Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Om jag laddar upp en bild på beffo, och klickar på %7Boption%7D [/img ] så bilder en liten klickbar bild här.

Men på ett annat forum blir det en ända stor bild i full skala.

Why?

Senaste versionen av Invision Powerboard, som det här forumet använder, skalar ner dem automatiskt för att inte hela fönstret ska bli jättebrett. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad symboliserar egentligen "(Y)"- smilien?:confused: Jag får det endast till en rumpa med stringtrosor, är det vad det ska vara? Jag tror inte tjejer skulle använda den så mycket då, vilket jag sett att de gör.

Skriver du "(Y)" i en konversation på MSN så får du fram en hand med tummen upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som kommer ihåg ett fight-spel där man kunde förvandla alla karaktärer till ett djur och försätta fighten, någon som kommer ihåg vad det heter och vilken konsoll de var till (gammalt spel)

Du menar som Ultimate? Då kan det vara Mortal Combat till 64.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför har inte hultan så man kan tabort sej själv? Och vad är skillnaden mellan Admin och Moderat?

Den första frågan fattade jag inte.

Angående andra frågan: Ptja, en moderat är helt involverad kring politik medan en admin ofta sköter om en internetsida av något slag.

Jag var tvungen. :confused:

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför har inte hultan så man kan tabort sej själv?

Du menar varför man inte kan ta bort sitt eget konto? Vad ska det vara bra för?

Sedan andra frågan är det väl ungefär som Kebab svarade. Däremot kan båda låsa, öppna och flytta trådar samt ta bort inlägg och varna folk och sånt...

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså typ om en har tröttnat på GTAsajten och vill inte vara medlem längre så kan han tabort sitt acc själv. Utan att man behöver fråga hultan

Om man tröttnar så är det ju bara låta bli att logga in i fortsättningen. Jag tror inte ens Hultan skulle ta bort ditt account om du frågade honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...