Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Innan PS3 kom så visade reklamen en handkontroll som liknade en banan till formen, när PS3:an väl kom, såldes den med vanliga PS kontroller! Why?!

För att förhinda att inte kontrollen används som dildo.

Eller bara för att den var ful och den klassiska PS-kontrollen funkar bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att förhinda att inte kontrollen används som dildo.Eller bara för att den var ful och den klassiska PS-kontrollen funkar bra.
Det översta förslaget suger ju, det är väl bra att det kan användas på flera områden!?Både du och tjejen är glada när ni lämmnar siba... :wub: :wub: :) Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det översta förslaget suger ju, det är väl bra att det kan användas på flera områden!?Både du och tjejen är glada när ni lämmnar siba... :):D;)

Men banankontrollen hade väl ingen vibration :wub:

Dra mig baklänges och kalla mig för Daisy, men det har väl inte den "nya" kontrollen heller?

*HOST*Trorintedufattade*HOST*

Näe, men den nya som kommer snart har :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nog fattade han?

Man får hoppas det.

--

Fråga:

Jag lade precis märke till att när jag köpte min dator för ca 4 år sedan var det standard med 256mb RAM-minne och 512 var lite overkill.

Om man tillämpar det på dagens läge; 2gig standard och 4gig overkill. Det betyder att det har dubblerats 3 gånger (256->512->1024->2048).

Om 4 år, tror ni samma utveckling har skett (alltså 2gig->4gig->8gig->16gig) eller har den bromsats upp pga x86->x64 bytet som måste ske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Innan PS3 kom så visade reklamen en handkontroll som liknade en banan till formen, när PS3:an väl kom, såldes den med vanliga PS kontroller! Why?!

Det blev för mycket gnäll om den. Många tyckte den såg obekväm ut, och många tyckte att Sony var dumma som ändrade på ett vinnande koncept.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För den var så ingen ville ha den. Så fort jag såg den efter E3 2005 (2006?) på internet satt jag och svor skamligt mycket för mig själv; jag hade aldrig i hela mitt liv sett något så fult i teknikväg. Absolut gräsligt. Fy fan, vad ful den är. icon8_700622_0.gif

Men banankontrollen hade väl ingen vibration :wub:

Dra mig baklänges och kalla mig för Daisy, men det har väl inte den "nya" kontrollen heller?

Nope, men det kommer Dual Shock 3 ("Sixaxis 2") att ha.

Kaktus extrakt? :wub: samma sätt som man får fram banan smak på saker :)

Mjamjo, nu är det ju inte så att man sitter och frystorkar bananer, maler ner dem och häller i godis för att de ska smaka banan. Det framställs på kemisk väg genom olika kombinationer och varianter av bensenringar.

benzene_943121_1.gif

Jag har väldigt känsliga tänder och tandkött, så när jag äter godis och sötsaker känner jag ofta av att "det här var inget bra...". Inte i form av ilningar i tänderna, men nåt liknande. Därför brukar jag köpa V6 med fluor för att tänderna ska stå pall. På förmiddagarna i skolan brukar jag bli väldigt trött omkring 10, och ska man pigga upp sig är det i princip bara sötsaker som finns att köpa. Läsk, MER, godis, kakor... frukt finns iofs men det är inte direkt en energibooster. Nyttigt är det däremot. Finns det nåt sätt att skaffa energi och pigghet UTAN att äta/dricka sötsaker? Kaffe är ingen sötsak, men för det första så dricker jag inte kaffe och för det andra så är det mord för de stackars tänderna. Springa omkring? Ta luft? Äta nåt annat än sockerbomber? Help please! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För den var så ingen ville ha den. Så fort jag såg den efter E3 2005 (2006?) på internet satt jag och svor skamligt mycket för mig själv; jag hade aldrig i hela mitt liv sett något så fult i teknikväg. Absolut gräsligt. Fy fan, vad ful den är. icon8_700622_0.gif

Nope, men det kommer Dual Shock 3 ("Sixaxis 2") att ha.

Mjamjo, nu är det ju inte så att man sitter och frystorkar bananer, maler ner dem och häller i godis för att de ska smaka banan. Det framställs på kemisk väg genom olika kombinationer och varianter av bensenringar.

benzene_943121_1.gif

Jag har väldigt känsliga tänder och tandkött, så när jag äter godis och sötsaker känner jag ofta av att "det här var inget bra...". Inte i form av ilningar i tänderna, men nåt liknande. Därför brukar jag köpa V6 med fluor för att tänderna ska stå pall. På förmiddagarna i skolan brukar jag bli väldigt trött omkring 10, och ska man pigga upp sig är det i princip bara sötsaker som finns att köpa. Läsk, MER, godis, kakor... frukt finns iofs men det är inte direkt en energibooster. Nyttigt är det däremot. Finns det nåt sätt att skaffa energi och pigghet UTAN att äta/dricka sötsaker? Kaffe är ingen sötsak, men för det första så dricker jag inte kaffe och för det andra så är det mord för de stackars tänderna. Springa omkring? Ta luft? Äta nåt annat än sockerbomber? Help please! :wub:

Ät en redig frukost! Om jag inte äter en bra frukost brukar jag alltid känna mig helt seg hela förmiddagen, fram till bamba. Jag äter ofta flingor och yoghurt, det blir man mätt på, det är ingen sockerbomb och det är gott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ät en redig frukost! Om jag inte äter en bra frukost brukar jag alltid känna mig helt seg hela förmiddagen, fram till bamba. Jag äter ofta flingor och yoghurt, det blir man mätt på, det är ingen sockerbomb och det är gott.

:wub::wub:

en fråga. jag VET redan att tårarna komemr för att "tvätta" ögonen, men VARFÖR kommer dom oftast när man är ledsen? varför inte annars?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...