kobbe Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Följdfråga, Om jag kör 100km/h och det är vindstilla blir det..? har kommtigt på det. Det blir ungefär 28 grader kallare, en grad per m/s Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Är det sant att datorns prestanda försämras för varje gång man formaterar den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Är det sant att datorns prestanda försämras för varje gång man formaterar den? Nej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Är det sant att datorns prestanda försämras för varje gång man formaterar den? Är det sant att bilen blir sämre varje gång du renoverar motorn? Är det sant att du blir sämre varje gång du vilar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Är det sant att bilen blir sämre varje gång du renoverar motorn? Är det sant att du blir sämre varje gång du vilar? Jo, datorn fungerar ju precis som en motor/kropp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Finns det nån sajt där jag kan se andras sista fyra siffror i person numren? http://www.hamsterpaj.net/annat/nummer.php Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 http://www.hamsterpaj.net/annat/nummer.php Där får du inte fram en speciell persons nummer. Men åter igen, bara att ringa skatteverket så talar de om personens nummer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Någon som vet hur man sparar det man söker på i Firefox? Har glömt bort .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 .. Verktyg > Inställningar > Sekretess > "Spara det som skrivs in i forumulär och i sökfältet" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Där får du inte fram en speciell persons nummer. Men åter igen, bara att ringa skatteverket så talar de om personens nummer. Jag tror inte många vågar göra det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Jag tror inte många vågar göra det Varför inte det? Det är bara att säga: Hej, jag vill ha svens personnumer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Varför inte det? Det är bara att säga: Hej, jag vill ha svens personnumer. Vet du hur många Sven det finns i Sverige eller!? Typ, asmånga! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Vet du hur många Sven det finns i Sverige eller!? Typ, asmånga! Exempel, vet du vad det är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Finns det nån sajt där jag kan se andras sista fyra siffror i person numren? På http://www.upplysning.se så kan man se hela personnumret Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Exempel, vet du vad det är? Skämt, vet du vad det är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Skämt, vet du vad det är? Uppenbarligen inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 När jag har laddat hem en torrent, så har µTorrent alltid öppnats automatiskt när jag tryckte på "Ladda ner". Nu måste jag klicka på "Öppna" i Filhämtaren. Hur ställer jag tillbaka det? Frågan gäller Firefox. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 När jag har laddat hem en torrent, så har µTorrent alltid öppnats automatiskt när jag tryckte på "Ladda ner". Nu måste jag klicka på "Öppna" i Filhämtaren. Hur ställer jag tillbaka det? Frågan gäller Firefox. Har du haft limewier igång? När jag startar limwier så blir den "standard" så jag måste ställa in utorrent som standard igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Har du haft limewier igång? När jag startar limwier så blir den "standard" så jag måste ställa in utorrent som standard igen. Nix, har inte Limewire. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Vad betyder det när man har en enda prick tatuerad i skinnet mellan tumroten och pekfingerroten? Var det det som betydde att man suttit i fängelse? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts