guardian Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Vad är det du försöker rädda honom från exakt? Ja det faktum är att han håller på att bli alkoholist, det vill jag inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Jag har funderat ett tag och nu bestämt mig för att börja spela elgitarr. Finns det någon speciell någon forumit vet som fungerar bra för en nybörjare? Ingen billig skit dock Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Jag har funderat ett tag och nu bestämt mig för att börja spela elgitarr. Finns det någon speciell någon forumit vet som fungerar bra för en nybörjare? Ingen billig skit dock Gibson Les Paul! Nej, men vilken prisklass talar vi om. "Billigt skit" säger inte så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 (redigerad) PC bluffen, hur gick det med den? jag vet att det var nån datortidning som hade betalt för en dator. PC hemma eller nått. Fick någon sin dator? Den där bärbara, lilla, för en tusing? Redigerad 14 november, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 (redigerad) Jag har funderat ett tag och nu bestämt mig för att börja spela elgitarr. Finns det någon speciell någon forumit vet som fungerar bra för en nybörjare? Ingen billig skit dock När min akustiska trotföljare gick itu köpte jag denna BurnOut BLP-1 på Jam för några veckor sen. Gick väl på 2000:- inklusive förstärkare och sladdar etc. Värt köp imo. Väldigt skön att spela på, ganska smal hals och lågt stall. Väldigt bra första elgitarr. Kolla på http://www.jamshop.se/ under 'Gitarr&Baspaket'. Den är fett glansig egentligen men spillde mjölk på den för några minuter sen Redigerad 14 november, 2007 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Någon som vet hur man får "Genomskinlig bakgrunds text" vid ikonerna? Som ni ser är min vit, Vet inte hur man får dem i färgen som bakgrunden är.. så hur får jag dem till bakgrunds färgen om det går? ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 ? http://www.annoyances.org/exec/show/article02-137 eller http://www.tech-recipes.com/windows_tips751.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 PC bluffen, hur gick det med den? jag vet att det var nån datortidning som hade betalt för en dator. PC hemma eller nått. Fick någon sin dator? Den där bärbara, lilla, för en tusing? Ingen fick nån dator, alla fick pengarna tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 När min akustiska trotföljare gick itu köpte jag denna BurnOut BLP-1 på Jam för några veckor sen. Gick väl på 2000:- inklusive förstärkare och sladdar etc. Värt köp imo. Väldigt skön att spela på, ganska smal hals och lågt stall. Väldigt bra första elgitarr. Kolla på http://www.jamshop.se/ under 'Gitarr&Baspaket'. Den är fett glansig egentligen men spillde mjölk på den för några minuter sen Thanks, den såg fin ut. Ska forstätta att leta lite, det blir nog troligtvis till jul jag skaffar en så jag har ju tid att kolla runt lite. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 "Översättes" Open System Properties in Control Panel, choose the Advanced tab, and click Settings in the Performance section. Hur? Engelska Windows -> Svenska. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 (redigerad) "Översättes" Open System Properties in Control Panel, choose the Advanced tab, and click Settings in the Performance section. Hur? Engelska Windows -> Svenska. In i kontrollpanelen, tryck på "system" Sen fliken "avancerat" Sen är det är det en ruta med prestanda där du ska trycka på instälningar. Yäyä gjorde mitt bästa Edit; Svenskan ftw Redigerad 15 november, 2007 av Troxie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 (redigerad) In i kontrollpanelen, tryck på "system" Sen fliken "avancerat" Sen står det är det en ruta med prestanda där du ska trycka på instälningar. Yäyä gjorde mitt bästa Tackar Akut problem; Hur byter/Tar jag bort ikonen på "Papperskorgen"?! Redigerad 15 november, 2007 av iweX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Det här är en efterfrågan, men jag tar den här. Har någon ett skönt citat från Filip eller Fredrik? Eller någon sida där man kan se citat från dom (Har redan testat imdb). Jag skriver uppsats om dom, så jag skulle vilja avsluta det med ett citat Tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Det här är en efterfrågan, men jag tar den här. Har någon ett skönt citat från Filip eller Fredrik? Eller någon sida där man kan se citat från dom (Har redan testat imdb). Jag skriver uppsats om dom, så jag skulle vilja avsluta det med ett citat Tack på förhand! Fick du dom till din skola? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Fick du dom till din skola? Haha, nej, men det var riktigt nära --- Ngn som kan något? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Tackar Akut problem; Hur byter/Tar jag bort ikonen på "Papperskorgen"?! TweakUI tar bort papperskorgen helt från skrivbordet, annars vet jag inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Tackar Akut problem; Hur byter/Tar jag bort ikonen på "Papperskorgen"?! Högerklicka på skrivbordet -> Egenskaper -> Skrivbord -> Anpassa Skrivbordet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 (redigerad) Ingen fick nån dator, alla fick pengarna tillbaka. Nä?! Varför detta projekt då, vad var poängen med det? vad sa han var anledningen till att datorerna inte kom? Finns info någonstanns? Redigerad 15 november, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Varför detta projekt då, vad var poängen med det? Ett försök till scam såklart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Ett försök till scam såklart. ja, men då betalar man ju inte tillbaka pengarna man får in...!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts