Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Jag har funderat ett tag och nu bestämt mig för att börja spela elgitarr. Finns det någon speciell någon forumit vet som fungerar bra för en nybörjare? Ingen billig skit dock

När min akustiska trotföljare gick itu köpte jag denna BurnOut BLP-1 på Jam för några veckor sen. Gick väl på 2000:- inklusive förstärkare och sladdar etc. Värt köp imo. Väldigt skön att spela på, ganska smal hals och lågt stall. Väldigt bra första elgitarr.

Kolla på http://www.jamshop.se/ under 'Gitarr&Baspaket'.

Den är fett glansig egentligen men spillde mjölk på den för några minuter sen :)

post-5626-1195075464_thumb.jpg

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När min akustiska trotföljare gick itu köpte jag denna BurnOut BLP-1 på Jam för några veckor sen. Gick väl på 2000:- inklusive förstärkare och sladdar etc. Värt köp imo. Väldigt skön att spela på, ganska smal hals och lågt stall. Väldigt bra första elgitarr.

Kolla på http://www.jamshop.se/ under 'Gitarr&Baspaket'.

Den är fett glansig egentligen men spillde mjölk på den för några minuter sen :)

Thanks, den såg fin ut. Ska forstätta att leta lite, det blir nog troligtvis till jul jag skaffar en så jag har ju tid att kolla runt lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Översättes" Open System Properties in Control Panel, choose the Advanced tab, and click Settings in the Performance section. Hur?

Engelska Windows -> Svenska.

In i kontrollpanelen, tryck på "system" Sen fliken "avancerat" Sen är det är det en ruta med prestanda där du ska trycka på instälningar.

Yäyä gjorde mitt bästa

Edit; Svenskan ftw

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

In i kontrollpanelen, tryck på "system" Sen fliken "avancerat" Sen står det är det en ruta med prestanda där du ska trycka på instälningar.

Yäyä gjorde mitt bästa

Tackar :>:)

Akut problem; Hur byter/Tar jag bort ikonen på "Papperskorgen"?!

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är en efterfrågan, men jag tar den här.

Har någon ett skönt citat från Filip eller Fredrik? Eller någon sida där man kan se citat från dom (Har redan testat imdb). Jag skriver uppsats om dom, så jag skulle vilja avsluta det med ett citat :(

Tack på förhand!

Fick du dom till din skola? :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...