Saleen Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Spelar det någon roll vad Mr. Magic har för hudfärg? Jag tycker frågan passar ganska perfekt ihop med tråden namn. "Tråden om saker du alltid velat veta men, aldig vågat frågat." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Spelar det någon roll vad Mr. Magic har för hudfärg? Är Vice vit/ljushyad/vanillaface? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=7900 Så hur ligger det egentligen till? Nej, det spelar egentligen ingen roll. Men jag är nyfiken. Har ganska mörka pigment i huden, så lite mörkare än vit hud har jag. Okej, nu har jag ett problem jag skulle vilja ha hjälp med: Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid.... Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med ”tjejerna” ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med. Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi? För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade. Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen, men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset. Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv? Redigerad 31 oktober, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Nej, det spelar egentligen ingen roll. Men jag är nyfiken. Har ganska mörka pigment i huden, så lite mörkare än vit hud har jag. Okej, nu har jag ett problem jag skulle vilja ha hjälp med: Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid.... Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med ”tjejerna” ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med. Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi? För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade. Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen, men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset. Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv? Hahahaha skönaste! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Nej, det spelar egentligen ingen roll. Men jag är nyfiken. Har ganska mörka pigment i huden, så lite mörkare än vit hud har jag. Okej, nu har jag ett problem jag skulle vilja ha hjälp med: Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid.... Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med ”tjejerna” ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med. Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi? För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade. Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen, men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset. Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv? Mwhhahaa. "En man klarar allt." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Angående Mr.Magic, jag tror han t.o.m har postat en bild på sig där man tydligt ser hans hudfärg. Tror han hade afro då också Ja det var ju roligt. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Spelar det någon roll vad Mr. Magic har för hudfärg? Är Vice vit/ljushyad/vanillaface? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=7900 Så hur ligger det egentligen till? Men för att hålla mig till tråden så har jag för mig att Vice har mucho italiano influenso. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Nej, det spelar egentligen ingen roll. Men jag är nyfiken. Har ganska mörka pigment i huden, så lite mörkare än vit hud har jag. Okej, nu har jag ett problem jag skulle vilja ha hjälp med: Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid.... Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med ”tjejerna” ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med. Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi? För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade. Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen, men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset. Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv? Fyller du år snart, är det något speciellt helt enkelt pågång som ni ska fira som kanske hon planerar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Fyller du år snart, är det något speciellt helt enkelt pågång som ni ska fira som kanske hon planerar? Han...var...inte...seriös Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Han...var...inte...seriös Oj, läste inte det sisa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Teoman1 Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Mr Magic är antagligen Nordafrikan (arab) eller mulatto boy... Var kommer Vice ifrån? Redigerad 31 oktober, 2007 av Teoman1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Mr Magic är antagligen Nordafrikan (arab) eller mulatto boy... Var kommer Vice ifrån? Varför skulle han vara det? Vad bygger ni era teorier på? Redigerad 31 oktober, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Varför skulle han avra det? Vad bygger ni era teorier på? Det är Teoman , vadfan. Vice e från månen, Han gillar ju Aliens, det är hans buddies! Redigerad 31 oktober, 2007 av iweX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Det är Teoman , vadfan. Vice e från månen, Han gillar ju Aliens, det är hans buddies! haha, nej jag är svensk, men morsan är 75% italienska, men jag ser inte utländsk ut. Redigerad 31 oktober, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Teoman1 Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Varför skulle han vara det? Vad bygger ni era teorier på? Eftersom att nordafrikaner som inte är negrer har ofta sådan hudfärg och hårfärg dom har ochså nästan alltid krullit hår men inte negerafro utan lite större krullar som han har. Samma sak med mulatter, dom har typ sån hudfärg och sånt hår. Men när jag såg hans panna på bilden så såg jag att den inte var så stor och nästan alla mulatter/negrer har stora pannor men det har inte araber Tex marokaner.... Så mitt slutgiltiga svar är att han är nordafrikan från antingen maroko eller tunisien eftersom att dom flesta nordafrikaner i sverige är marokaner eller tunisier. Det är Teoman , vadfan. Vice e från månen, Han gillar ju Aliens, det är hans buddies! Hur visste du det?? haha, nej jag är svensk, men morsan är 75% italienska, men jag ser inte utländsk ut. Hur kan du då säga att du nästan har samma hudfärg som mr magic när hans hudfärg är ganska brun om du inte ser utlänsk ut?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 haha vice, när jag hade läst halva så kom jag ihåg att jag hade läst den förut... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 förändra min framtid.... Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med ”tjejerna” ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med. Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi? För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade. Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen, men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset. Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv? Haha fucking wünderbar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Vice du kanske ska sätta dig ner och prata med henne? Vad fan tänkte ja på nu Jo just det. Ja läste en bok om hitler när ja gick typ i 5 eller 6 och ja hadde för mig att hitler hadde väl nån svensk som han kännde som var väl nån pilot soldat eller vad det var. Nån som vet? Och en sak till. Varför är aftonbladet så k*ta av Idol? Asså menar varje fredag eller nåt sånt så står det alltid nåt om IDOL dessa låtar komemr vinnta etc. Och varför lägger de ut saker som inte är sanna är det för att tjäna pengar? Redigerad 31 oktober, 2007 av agent47 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Vice du kanske ska sätta dig ner och prata med henne? Gör om , gör rätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Och varför lägger de ut saker som inte är sanna är det för att tjäna pengar? Jajemensan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Vice du kanske ska sätta dig ner och prata med henne? Gör om , gör rätt. Fyller du år snart, är det något speciellt helt enkelt pågång som ni ska fira som kanske hon planerar? Han...var...inte...seriös Ni är för roliga och omtänksamma.Tack, men de hade rätt. :DMen rolig var den...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Fyller du år snart, är det något speciellt helt enkelt pågång som ni ska fira som kanske hon planerar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts