Vice. Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 (redigerad) Vad betyder det när man har en enda prick tatuerad i skinnet mellan tumroten och pekfingerroten? Var det det som betydde att man suttit i fängelse? Om du tittar närmare, ser du att det inte är en prick utan tre. De står för VVV = Vi Vandrar Vidare. Vilket innebär att man har gått mellan de tre städerna Stockholm, Göteborg och Malmö. (vilket de flesta med sådana prickar inte ha gjort. De har åkt bil. I bästa fall) http://sv.wikipedia.org/wiki/Luffarprickar Redigerad 9 november, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Om du tittar närmare, ser du att det inte är en prick utan tre. De står för VVV = Vi Vandrar Vidare. Vilket innebär att man har gått mellan de tre städerna Stockholm, Göteborg och Malmö. (vilket de flesta med sådana prickar inte ha gjort. De har åkt bil. I bästa fall) http://sv.wikipedia.org/wiki/Luffarprickar Konstigt. Jag har fått inbankat i min skalle att det är luffarprickar (tatueringar som luffare skaffar) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Konstigt. Jag har fått inbankat i min skalle att det är luffarprickar (tatueringar som luffare skaffar) Om du läser så ser du att prickarna heter luffarprickar och att de kommer från luffarna som vandrade mellan Stockholm, Göteborg och Malmö. Sedan har säkert luffare skaffat det utan att ha vandrat. Plus andra med. Redigerad 10 november, 2007 av eXotic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Min morbror har sådana och han skaffade dem under sin ungdom, mest för att låtsas vara en cool gängmedlem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Min morbror har sådana och han skaffade dem under sin ungdom, mest för att låtsas vara en cool gängmedlem. Är han en icke cool gängmedlem? Eller bara cool? Redigerad 10 november, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Är han en icke cool gängmedlem? Eller bara cool? ...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) ...? jag skojade. Låt mig förklara: ...mest för att låtsas vara en cool gängmedlem. Låsades han: A) Vara Cool eller B ) Gängmedlem Om A) Då är han alltså Gängmedlem Om B ) Då är han alltså bara Cool. Kom förvisso på att han kunde ha låsats vara både A och B och då håller inte skämtet. Skulle ha tänkt på det, korkat av mig, sorry. Det blev inte kul nu när jag tänkte efter lite bättre. Edit. nej vänta! Det håller visst, jag tänkte rätt! Han låsades vara en cool gängmedlem, han låsades bara. Han är en ocool gängmedlem! Det var så jag menade! Tror jag... Redigerad 10 november, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Nu har du allt haft lite för mycket fritid, Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Inte någon fråga men någon ville veta hur man får sitt namn speciellt på msn har inte texten COME TO ME men har; |̶͇̿ ̶͇̿ ͇̿ |̿ V ̿| |͇̿ ͇̿ ͇̿| . kopiera in det i namnet eller vart du än vill ha det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 En sak jag länge har undrat är följande: När Dreamhack hålls så får ju Elmia ett vansinnigt kraftigt bredbanbdsnät. Vet inte hur mycket det ligger på, menmen.. Hur som helst, vart kommer själva bredbandet ifrån? Ställer bara telia om någonstans att Elmia ska ha si och så många Gbit? Eller dras det extrakablar eller något sådant? Eller har de lokalenra alltid en så snabb internetuppkoppling? Konstigt formulerad fråga.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Vet någon vilken font ex. Aftonbladet använder i sina löpsedlar man kan se på kiosker? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 En sak jag länge har undrat är följande: När Dreamhack hålls så får ju Elmia ett vansinnigt kraftigt bredbanbdsnät. Vet inte hur mycket det ligger på, menmen.. Hur som helst, vart kommer själva bredbandet ifrån? Ställer bara telia om någonstans att Elmia ska ha si och så många Gbit? Eller dras det extrakablar eller något sådant? Eller har de lokalenra alltid en så snabb internetuppkoppling? Konstigt formulerad fråga.. Hastigheten styrs väl från den närmsta telefonstationen eller liknande, det är väl den som de fixar till på något sätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Hastigheten styrs väl från den närmsta telefonstationen eller liknande, det är väl den som de fixar till på något sätt. Nja, det är ju inte ADSL dom får? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Nja, det är ju inte ADSL dom får? Nej, det var precis det jag hade i åtanke.. http://www.inspiredofspirit.com/joomla/forum/style_emoticons/default/hmm.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Det går väl en fiberledning till Elmia. Precis som med alla andra fiberledningar så är det ju upp till någon leverantör att leverera internet dit. Så jag antar att man bara valde Telia för att dom gav mest stålars. _____________________________________________ Var i Stockholm ligger det där badrummet med spegelglas? Så att om man tittar från utsidan är det bara en spegel men om man tittar inifrån så ser man ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Inte någon fråga men någon ville veta hur man får sitt namn speciellt på msn har inte texten COME TO ME men har; |̶͇̿ ̶͇̿ ͇̿ |̿ V ̿| |͇̿ ͇̿ ͇̿| . kopiera in det i namnet eller vart du än vill ha det Redan fixat lol. Hette "EMO TO ME" Förut men men. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Vet någon vilken font ex. Aftonbladet använder i sina löpsedlar man kan se på kiosker? Har för mig att de använder sig av en egentillverkad font. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 (redigerad) Har för mig att de använder sig av en egentillverkad font. Det är väl bara loggan som har deras egna font? Själva nyhetstexten ser ut som en standardfont med fet stil. Redigerad 11 november, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Det är väl bara loggan som har deras egna font? Själva nyhetstexten ser ut som en standardfont med fet stil. Det stämmer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 (redigerad) Vad heter den där hemsidan med dom där "tapet" mönstrena?. Det fanns typ massa sånna där tapet bilder som man kan kunde använda. Jag tror att Siana, R2D2 eller SlewMe vet, men jag är inte säker. Redigerad 11 november, 2007 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts