Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Hej! Jag skulle gärna vilja läsa en artikel som finns i aftonbladet plus, men jag har inte det.

För ett tag sedan så ville någon annan också läsa en sak (Tror det var RavenE) och ngn gav honom det.

Jag undrar om denne eller någon annan skulle vilja skicka den eller i alla fall copypasta den tack :unsure:

Länken - http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotb...ticle1158831.ab

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej! Jag skulle gärna vilja läsa en artikel som finns i aftonbladet plus, men jag har inte det.

För ett tag sedan så ville någon annan också läsa en sak (Tror det var RavenE) och ngn gav honom det.

Jag undrar om denne eller någon annan skulle vilja skicka den eller i alla fall copypasta den tack :unsure:

Aftonbladet är f*n oförskämmda.

Ta betalt för nyheter, som att ta betalt för luft. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aftonbladet är f*n oförskämmda.

Ta betalt för nyheter, som att ta betalt för luft. :unsure:

De går runt på att sälja tidningar. Ifall de skulle göra allting gratis på internet, skulle inte många köpa tidningen. Då skulle de förlora jättemycket pengar. Var glad att så mycket är gratis.

Och vadå "ta betalt för nyheter"? Nyheter är ju inte en grej som finns, de skapas och skrivs. Åk runt i världen och ta reda på allting själv, då?

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vågade inte skapa ern ny topic så jag frågar här. jag vill spela in en låt från internet med audacity, men den spelar inte in. på min förra dator fanns det en liten ruta där man kunde välja vad den skulle spela in, men den är grå nu. kan nån hjälpa mig? :unsure:

post-1041-1194094068_thumb.jpg

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vågade inte skapa ern ny topic så jag frågar här. jag vill spela in en låt från internet med audacity, men den spelar inte in. på min förra dator fanns det en liten ruta där man kunde välja vad den skulle spela in, men den är grå nu. kan nån hjälpa mig? :unsure:

Finns med stor sannolikhet enklare sätt att få ned en låt utan audiacity. Får man fråga vart du spelar in låten ifrån?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar om denne eller någon annan skulle vilja skicka den eller i alla fall copypasta den tack :P

Och denne någon var jag, jag kan göra ett bild paket utav artikeln och till exempel, skicka på msn? (copypaste går inte, den har för mycket rutor osv)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, nu behöver jag eran hjälp. Jag ska beställa lite saker från cdon.com, men de sade ifrån när jag skrev in mitt personnummer - man måste vara 18 år.

Kan jag beställa i till exempel pappas namn men ändå betala med mitt kort?

Eller om jag betalar med hans kort.. Kan jag ändå utnyttja mitt erbjudande från csn om att få fri frakt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, nu behöver jag eran hjälp. Jag ska beställa lite saker från cdon.com, men de sade ifrån när jag skrev in mitt personnummer - man måste vara 18 år.

Kan jag beställa i till exempel pappas namn men ändå betala med mitt kort?

Eller om jag betalar med hans kort.. Kan jag ändå utnyttja mitt erbjudande från csn om att få fri frakt?

För CSNrabatt så får du väl en fraktfritt-kod. Då lär det ju inte spela någon roll med vems kreditkort man beställer?

Fast deras hemsida är nere för tillfället :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadå, jag köper jämt med mammas konto och kort, fast med mitt csn-kort. Eftersom man går in på csn och hämtar en kod som man skriver in när man ska beställa så går det finfint.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För CSNrabatt så får du väl en fraktfritt-kod. Då lär det ju inte spela någon roll med vems kreditkort man beställer?

Fast deras hemsida är nere för tillfället :/

Jadå, jag köper jämt med mammas konto och kort, fast med mitt csn-kort. Eftersom man går in på csn och hämtar en kod som man skriver in när man ska beställa så går det finfint.

Okej, tack för svaren. :rolleyes: Får göra på det sättet då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...