guardian Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Göteborgare, du vet. Lät jävligt fult vad är bamba? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Lät jävligt fult vad är bamba? Matsalen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Matsalen. Hur får dom det till bamba? nån som har svaret på min tidigare fråga? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Hur får dom det till bamba? nån som har svaret på min tidigare fråga? ^^ BArnMatsBespisning.. vet inte var sista A:et kommer ifrån Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Bamba är ett jävligt skönt ord, period. en fråga. jag VET redan att tårarna komemr för att "tvätta" ögonen, men VARFÖR kommer dom oftast när man är ledsen? varför inte annars? Tårarna frigör vissa hormoner som gör att man känner sig bättre till mods. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Bamba är ett jävligt skönt ord, period. Tårarna frigör vissa hormoner som gör att man känner sig bättre till mods. Åhå tackar så mycket. en gurka till dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 BArnMatsBespisning.. vet inte var sista A:et kommer ifrån BArnMatsBespisningsAdministratör. Det är vad jag har hört iaf . Och det låter inte alls fult för sjuttsingen ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Hej! Jag skulle gärna vilja läsa en artikel som finns i aftonbladet plus, men jag har inte det. För ett tag sedan så ville någon annan också läsa en sak (Tror det var RavenE) och ngn gav honom det. Jag undrar om denne eller någon annan skulle vilja skicka den eller i alla fall copypasta den tack Länken - http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotb...ticle1158831.ab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Hej! Jag skulle gärna vilja läsa en artikel som finns i aftonbladet plus, men jag har inte det. För ett tag sedan så ville någon annan också läsa en sak (Tror det var RavenE) och ngn gav honom det. Jag undrar om denne eller någon annan skulle vilja skicka den eller i alla fall copypasta den tack Länken - http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotb...ticle1158831.ab Aftonbladet är f*n oförskämmda. Ta betalt för nyheter, som att ta betalt för luft. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 (redigerad) Aftonbladet är f*n oförskämmda. Ta betalt för nyheter, som att ta betalt för luft. De går runt på att sälja tidningar. Ifall de skulle göra allting gratis på internet, skulle inte många köpa tidningen. Då skulle de förlora jättemycket pengar. Var glad att så mycket är gratis. Och vadå "ta betalt för nyheter"? Nyheter är ju inte en grej som finns, de skapas och skrivs. Åk runt i världen och ta reda på allting själv, då? Redigerad 3 november, 2007 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 (redigerad) Vågade inte skapa ern ny topic så jag frågar här. jag vill spela in en låt från internet med audacity, men den spelar inte in. på min förra dator fanns det en liten ruta där man kunde välja vad den skulle spela in, men den är grå nu. kan nån hjälpa mig? Redigerad 3 november, 2007 av guardian Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Vågade inte skapa ern ny topic så jag frågar här. jag vill spela in en låt från internet med audacity, men den spelar inte in. på min förra dator fanns det en liten ruta där man kunde välja vad den skulle spela in, men den är grå nu. kan nån hjälpa mig? Finns med stor sannolikhet enklare sätt att få ned en låt utan audiacity. Får man fråga vart du spelar in låten ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Finns med stor sannolikhet enklare sätt att få ned en låt utan audiacity. Får man fråga vart du spelar in låten ifrån? lunarstorm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Hej! Jag skulle gärna vilja läsa en artikel som finns i aftonbladet plus, men jag har inte det. För ett tag sedan så ville någon annan också läsa en sak (Tror det var RavenE) och ngn gav honom det. Jag undrar om denne eller någon annan skulle vilja skicka den eller i alla fall copypasta den tack Länken - http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotb...ticle1158831.ab Och denne någon var jag, jag kan göra ett bild paket utav artikeln och till exempel, skicka på msn? (copypaste går inte, den har för mycket rutor osv) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Och denne någon var jag, jag kan göra ett bild paket utav artikeln och till exempel, skicka på msn? (copypaste går inte, den har för mycket rutor osv) Du är gudomligt trevlig om du gör det Min msn finns på min profil Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 lunarstorm Jag är inte säker på om det funkar, men om du går in i "källor" och letar efter länken så kan du kanske hitta varifrån han/hon har fått låten. Då kan du ju enkelt ladda ner den. Men jag är somsagt inte säker på om det funkar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Okej, nu behöver jag eran hjälp. Jag ska beställa lite saker från cdon.com, men de sade ifrån när jag skrev in mitt personnummer - man måste vara 18 år. Kan jag beställa i till exempel pappas namn men ändå betala med mitt kort? Eller om jag betalar med hans kort.. Kan jag ändå utnyttja mitt erbjudande från csn om att få fri frakt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Okej, nu behöver jag eran hjälp. Jag ska beställa lite saker från cdon.com, men de sade ifrån när jag skrev in mitt personnummer - man måste vara 18 år. Kan jag beställa i till exempel pappas namn men ändå betala med mitt kort? Eller om jag betalar med hans kort.. Kan jag ändå utnyttja mitt erbjudande från csn om att få fri frakt? För CSNrabatt så får du väl en fraktfritt-kod. Då lär det ju inte spela någon roll med vems kreditkort man beställer? Fast deras hemsida är nere för tillfället :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Eller om jag betalar med hans kort.. Kan jag ändå utnyttja mitt erbjudande från csn om att få fri frakt? Jadå, jag köper jämt med mammas konto och kort, fast med mitt csn-kort. Eftersom man går in på csn och hämtar en kod som man skriver in när man ska beställa så går det finfint. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 För CSNrabatt så får du väl en fraktfritt-kod. Då lär det ju inte spela någon roll med vems kreditkort man beställer? Fast deras hemsida är nere för tillfället :/ Jadå, jag köper jämt med mammas konto och kort, fast med mitt csn-kort. Eftersom man går in på csn och hämtar en kod som man skriver in när man ska beställa så går det finfint. Okej, tack för svaren. Får göra på det sättet då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts