja, det är det. Du får även lov att fotografera prästen Redigerad 15 november, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Lite snabb reply, men det ska lämnas in imorgon :/ Ngn? Skulle vara så oerhört tacksam. De kallade väl SVT för en "blöjskola för alkolister"? Sen vet jag inte mer, tyckte faktiskt aldrig de var särskilt kul. Oh yeah. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Nån som vet varför leif loket ohlsson kallas för pedofil? t.ex. i pluton sveas låt "thailändska småpojkar" och har även hört det på andra håll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Vad säger Petter i den där Goddamnit reklamen? Låter som "Boojachaka" eller något liknande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 (redigerad) Någon som vet hur jag får tillbaka "Menyn" till höger i wmp? Råka trycka borten Du trycker på pilen som du tryckte på för att få bort den?? Annars trycker du där du väljer hur mediabiblioteket ska se ut och väljer show list panel Edit: @Retard: Total felläsning utav mig... Tar tillbaks.... Redigerad 15 november, 2007 av Friberg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Du trycker på pilen som du tryckte på för att få bort den?? Annars trycker du där du väljer hur mediabiblioteket ska se ut och väljer show list panel Edit: @Retard: Den låten är ju rätt lång så det skulle ju underlätta med en mer specifierad fråga.. Vet du vad Tom Hanks säger i den där filmen Forrest Gump?? Det låter typ som "Hi!" eller liknande. Han snackar ju bara i reklamen Fridvärg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Någon som skulle kunna snickra ihop eller leta fram en instrumental version av Gorillaz - Feel Good Inc.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 (redigerad) Någon som skulle kunna snickra ihop eller leta fram en instrumental version av Gorillaz - Feel Good Inc.? Edit: Hittade den, Adda MSN ifall du vill ha den. Timmybjorn@hotmail.com Sådär. Redigerad 16 november, 2007 av Troxie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Edit hittade den, Adda MSN ifall du vill ha den. Timmybjorn@hotmail.com Bra jobbat av Edit! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Bra jobbat av Edit! Satt i minst 20 sekunder innan jag fattade men när jag gjorde det fick jag mig faktiskt ett gott natthumor skratt, thänks! : ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Någon annan som kan svara på min fråga om vad Petter säger i början av den där reklamen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Någon annan som kan svara på min fråga om vad Petter säger i början av den där reklamen? BOOYA KA SHA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 De kallade väl SVT för en "blöjskola för alkolister"? Sen vet jag inte mer, tyckte faktiskt aldrig de var särskilt kul. Oh yeah. Tack tack, det får väl duga. Mitt arbetes öde ligger i dina händer nu. Bra jobbat av Edit! Hahahahahahahahaha! Dagens! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts