Vice. Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Alltså, jag vet inte. Snabb blocketsökning säger kanske 1500. Men det känns mycket Så 12-1400:- max då. :/ Tack så mycket för hjälpen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Hur/vart kan jag ändra en .FLAC Fil till .Mp3? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Hur/vart kan jag ändra en .FLAC Fil till .Mp3? När jag ändrade .ogg till .mp3 och tvärt om använde jag en converter. prova sök på .flac converter på google eller något Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 När jag ändrade .ogg till .mp3 och tvärt om använde jag en converter. prova sök på .flac converter på google eller något Tackar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Tackar Varsågod Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Följdfråga, Om jag kör 100km/h och det är vindstilla blir det..? Som jag sa så står det inte km/h. Måste veta hur kallt det är också.. någon som vet vad 100 km/h är i m/s Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Som jag sa så står det inte km/h. Måste veta hur kallt det är också.. någon som vet vad 100 km/h är i m/s 100 km/h = 28 m/s. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Finns det nån sajt där jag kan se andras sista fyra siffror i person numren? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Finns det nån sajt där jag kan se andras sista fyra siffror i person numren? Det hoppas jag verkligen inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Klart det finns, http://www.e-information.se, http://www.upplysning.se Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Det hoppas jag verkligen inte Först och främst går det att räkna ut de 4.a sista, med hjälp av de 6 första, för det andra så är det bara att ringa till skatteverket, så får du namn, nummer, adress personnummer och inkomst om du önskar. Alla uppgifter är officiella, precis som brottsregistret. Bara att ringa tingsrätten och begära ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Först och främst går det att räkna ut de 4.a sista, med hjälp av de 6 första, för det andra så är det bara att ringa till skatteverket, så får du namn, nummer, adress personnummer och inkomst om du önskar. Alla uppgifter är officiella, precis som brottsregistret. Bara att ringa tingsrätten och begära ut. What, läraren som jag hade i femman sa att man kunde göra en massa elaka saker om man hade nåns personnummer och jag trodde henne. Där fick jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Först och främst går det att räkna ut de 4.a sista, med hjälp av de 6 första, för det andra så är det bara att ringa till skatteverket, så får du namn, nummer, adress personnummer och inkomst om du önskar. Alla uppgifter är officiella, precis som brottsregistret. Bara att ringa tingsrätten och begära ut. Det där tvivlar jag på att det stämmer...det skulle i sådana fall betyda att alla som är födda samma datum som mig har samma fyra sista siffror som jag har. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Det där tvivlar jag på att det stämmer...det skulle i sådana fall betyda att alla som är födda samma datum som mig har samma fyra sista siffror som jag har. Stämmer ej, men man kan däremot räkna ut den sista siffran om man har de 9 första. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) What, läraren som jag hade i femman sa att man kunde göra en massa elaka saker om man hade nåns personnummer och jag trodde henne. Där fick jag Ja, äldre människor är livrädda för att folk ska få veta deras 4:a sista. Likadant med att de blir helt hysteriska om man frågar vad de tjänar. Ring skatteverket, kolla person numemr och inkomst och fråga sedan en person om dem och se vad de svarar. Sen kan du säga att du har allt redan... Det där tvivlar jag på att det stämmer...det skulle i sådana fall betyda att alla som är födda samma datum som mig har samma fyra sista siffror som jag har. Du har nog rätt! Då är det de 2 första siffrorna i slutet man kan räknar ut. Alltså i mitt fall: 800221-XX76 då 7 & 6 står för föddelseort och kön HEW: Du har säkert rätt. Jag är inte riktigt säker som sagt. Men jag vet att det är allmäna uppgifter. Ring skatteverket och kolla. Redigerad 5 november, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Ja, äldre människor är livrädda för att folk ska få veta deras 4:a sista. Likadant med att de blir helt hysteriska om man frågar vad de tjänar. Ring skatteverket, kolla person numemr och inkomst och fråga sedan en person om dem och se vad de svarar. Sen kan du säga att du har allt redan... Du har nog rätt! Då är det de 2 första siffrorna i slutet man kan räknar ut. Alltså i mitt fall: 800221-XX76 då 7 & 6 står för föddelseort och kön HEW: Du har säkert rätt. Jag är inte riktigt säker som sagt. Men jag vet att det är allmäna uppgifter. Ring skatteverket och kolla. Den näst sista siffran visar ju om man är kille eller tjej väl? Tjejer har en jämn siffra och killar en udda... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) Ja, äldre människor är livrädda för att folk ska få veta deras 4:a sista. Likadant med att de blir helt hysteriska om man frågar vad de tjänar. Ring skatteverket, kolla person numemr och inkomst och fråga sedan en person om dem och se vad de svarar. Sen kan du säga att du har allt redan... Du har nog rätt! Då är det de 2 första siffrorna i slutet man kan räknar ut. Alltså i mitt fall: 800221-XX76 då 7 & 6 står för föddelseort och kön HEW: Du har säkert rätt. Jag är inte riktigt säker som sagt. Men jag vet att det är allmäna uppgifter. Ring skatteverket och kolla. Det betyder antingen att du är tjej eller att jag är det.. För mina två sista är inte i närheten av samma som du... Och om dom bestämmer könet så :/ Redigerad 5 november, 2007 av Friberg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) Den näst sista siffran visar ju om man är kille eller tjej väl? Tjejer har en jämn siffra och killar en udda... Stämmer bra det! Skumt, jag pratade om det här med mina kompisar idag. Redigerad 5 november, 2007 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) Det betyder antingen att du är tjej eller att jag är det.. För mina två sista är inte i närheten av samma som du... Och om dom bestämmer könet så :/ Var redan sagt, nvm Redigerad 5 november, 2007 av Troxie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Det betyder antingen att du är tjej eller att jag är det.. För mina två sista är inte i närheten av samma som du... Och om dom bestämmer könet så :/ Näst sista siffran är det. Inte sista. Tror jag. Vad har du för siffra då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts