Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

/.../although it will be in the 9:30pm Eastern slot.

Taget från Wikipedia ang. säsong 7 av Scrubs.

9:30pm (21.30) Eastern slot. Vad menas?

09:30:00 p.m. Thursday October 25, 2007 in US/Eastern converts to

03:30:00 a.m. Friday October 26, 2007 in Europe/Stockholm

- Timezoneconverter

Jag längtar också. :rolleyes: Perfekt inledning på höstlovet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kanske jag känns lite noobig, men jag fattar inte hur man ska förstå det här med acronymen :rolleyes:

Ett exempel:

Majoriteten vet om att det finns nya smilies.

Måste man då trycka reply för att se vad detta betyder? I detta fall de mest aktiva medlemmarna.

Eller hur får man reda på det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kanske jag känns lite noobig, men jag fattar inte hur man ska förstå det här med acronymen :rolleyes:

Ett exempel:

Måste man då trycka reply för att se vad detta betyder? I detta fall de mest aktiva medlemmarna.

Eller hur får man reda på det?

Du håller pilen/markören över ordet. :wub:

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Smakar citronvodka mindre "sprit", om man nu kan säga så, än ren vodka? Min kompis snackar om att citronen "tar ut" spritsmaken, och jag vill minnas att StellHell pratade om någon citronvodka som var så otroligt mild.

Det tar bort det mesta av spritsmaken, men när man sväljer den känns den fortfarande som rapsolja i halsen. Och visst bränner det fortfarande i magen efter en shot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det möjligt att göra ett kontoutdrag på internet? I så fall, kan någon guida mig hur man gör på Swedbank.se.

Är ganska långt till närmaste bank, så underlättar ju om man kan se det hemifrån.

Tack på förhand.

Kontoudrag på internet? Wtf menar du? Man kan betala och överföra pengar på internet, visst, men utdrag betyder väl alltid att man får kontanter i handen, antingen ur en bankomat eller i kassan på banken/affären?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...