Vice. Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Ja, cs ingår i det där paketet. Har det paketet i ett dubbelcd-fodral. Det heter Half-Life: Counter-Strike Ultimate Edition. Och det är sierra som står som skapare på mitt fodral. Nej det har jag inte. Bara en cd >< Är det första cs som du har?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Nej det har jag inte. Bara en cd >< Är det första cs som du har?? Vet inte om det är den första versionen, står år 2000 på cdn. Vet inte när första kom ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Vet inte om det är den första versionen, står år 2000 på cdn. Vet inte när första kom ut 99 tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 1 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Hur gick det för Da_bear med bruden som han träffade via ICQ och träffas och hyra en film? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Innan PS3 kom så visade reklamen en handkontroll som liknade en banan till formen, när PS3:an väl kom, såldes den med vanliga PS kontroller! Why?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Innan PS3 kom så visade reklamen en handkontroll som liknade en banan till formen, när PS3:an väl kom, såldes den med vanliga PS kontroller! Why?! För att förhinda att inte kontrollen används som dildo. Eller bara för att den var ful och den klassiska PS-kontrollen funkar bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 (redigerad) För att förhinda att inte kontrollen används som dildo.Eller bara för att den var ful och den klassiska PS-kontrollen funkar bra.Det översta förslaget suger ju, det är väl bra att det kan användas på flera områden!?Både du och tjejen är glada när ni lämmnar siba... :wub: Redigerad 1 november, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Det översta förslaget suger ju, det är väl bra att det kan användas på flera områden!?Både du och tjejen är glada när ni lämmnar siba... Men banankontrollen hade väl ingen vibration Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Men banankontrollen hade väl ingen vibration Dra mig baklänges och kalla mig för Daisy, men det har väl inte den "nya" kontrollen heller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Det översta förslaget suger ju, det är väl bra att det kan användas på flera områden!?Både du och tjejen är glada när ni lämmnar siba... Men banankontrollen hade väl ingen vibration Dra mig baklänges och kalla mig för Daisy, men det har väl inte den "nya" kontrollen heller? *HOST*Trorintedufattade*HOST* Näe, men den nya som kommer snart har Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 *HOST*Trorintedufattade*HOST* Näe, men den nya som kommer snart har Nog fattade han? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 (redigerad) *HOST*Trorintedufattade*HOST* Näe, men den nya som kommer snart har :doh: Edit, där nere: Man får hoppas det. Alltså. Klart jag fattade. Nu tycker jag att du kan ta och fatta lite också. Redigerad 2 november, 2007 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Nog fattade han? Man får hoppas det. -- Fråga: Jag lade precis märke till att när jag köpte min dator för ca 4 år sedan var det standard med 256mb RAM-minne och 512 var lite overkill. Om man tillämpar det på dagens läge; 2gig standard och 4gig overkill. Det betyder att det har dubblerats 3 gånger (256->512->1024->2048). Om 4 år, tror ni samma utveckling har skett (alltså 2gig->4gig->8gig->16gig) eller har den bromsats upp pga x86->x64 bytet som måste ske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Innan PS3 kom så visade reklamen en handkontroll som liknade en banan till formen, när PS3:an väl kom, såldes den med vanliga PS kontroller! Why?! Det blev för mycket gnäll om den. Många tyckte den såg obekväm ut, och många tyckte att Sony var dumma som ändrade på ett vinnande koncept. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Hur får man fram kaktussmak på olika produkter? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Hur får man fram kaktussmak på olika produkter? Kaktus extrakt? samma sätt som man får fram banan smak på saker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Innan PS3 kom så visade reklamen en handkontroll som liknade en banan till formen, när PS3:an väl kom, såldes den med vanliga PS kontroller! Why?! För den var så ingen ville ha den. Så fort jag såg den efter E3 2005 (2006?) på internet satt jag och svor skamligt mycket för mig själv; jag hade aldrig i hela mitt liv sett något så fult i teknikväg. Absolut gräsligt. Fy fan, vad ful den är. Men banankontrollen hade väl ingen vibration Dra mig baklänges och kalla mig för Daisy, men det har väl inte den "nya" kontrollen heller? Nope, men det kommer Dual Shock 3 ("Sixaxis 2") att ha. Kaktus extrakt? samma sätt som man får fram banan smak på saker Mjamjo, nu är det ju inte så att man sitter och frystorkar bananer, maler ner dem och häller i godis för att de ska smaka banan. Det framställs på kemisk väg genom olika kombinationer och varianter av bensenringar. _______________ Jag har väldigt känsliga tänder och tandkött, så när jag äter godis och sötsaker känner jag ofta av att "det här var inget bra...". Inte i form av ilningar i tänderna, men nåt liknande. Därför brukar jag köpa V6 med fluor för att tänderna ska stå pall. På förmiddagarna i skolan brukar jag bli väldigt trött omkring 10, och ska man pigga upp sig är det i princip bara sötsaker som finns att köpa. Läsk, MER, godis, kakor... frukt finns iofs men det är inte direkt en energibooster. Nyttigt är det däremot. Finns det nåt sätt att skaffa energi och pigghet UTAN att äta/dricka sötsaker? Kaffe är ingen sötsak, men för det första så dricker jag inte kaffe och för det andra så är det mord för de stackars tänderna. Springa omkring? Ta luft? Äta nåt annat än sockerbomber? Help please! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 För den var så ingen ville ha den. Så fort jag såg den efter E3 2005 (2006?) på internet satt jag och svor skamligt mycket för mig själv; jag hade aldrig i hela mitt liv sett något så fult i teknikväg. Absolut gräsligt. Fy fan, vad ful den är. Nope, men det kommer Dual Shock 3 ("Sixaxis 2") att ha. Mjamjo, nu är det ju inte så att man sitter och frystorkar bananer, maler ner dem och häller i godis för att de ska smaka banan. Det framställs på kemisk väg genom olika kombinationer och varianter av bensenringar. _______________ Jag har väldigt känsliga tänder och tandkött, så när jag äter godis och sötsaker känner jag ofta av att "det här var inget bra...". Inte i form av ilningar i tänderna, men nåt liknande. Därför brukar jag köpa V6 med fluor för att tänderna ska stå pall. På förmiddagarna i skolan brukar jag bli väldigt trött omkring 10, och ska man pigga upp sig är det i princip bara sötsaker som finns att köpa. Läsk, MER, godis, kakor... frukt finns iofs men det är inte direkt en energibooster. Nyttigt är det däremot. Finns det nåt sätt att skaffa energi och pigghet UTAN att äta/dricka sötsaker? Kaffe är ingen sötsak, men för det första så dricker jag inte kaffe och för det andra så är det mord för de stackars tänderna. Springa omkring? Ta luft? Äta nåt annat än sockerbomber? Help please! Ät en redig frukost! Om jag inte äter en bra frukost brukar jag alltid känna mig helt seg hela förmiddagen, fram till bamba. Jag äter ofta flingor och yoghurt, det blir man mätt på, det är ingen sockerbomb och det är gott. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Ät en redig frukost! Om jag inte äter en bra frukost brukar jag alltid känna mig helt seg hela förmiddagen, fram till bamba. Jag äter ofta flingor och yoghurt, det blir man mätt på, det är ingen sockerbomb och det är gott. en fråga. jag VET redan att tårarna komemr för att "tvätta" ögonen, men VARFÖR kommer dom oftast när man är ledsen? varför inte annars? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Göteborgare, du vet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts