Sniper Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Jag sparar alla coola avatarer jag kommer över. På min gamla dator beteede de sig som de skulle. Tex. så här: Och så här: Och så här: Men på min nya är de helt stilla, varför och vad kan jag göra åt det? Om du menar i webläsaren så kan det vara för att det är inaktiverat i inställningarna. (Går iaf att göra i Opera) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Vad har hänt med möt forumiten? Det var över en månad sedan senaste intervjun ju . Ah, det kommer en intervju på lördag. Var på astrazeneca så jag har inte hunnit. Och veckan efter där var jag så trött. Men på lördag kommer addepladdes upp. Vilket program öppnar du dem i? Nero photosnap viewer. Anatgligen där skon klämmer. Vet du hur man byter? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Ja, och varför blir aldrig jag intervjuad? Jag som hängt här så länge För du jämt har så jävla fula Avatarer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Ah, det kommer en intervju på lördag. Var på astrazeneca så jag har inte hunnit. Och veckan efter där var jag så trött. Men på lördag kommer addepladdes upp. Nero photosnap viewer. Anatgligen där skon klämmer. Vet du hur man byter? Högerklicka på bilden > Öppna med > Välj program... > Visningsprogram för bilder och fax (Eller något annat program du tror kan hantera det) Sedan bockar du i "Använd alltid detta program för att öppna den här filtypen." Nu vet jag inte om det är likadant på Vista men på XP gör man såhär i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Har alla grund och gymnasieskolor höstlov vid ett och samma tillfälle? Jag vill minnas att det inte alltid har varit så, men nu verkar alla skolor i hela sverige ha spikat lovet vid samma datum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Har alla grund och gymnasieskolor höstlov vid ett och samma tillfälle? Jag vill minnas att det inte alltid har varit så, men nu verkar alla skolor i hela sverige ha spikat lovet vid samma datum. Det är väl sportlovet som är på olika veckor? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 För du jämt har så jävla fula Avatarer Aye, avataren och signaturen gör medlemmen! Åtminstone till en början - nån med idiotful och störande avatar/signatur med bra skriftspråk kliar nästan mer i ögonen än en med bra signaturer men slarvfel här och var. Har inga riktigt bra exempel, men Renards signaturer ger honom inte rättvisa, IMO. Dubbelklicka var som helst på den gråa ramen. Gah! Att det var så enkelt! Tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 måste fråga en sak När jag trycker på knappen go to last unread så kommer jag högst upp på sidan och inte till posten, varför? Det har fungerat förut. samma sak händer när jag trycker bakåt då ska man komma till exakt samma ställe som man tryckte ifrån men jag kommer högst upp på sidan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Att slå en sjua heter ibland 'att slå en sjua'. Varför? Vad är dennna 'sjua' det pratas om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) Högerklicka på bilden > Öppna med > Välj program... > Visningsprogram för bilder och fax (Eller något annat program du tror kan hantera det) Sedan bockar du i "Använd alltid detta program för att öppna den här filtypen." Nu vet jag inte om det är likadant på Vista men på XP gör man såhär i alla fall. Har bara dessa program, (tror jag) men innan jag installerade Nero spå användes ett annat program, och då funkade det. Men inte vad det hette och ingen av dessa 4:a funkar! >< Edit: oj glömde bilden... http://ww2.beffo.se/upload/pic~/wn4zbqakpar4.jpg Redigerad 30 oktober, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Har bara dessa program, (tror jag) men innan jag installerade Nero spå användes ett annat program, och då funkade det. Men inte vad det hette och ingen av dessa 4:a funkar! >< Edit: oj glömde bilden... http://ww2.beffo.se/upload/pic~/wn4zbqakpar4.jpg Kommer du på vad programmet heter så kan du gå in på "Välj standardprogram" och leta upp det där. Bör fungera så på Vista också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) Har bara dessa program, (tror jag) men innan jag installerade Nero spå användes ett annat program, och då funkade det. Men inte vad det hette och ingen av dessa 4:a funkar! >< Edit: oj glömde bilden... http://ww2.beffo.se/upload/pic~/wn4zbqakpar4.jpg Kolla vad som finns under standardprogram som Räven sa, annars får du väl välja IE, det borde ju funka Redigerad 30 oktober, 2007 av Quattro Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) Kolla vad som finns under standardprogram som Räven sa, annars får du väl välja IE, det borde ju funka IE funkade prima ballerina! Skumt, öppna med Internet?!?!?! Tack i alla fall Redigerad 30 oktober, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Slumt, öppna med Internet?!?!?! Varför skulle det vara skumt att man kan öppna animerade bilder med en webbläsare? Annars skulle du ju inte kunna se de du postade för att ta ett exempel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Varför skulle det vara skumt att man kan öppna animerade bilder med en webbläsare? Annars skulle du ju inte kunna se de du postade för att ta ett exempel. För att jag trodde att webbläsare var till för att surfa på nätet, inte öppna bilder i. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 För att jag trodde att webbläsare var till för att surfa på nätet, inte öppna bilder i. Paronym? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 För att jag trodde att webbläsare var till för att surfa på nätet, inte öppna bilder i. Och bilder finns ju på nätet också? Nä, men så här borde det vara. Du kan ju skapa html-dokumet på datorn, och sedan öppna det utan att det ligger ute på nätet. Samma sak går även med bilder om du infogar sådana i html-dokumentet, så därför går det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) Jag har funderat lite på vad kristna säger om dinosaurier? Fanns det inga dinosaurier för dem och påstår dem att det aldrig funnits några? Om nu "Gud" skapade allting på 7 (6 om man räknar bort "vilodagen", vad jag har läst iaf) dagar, inklusive dinosaurier så borde väl dem käkat upp allt annat som fanns rätt snabbt? Att vi har hittat fosiler är väl ett ganska bra bevis för att det har funnits dinosaurier, eller? Redigerad 30 oktober, 2007 av Saleen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Yo! Är det någon som vet något bra program eller hemsida som lär ut konsten att spela piano och/eller gitarr? När jag googlar på det kommer det bara upp massa oseriösa skitsidor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Yo! Är det någon som vet något bra program eller hemsida som lär ut konsten att spela piano och/eller gitarr? När jag googlar på det kommer det bara upp massa oseriösa skitsidor. Om du vill vara bekväm drar du hem dina favoritlåtar till Guitar Pro, där finns det flera "lager" av olika instrument, sedan väljer du bara det du vill spela, och väljer att visa pianotangenterna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts