emo Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Lägg ner påhoppen, det är riktiga varningsmagneter kan jag lova. @Backstreetbigboy_90 - Ja, man blir brun på samma sätt, men solarium är farligare. Och om du har dåligt pigment bör du ännu mindre sola solarium. Har man bra pigment kan man se resultat efter första solningen (vilket jag gjorde), men har man mindre bra kan det ta flera gånger, och risken för att man bränner sig blir bara större då. Det är det värt sålänge han tar illa upp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Det luktar Teoman om dig . Visst är det det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Är det någon som vet hur mycket en hatt kostar hos H&M? eller var man kan köpa hattar for cirka 100kr? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Varför firar man Alla helgons dag? Vad blir Teomans nästa nick name da? Redigerad 31 oktober, 2007 av agent47 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Varför firar man Alla helgons dag? http://sv.wikipedia.org/wiki/Alla_helgons_dag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 + att om jag blir mycket brun så kan jag göra slut med min tjej Wait... Take that again Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Wait... Take that again Hmm, det han sa lät väldigt konstigt.. Jag tolkade det först som att hans flickvän skulle göra slut med honom för att han blev neger? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Vem blir Teoman nästa gång da? Är du mästaren av att missförstå, eller missförstog jag dig? Det är samma person varje gång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Är du mästaren av att missförstå, eller missförstog jag dig? Det är samma person varje gång. Vad blir Teomans nya nickname nästa gång Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Är MRMAGIC svart/mörkhyad/neger? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=3404 Trodde det fram tills han ändrade sin bild till en vit person. (om jag inte blandar ihop honom med någon annan nu) Så hur ligger det egentligen till? Redigerad 31 oktober, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Är MRMAGIC svart/mörkhyad/neger? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=3404 Trodde det fram tills han ändrade sin bild till en vit person. (om jag inte blandar ihop honom med någon annan nu) Så hur ligger det egentligen till? HAHAHAHA. det är inte han på den bilden alltså. Men tror han är mörkhyad, jao. Rätt säker. Fan, han är det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Han är mörkhyad, ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Är det halloween idag? Jag vet inte alls! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Är det halloween idag? Jag vet inte alls! Tror det är på lördag. Angående Mr.Magic, jag tror han t.o.m har postat en bild på sig där man tydligt ser hans hudfärg. Tror han hade afro då också Redigerad 31 oktober, 2007 av Marky Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Tror inte han är det! Han hade en bild på sig själv och då var han vit! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Vad blir Teomans nya nickname nästa gång Menade det kanske ska Editera inlägger EDIT: Done Redigerad 31 oktober, 2007 av agent47 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Tror inte han är det! Han hade en bild på sig själv och då var han vit! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=867086 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=867086 Det där bevisar inget alls. För det första ser du inte hans ansikte, för det andra är hudfärgen inte mörkare än min. Så jag antar att du försöker bevisa hans hudfärg med hjälp av hans hår. Och det är det absolut osäkraste kortet du kan spela ut då det finns ett flertal personer som härstammar från norden, men som har större och mörkare krull än honom. Redigerad 31 oktober, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Det där bevisar inget alls. För det första ser du inte hans ansikte, för det andra är hudfärgen inte mörkare än min. Så jag antar att du försöker bevisa hans hudfärg med hjälp av hans hår. Och det är det absolut osäkraste kortet du kan spela ut då det finns ett flertal personer som härstammar från norden, men som har större och mörkare krull än honom. Bättre än inget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Spelar det någon roll vad Mr. Magic har för hudfärg? Är Vice vit/ljushyad/vanillaface? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=7900 Så hur ligger det egentligen till? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts