iweX Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Kan någon ge mig den hära "COME TO ME" Bokstäverna som jag har sett några har på MSN? Nej , har frågat dem men dem skickar inte . Vart hittar man dem? Charmap? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Kan någon ge mig den hära "COME TO ME" Bokstäverna som jag har sett några har på MSN? Nej , har frågat dem men dem skickar inte . Vart hittar man dem? Charmap? Charmap har allt. Kunde kanske kollat där först.. -.- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Charmap har allt. Kunde kanske kollat där först.. -.- Det går inte att söka där? Verkar inte finnas på "Arial" iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Det går inte att söka där? Verkar inte finnas på "Arial" iaf.. "COME TO ME" ger oss som inte har fjortisäckel på MSN inte en aning om vad du snackar om dessutom. Ge oss minst en skärmdump.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 "COME TO ME" ger oss som inte har fjortisäckel på MSN inte en aning om vad du snackar om dessutom. Ge oss minst en skärmdump.. Såååå häftigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Såååå häftigt. hahahahah! Kan man skriva vad som helst eller bara Come to me? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Anledningen till att ingen säger hur dom har gjort det är för att dom har snott det, allihop. Dom finns i charmap, men jag kan inte få fram dom här på forumet. U+202B är en. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 (redigerad) Efter att ha läst denna artikel kom jag att tänka på en fråga. Ett Airbus A380, som artikeln handlar om, får plats med 960 passagerare som max. Om alla passagerare i planet har sex samtidigt, skulle det synas utanpå planet? Tänker på de klassiska scenerna i filmer då ungdomar har sex i bilen, och man får se bilen gunga fram och tillbaka. Så; skulle det synas på planet, dels om det står på backen, men dessutom om det är i luften? Livets stora fråga. Edit: I luften lär det ju inte märkas, men om det är stillastående på backen? Redigerad 1 november, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Efter att ha läst denna artikel kom jag att tänka på en fråga. Ett Airbus A380, som artikeln handlar om, får plats med 960 passagerare som max. Om alla passagerare i planet har sex samtidigt, skulle det synas utanpå planet? Tänker på de klassiska scenerna i filmer då ungdomar har sex i bilen, och man får se bilen gunga fram och tillbaka. Så; skulle det synas på planet, dels om det står på backen, men dessutom om det är i luften? Livets stora fråga. Edit: I luften lär det ju inte märkas, men om det är stillastående på backen? Beror väl på dämpningen och om dom gör det synkroniserat. Men det borde synas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Anledningen till att ingen säger hur dom har gjort det är för att dom har snott det, allihop. Dom finns i charmap, men jag kan inte få fram dom här på forumet. U+202B är en. Hur hittar man "U+202B" Då? @ Tweak Vet inte, tror inte det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Beror väl på dämpningen och om dom gör det synkroniserat. Men det borde synas Jo, men planet väger ändå 276 ton. Tomlastat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Jo, men planet väger ändå 276 ton. Tomlastat. haha, då kanske det blir svårt. Nån som är bra på fysik? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Har aldrig spelat half-life innan och har länge velat spela från 1:an till sista. Och dessutom få prova det aldra första cs spelet! Har letat ett tag nu och inte hittat det första första half-life spelet men däremot det första spelet i en andra version. Half-life Game of the year 1998 Edition. problemet är nu att jag inte hittar det första cs spelet? Det som man skall få med half life 1. Det måste ju ingå även i denna version?! Så här ser bpaketet ut: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/9fdkjtj35p0p.JPG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Har aldrig spelat half-life innan och har länge velat spela från 1:an till sista. Och dessutom få prova det aldra första cs spelet! Har letat ett tag nu och inte hittat det första första half-life spelet men däremot det första spelet i en andra version. Half-life Game of the year 1998 Edition. problemet är nu att jag inte hittar det första cs spelet? Det som man skall få med half life 1. Det måste ju ingå även i denna version?! Så här ser bpaketet ut: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/9fdkjtj35p0p.JPG Går inte att spela. Allt innan 1.6 är nerlaggt. 1.5 finns som "WON-2" Nätverk, Men det sköter inte Valve. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Har aldrig spelat half-life innan och har länge velat spela från 1:an till sista. Och dessutom få prova det aldra första cs spelet! Ett litet tips, kör på normal på half-life spelen. (Dom första då) På hard tål dom bara för mycket och blir segt i vissa ställen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Går inte att spela. Allt innan 1.6 är nerlaggt. 1.5 finns som "WON-2" Nätverk, Men det sköter inte Valve. Inte online. men man måste väl kunna spela nån form av singel player på det aldra först counter striket? Tack för tipset Colan K Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Inte online. men man måste väl kunna spela nån form av singel player på det aldra först counter striket? Tack för tipset Colan K Nej, tror inte det går. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Det bör gå... Men kom ihåg att det inte finns botar..(så det blir lite långtråkigt själv.. Blir dock roligare på LAN) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Men ska cs finnas i det där paketet? Jag hittar inget. Har fått för mig att cs egentligen inte är ett spel utan en mod...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 (redigerad) Men ska cs finnas i det där paketet? Jag hittar inget. Har fått för mig att cs egentligen inte är ett spel utan en mod...? Ja, cs ingår i det där paketet. Har det paketet i ett dubbelcd-fodral. Det heter Half-Life: Counter-Strike Ultimate Edition. Och det är sierra som står som skapare på mitt fodral. Redigerad 1 november, 2007 av Stammper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts