Zack Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (inside the cover of "Tribute") ? Som svar eller ska jag leta efter det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Svammel-Zack är i farten? Edit: Banna verkar lite hårt, men en varning fick han. @ Henki: Bra rutet. http://img156.imageshack.us/img156/7798/golfclapdj0.gif Vad föreställer den smilien och hur ska man tolka den? Redigerad 28 oktober, 2007 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Svammel-Zack är i farten? Edit: Vad föreställer den smilien och hur ska man tolka den? Förnäm smilie som klappar händerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Men om någon vet vad det heter på engelska så är det bara att hojta till! Lifeguard float. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Förnäm smilie som klappar händerna. Jahaa. Tackar. Lifeguard float. Tacktack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Cansei de Ser Sexy eller CSS? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Cansei de Ser Sexy eller CSS? Bandet: CSS. Skivan: Cansei De Ser Sexy. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Finns det två band som heter Armageddon? På vår älskade wikipedia så står det att Armageddon är ett svenskt death metal band, men jag har hört en låt som heter Buzzard med ett band med samma namn, och inte fan är den death metal. Låter mer 70-tal. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Finns det två band som heter Armageddon? På vår älskade wikipedia så står det att Armageddon är ett svenskt death metal band, men jag har hört en låt som heter Buzzard med ett band med samma namn, och inte fan är den death metal. Låter mer 70-tal. http://en.wikipedia.org/wiki/Armageddon_%28band%29 http://en.wikipedia.org/wiki/Armageddon_%28A%26M_band%29 Du kollade inte ens på engelska Wikipedia? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Armageddon_%28band%29 http://en.wikipedia.org/wiki/Armageddon_%28A%26M_band%29 Du kollade inte ens på engelska Wikipedia? Ah ! Tackar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Tja! Denna fråga är inte värd en egen D&T-topic, därför frågar jag här. Vad ska jag göra för att få tillbaka menyraden? Det har varit såhär i flera månader utan att jag orkat fixa, men nu har jag tröttnat. Får shift-tabba om jag ska byta flik... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 (redigerad) Tja! Denna fråga är inte värd en egen D&T-topic, därför frågar jag här. Vad ska jag göra för att få tillbaka menyraden? Det har varit såhär i flera månader utan att jag orkat fixa, men nu har jag tröttnat. Får shift-tabba om jag ska byta flik... Dubbelklicka var som helst på den gråa ramen. Redigerad 29 oktober, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Finns det någon KFC, alltså Kentucky Fried Chicken resturang i Stockholm eller i närheten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 "KFC finns förutom i USA bland annat även i AustralienPolenDanmarkFilippinernaFrankrikeFörenade arabemiratenHongkongIslandIsraelJapanKuwaitLibanonMalaysiaSpanienStorbritannienThailandTjeckienTurkiet" tror artikelförfattaren på svenska wikipedia skrivit med Sverige ifall det hade funnits. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 (redigerad) Jag sparar alla coola avatarer jag kommer över. På min gamla dator beteede de sig som de skulle. Tex. så här: Och så här: Och så här: Men på min nya är de helt stilla, varför och vad kan jag göra åt det? Redigerad 29 oktober, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Vad har hänt med möt forumiten? Det var över en månad sedan senaste intervjun ju . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Ja, och varför blir aldrig jag intervjuad? Jag som hängt här så länge Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Ja, och varför blir aldrig jag intervjuad? Jag som hängt här så länge För att du sitter och frågar om det. Då blir man aldrig vald. Felshoe, Vice är väl inte hemma allt för mycket längre? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Jag har aldrig frågat om det förut . Nej, nu ska jag sluta klaga om det. Ni älskar GTAsajtens pain in the ass i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Men på min nya är de helt stilla, varför och vad kan jag göra åt det? Vilket program öppnar du dem i? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts