Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Lägg ner påhoppen, det är riktiga varningsmagneter kan jag lova.

@Backstreetbigboy_90 - Ja, man blir brun på samma sätt, men solarium är farligare. Och om du har dåligt pigment bör du ännu mindre sola solarium. Har man bra pigment kan man se resultat efter första solningen (vilket jag gjorde), men har man mindre bra kan det ta flera gånger, och risken för att man bränner sig blir bara större då.

Det är det värt sålänge han tar illa upp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är MRMAGIC svart/mörkhyad/neger? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=3404

Trodde det fram tills han ändrade sin bild photo-3404.jpg till en vit person. (om jag inte blandar ihop honom med någon annan nu)

Så hur ligger det egentligen till?

HAHAHAHA. det är inte han på den bilden alltså. Men tror han är mörkhyad, jao. Rätt säker. Fan, han är det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där bevisar inget alls.

För det första ser du inte hans ansikte, för det andra är hudfärgen inte mörkare än min.

Så jag antar att du försöker bevisa hans hudfärg med hjälp av hans hår. Och det är det absolut osäkraste kortet du kan spela ut då det finns ett flertal personer som härstammar från norden, men som har större och mörkare krull än honom.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där bevisar inget alls.

För det första ser du inte hans ansikte, för det andra är hudfärgen inte mörkare än min.

Så jag antar att du försöker bevisa hans hudfärg med hjälp av hans hår. Och det är det absolut osäkraste kortet du kan spela ut då det finns ett flertal personer som härstammar från norden, men som har större och mörkare krull än honom.

Bättre än inget. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...