Kebab Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) 1) Finns det intergalaktiskt liv under badkaret? 2) Regnar det verkligen för att Gud är och pissar? 3) Varför ska tomater vara röda? 4) Varför kommer det snor ur min näsa? 1 och 2: Det beror helt på vad man väljer att tro på 3) Det har något med karoten att göra, precis som i morötter. Det finns dock både gröna och gula tomater. 4) För att du har en sån väldans massa bakterier i näsan, som snoret kapslar in och fraktar iväg. Nu vet du! Redigerad 22 juni, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Vad är det 'prickiga' i 'prickig-korv'? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Vad är det 'prickiga' i 'prickig-korv'? Fett, späck och annat smått o gott. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Haha, ingen har väl Mod har väl orkat bry sig Undrar en sak, har [O][T] någon gång glömt att skriva BOT? Jadå, han glömde det lite då och då i sin unga tid på forumet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Jadå, han glömde det lite då och då i sin unga tid på forumet... Yey nu slipper jag mina tankar och bekymmer om det där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Arghhh Jag använder till mina inlägg oxå BOT Redigerad 22 juni, 2006 av [B][O][T] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 1 och 2: Det beror helt på vad man väljer att tro på 3) Det har något med karoten att göra, precis som i morötter. Det finns dock både gröna och gula tomater. 4) För att du har en sån väldans massa bakterier i näsan, som snoret kapslar in och fraktar iväg. Nu vet du! Kan hålla med om nästan allt men inte 4an Snor är döda bakterier därför produceras det mycket snor efter en förkylning och kroppen måste bli av med dem på något sett så näsan var de självklara valet. En kropp har 7 störe hål ett för att kissa ett för att bajsa ett för att andas två för att höra och de andra två är inte till någon nytta för utom snor utgång det är klart att man också använder den för att andas men mans skulle gott och väl klara sig med bara munnen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Vilken musikstil är the bloodhound gang? På t.ex. låten Foxtrot Uniform Charlie Kilo. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Vilken musikstil är the bloodhound gang? På t.ex. låten Foxtrot Uniform Charlie Kilo. Postgrunge och rapcore enligt wikipedia. Men det kan väl klassas som alternate rock? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 För att USA har ett bra fotbollslag Ehm, du kan inte så mycket om fotboll eller? USA har inte ett bra fotbollslag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Om man har en svensk mobiloperatör, och man är, låt oss säga, i Thailand. Man är några kompisar och håller på där. Sen ringer man till varandra, räknas det fortfarande som att ringa utlandssamtal då? Edit. Fan vad taskigt... Redigerad 27 juni, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Om man har en svensk mobiloperatör, och man är, låt oss säga, i Thailand. Man är några kompisar och håller på där. Sen ringer man till varandra, räknas det fortfarande som att ringa utlandssamtal då? Ja de svenska mobil operatorerna bygger på sveriges nät är du utan för grännsen så blir det utlands kostnad de gäller även om din vän är utanför Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Vad heter "klara, färdiga, gå!" på finska? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Vad heter "klara, färdiga, gå!" på finska? Paikoilla, valmiina, nyt Yey i´m finSk - SvEnSk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Vad är det riktiga innehållet i korv? Då menar jag vad det är för köttbitar. Redigerad 27 juni, 2006 av Mr.Dumbom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Hur stor skillnad är det mellan pepsi och cocacola ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Hur stor skillnad är det mellan pepsi och cocacola ? Svårt och förklara... smaka på en cola och sen på pepsi så känner du skillnaden. Jag lovar det är skillnad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Vad heter egentligen saken längst ut på skosnören? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Svårt och förklara... smaka på en cola och sen på pepsi så känner du skillnaden. Jag lovar det är skillnad. det vet jag, den skillnaden är stor. Men jag menar, receptet, ingen som har det ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 det vet jag, den skillnaden är stor. Men jag menar, receptet, ingen som har det ? Receptet är hemligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts