Martin-123 Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Hur vet man att man är bög? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Vad heter egentligen saken längst ut på skosnören? Dobb På riktigt också, jag lyssnade på Rix FM då dom hade på Våga Fråga en fråga som handlade omvartdom tillverkades. Då fick man reda på att dom heter dobb. Vi ska ha en sån fabrik i Sverige med. Yaaay! Jag har svarat på en fråga! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Hur vet man att man är bög? Det är väl ingen brådska att ta reda på det? Visar det sig att du attraheras av samma kön när du kommer i en sådan situation så kör på. Dumt att knyta sig eller bestämma sig för att man har en viss sexuell läggning, onödigt att ens konstatera det även när man har ett stadigt förhållande. Tillåt dig istället att bli kär i de människor du vill bli kär i och bortse från kön, är mitt tips. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Är Universum oändligt? Om inte, vad finns då bakom det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Är Universum oändligt? Om inte, vad finns då bakom det? Har alltid indrat samma fråga... detk an väl ändin inte bara ta slut nån stans? Eller är detta universum en liten planet i ett solsystem? Eller nåt sånt där... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Får man ta med fiskespö på flyget?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Får man ta med fiskespö på flyget?! Du kan packa ner det med resten av bagaget. Du behöver väl inte fiska på planet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Det får inte plats :'( . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Det får inte plats :'( . Du kan ju alltid packa det i ett banndyklubbs fodral med massa mjuka saker i, så det inte pajjar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Du kan packa ner det med resten av bagaget. Du behöver väl inte fiska på planet? precis man kan ta med sig ett GOD DAMG gevär på planet bara man inte har det som hand bagage det funkar i alla fall med soft air guns och tullen är det ingen skilnad så du lär få med dig dit fiske spö Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Fiskespö i handbagaget ? Icke sa nicke. Man kan peta ut ögonen på folk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Du kan packa ner det med resten av bagaget. Du behöver väl inte fiska på planet? Om dom har fiskedamm då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Fiskespö i handbagaget ? Icke sa nicke. Man kan peta ut ögonen på folk --- Förstår jag rätt här: mainstream är typ det "normala" som alla följer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) --- Förstår jag rätt här: mainstream är typ det "normala" som alla följer? Maimstream Du kan väl prova ta med fiskespöet! Redigerad 29 juni, 2006 av Martin-123 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) MainstreamI detta fall Redigerad 29 juni, 2006 av Spam Snuten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Vad står FAQ för. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Vad står FAQ för. Frequently Asked Questions / Vanliga frågor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Frequently Asked Questions / Vanliga frågor. Ah. Tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Maimstream Du kan väl prova ta med fiskespöet! Jao du, visste inte att du tyckte jag var normal och följde mig. Fan det här är ju läskigt *Tittar bakom axeln för att kontrollera att inte Martin-123 står där* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Kan man överleva om man langar en hammare i vattnet under en själv om man rmlar från en hög höjd. hann aldrig se klart mythbusters avsnittet för länge, länge sedan.. Redigerad 29 juni, 2006 av kebabkurt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts