Jacker Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Skillnaden är att administratören har mycket mer kontroll över forumet och kan ändra precis vad han vill. Admins på GTAsajten är bara mods med lite större rättigheter. Hultan är den som sköter det administrativa på riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Admins på GTAsajten är bara mods med lite större rättigheter. Hultan är den som sköter det administrativa på riktigt. Nu pratade jag ifs om hur det brukar vara. Förlåt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (redigerad) /.../although it will be in the 9:30pm Eastern slot. Taget från Wikipedia ang. säsong 7 av Scrubs. 9:30pm (21.30) Eastern slot. Vad menas? Edit: Från NBC.com: "Thursday 9:30/8:30c" Redigerad 25 oktober, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 /.../although it will be in the 9:30pm Eastern slot. Taget från Wikipedia ang. säsong 7 av Scrubs. 9:30pm (21.30) Eastern slot. Vad menas? 09:30:00 p.m. Thursday October 25, 2007 in US/Eastern converts to 03:30:00 a.m. Friday October 26, 2007 in Europe/Stockholm - Timezoneconverter Jag längtar också. Perfekt inledning på höstlovet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 09:30:00 p.m. Thursday October 25, 2007 in US/Eastern converts to 03:30:00 a.m. Friday October 26, 2007 in Europe/Stockholm - Timezoneconverter Jag längtar också. Perfekt inledning på höstlovet. Tackar! Bra sida det där. Vad händer i "on-call-room" med dem? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Nu kanske jag känns lite noobig, men jag fattar inte hur man ska förstå det här med acronymen Ett exempel: Majoriteten vet om att det finns nya smilies. Måste man då trycka reply för att se vad detta betyder? I detta fall de mest aktiva medlemmarna. Eller hur får man reda på det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (redigerad) Nu kanske jag känns lite noobig, men jag fattar inte hur man ska förstå det här med acronymen Ett exempel: Måste man då trycka reply för att se vad detta betyder? I detta fall de mest aktiva medlemmarna. Eller hur får man reda på det? Du håller pilen/markören över ordet. Redigerad 25 oktober, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Du håller pilen/markören över ordet. Ah, tack så mycket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Är det möjligt att göra ett kontoutdrag på internet? I så fall, kan någon guida mig hur man gör på Swedbank.se. Är ganska långt till närmaste bank, så underlättar ju om man kan se det hemifrån. Tack på förhand. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Är det möjligt att göra ett kontoutdrag på internet? I så fall, kan någon guida mig hur man gör på Swedbank.se. Är ganska långt till närmaste bank, så underlättar ju om man kan se det hemifrån. Tack på förhand. Har du it-bank? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Marky, du måste förmodligen gå in på banken/ringa dem så att de aktiverar sådant åt dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (redigerad) Ajdå, okej. Nåja, förhoppningsvis så har inackoderingsbidraget kommit, är nämligen pank Tack för svaren EDIT: Åh, följdfråga! Vilket datum brukar inackderingsbidragen komma? Redigerad 25 oktober, 2007 av Marky Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Smakar citronvodka mindre "sprit", om man nu kan säga så, än ren vodka? Min kompis snackar om att citronen "tar ut" spritsmaken, och jag vill minnas att StellHell pratade om någon citronvodka som var så otroligt mild. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Smakar citronvodka mindre "sprit", om man nu kan säga så, än ren vodka? Min kompis snackar om att citronen "tar ut" spritsmaken, och jag vill minnas att StellHell pratade om någon citronvodka som var så otroligt mild. Det tar bort det mesta av spritsmaken, men när man sväljer den känns den fortfarande som rapsolja i halsen. Och visst bränner det fortfarande i magen efter en shot. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Vilket datum brukar inackderingsbidragen komma? Lite snabb bump, men är ganska viktigt att jag får veta! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Lite snabb bump, men är ganska viktigt att jag får veta! 28nde. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 28nde. Eftersom att det är på en söndag, borde det väl komma imorgon då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Eftersom att det är på en söndag, borde det väl komma imorgon då? Det tycker jag. Fråga Mordos eller någon annan som du vet bor i studentlägenhet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Det tycker jag. Fråga Mordos eller någon annan som du vet bor i studentlägenhet. Aja, får hoppas det kommer imorgon då. LAN på gång nämligen, och då lär jag väl behöva lite pengar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Är det möjligt att göra ett kontoutdrag på internet? I så fall, kan någon guida mig hur man gör på Swedbank.se. Är ganska långt till närmaste bank, så underlättar ju om man kan se det hemifrån. Tack på förhand. Kontoudrag på internet? Wtf menar du? Man kan betala och överföra pengar på internet, visst, men utdrag betyder väl alltid att man får kontanter i handen, antingen ur en bankomat eller i kassan på banken/affären? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts