Umberto Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Ja undrar över en sak. Vad står PC för ja har sökt lite på google men får inte fram ett svar får typ bara vad står CPU för. Vad står XP för etc, enda ja kan få fram är Program Computer(PC) kan det stämma? Personal Computer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Personal Computer. Aha ty Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 (redigerad) Inget. Redigerad 26 oktober, 2007 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Ja undrar över en sak. Vad står PC för ja har sökt lite på google men får inte fram ett svar får typ bara vad står CPU för. Vad står XP för etc, enda ja kan få fram är Program Computer(PC) kan det stämma? Q: What does XP stand for? A: That's another question that has two answers. The official Microsoft answer is it stands for eXPerience. More than a few detractors have labeled it as meaning eXtra Pricey, eXPensive, and eXtra Profitable. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 eXPensive. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Här är en fråga : blir man längre om man sover mer? t ex om jag sover 20:00 o vaknar sju, är det någon skillnad om jag sover 00:00 o vaknar sju? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Här är en fråga : blir man längre om man sover mer? t ex om jag sover 20:00 o vaknar sju, är det någon skillnad om jag sover 00:00 o vaknar sju? Nej. Däremot kan det påverka andra saker. Du blir tröttare, hjärnan får inte den vila den behöver och du kan inte fylla din totala kapacitet om du förstår. Längre? Det beror på helt andra saker en sömn, men en bra sömnvana där du regelbundet sover lagom bra och rätt så kan det väl ge resultat som du inte märker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Nej. Däremot kan det påverka andra saker. Du blir tröttare, hjärnan får inte den vila den behöver och du kan inte fylla din totala kapacitet om du förstår. Längre? Det beror på helt andra saker en sömn, men en bra sömnvana där du regelbundet sover lagom bra och rätt så kan det väl ge resultat som du inte märker. Så man blir inte längre.. uhm.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Jag köpte ju cs för så pass länge sedan att en half-life key fortfarande fungerade. Det spelet ligger alltid kvar, även när jag installerat om steam och haft mig så finns fortfarande ikonen under not installed och jag kan installera igen, till och med utan att knappa in keyn igen. Likadant med cz, det ligger också kvar för mig. Ah, då vet jag. Tack, tack. Jag har nordea och måste paya tre kronor för ett kontoutdrag (se saldot). är det så på övriga banker med? jag har nordea med, och där kan, gratis, man kolla sitt saldo på kontot 24/7. Du ringer: 0771-224488 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Hur gör man en fyrkant med tagentbordet? ser ut [] FASt dom sitter ihop.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 (redigerad) Hur gör man en fyrkant med tagentbordet? ser ut [] FASt dom sitter ihop.. Alt + 254 = ■ http://www.tedmontgomery.com/tutorial/ALTchrc.html Edit: Håll nere alt, och tryck på 2, 5, 4 på numpaden. Redigerad 26 oktober, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Alt + 254 = ■ http://www.tedmontgomery.com/tutorial/ALTchrc.html @€$ Eh...va? Hur gör du mer exakt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 @€$ Eh...va? Hur gör du mer exakt... Håller ner Alt och trycker på 2, 5, 4 på numpaden. Kanske skulle skrivit det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Håller ner Alt och trycker på 2, 5, 4 på numpaden. Kanske skulle skrivit det. Hihi, nu börjar det hända saker... ╚╔╩╦╬╦╦╦═══╦ Tackar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Är detta ett bra sätt att få folk att förstå, eller är man onödigt otrevlig? Ska man vara sån här när IV kommer, eller ska man vara mjukis? Det är ju inte för inte som jag säger som jag säger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Är detta ett bra sätt att få folk att förstå, eller är man onödigt otrevlig? Ska man vara sån här när IV kommer, eller ska man vara mjukis? Det är ju inte för inte som jag säger som jag säger. Bra skrivet enligt mig, men jag tvivlar på att han inte kommer läsa det. Detta pga av att han inte kommer att besöka just den tråden fler gånger. Och skulle han nu läsa det så bryr han sig inte, är man envis så är man. Det är samma sak med många andra, nya medlemmar också. De skriver ett inlägg och kollar sedan aldrig mer i tråden. Därför tar de aldrig del av de uppmaningar som ges. Själv gjorde jag bort mig riktigt ordentligt där... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 (redigerad) Är detta ett bra sätt att få folk att förstå, eller är man onödigt otrevlig? Ska man vara sån här när IV kommer, eller ska man vara mjukis? Det är ju inte för inte som jag säger som jag säger. Gud nej, det är där är fan inget.. Usch, helt seriöst, jag skulle fan kunna döda personerna som drar upp gamla trådar. helt seriöst. Redigerad 26 oktober, 2007 av Karatemorfar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Haha, jag gillar denna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Är detta ett bra sätt att få folk att förstå, eller är man onödigt otrevlig? Ska man vara sån här när IV kommer, eller ska man vara mjukis? Det är ju inte för inte som jag säger som jag säger. Nej, påsåvis får du inte respekt. Respekt är vad som behövs för att få en sån här jävla idiot att sluta. Det hjälper inte att skrika åt en döv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Hur snabbt måste ett tåg åka för att man ska "Splashas" ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts