mr_tobbe Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) Näst sista siffran är det. Inte sista. Tror jag. Vad har du för siffra då? Stämmer. Den tredje i de sista fyra, eller den näst sista är siffran som bestämmer om du är tjej eller kille. Jämn för tjejer och ojämn för killar. Redigerad 5 november, 2007 av mr_tobbe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Näst sista siffran är det. Inte sista. Tror jag. Vad har du för siffra då? Jag har 97 som sista... Men jag ficksvar av de äldre posterna... har för övrigt det lättaste personnummer jag sett... 880818 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Jag har 97 som sista... Men jag ficksvar av de äldre posterna... har för övrigt det lättaste personnummer jag sett... 880818 910901 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Jag har 97 som sista... Men jag ficksvar av de äldre posterna... har för övrigt det lättaste personnummer jag sett... 880818 880202 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 What, läraren som jag hade i femman sa att man kunde göra en massa elaka saker om man hade nåns personnummer och jag trodde henne. Där fick jag Får du reda på någons adress och namn kan du beställa en massa saker åt denne någon. Får du reda på vart hans hus ligger kan du förstöra det. Samma sak... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 880202 You win Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 You win Yay! ------------- Är det viktigt att ha en zombieplan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Men grabbs 911001 är väl endå ganska lätt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Min syster vinner. 00 01 02 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Min syster vinner. 00 01 02 Mjo, hon vinner nog. Fast min lillebror är inte långt efter 02 02 03. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Mjo, hon vinner nog. Fast min lillebror är inte långt efter 02 02 03. Nä ett år Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Nä ett år Så dålig Hur var Arcade Fire? Det var ikväll, va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Hur var Arcade Fire? Det var ikväll, va? Det var faktiskt helt underbart. Jag skulle lätt ge den en femma på tärningen. Det började lite småsegt men sen när det väl kom igång så var det världsklass. Otroligt mäktigt när körsången i Wake Up kom som var sista låten. Du missade något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Jag då? 89-11-11. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Nån som vet vart man kan hitta ett program, gratis eller ej, där man kan träna svensk grammatik och/eller rättstavning? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Någon som vet hur man sparar det man söker på i Firefox? Har glömt bort Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Nån som vet vart genesarets sjö ligger? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Nån som vet vart man kan hitta ett program, gratis eller ej, där man kan träna svensk grammatik och/eller rättstavning? Jag andvänder Google toolbar innan jag postar något på ett forum tex. Google toolbar har en grej som heter ABC stavning, den markerar alla felstavningar om man trycker på ikonen ABC stavning. Den går även att andvända när man skriver på Engelska och en hel del andra språk också . Det kan underlätta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Nån som vet vart genesarets sjö ligger? Israel, dock tillhör dess östra strand Syrien. http://sv.wikipedia.org/wiki/Galileiska_sj%C3%B6n Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Israel, dock tillhör dess östra strand Syrien. http://sv.wikipedia.org/wiki/Galileiska_sj%C3%B6n Fan då, hoppas på sverige men tack iallafall gurkor och senap till dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts