Henkibojj Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Skulle tro det ja.. Jag har föreslagit en hel del Svinto, men jag vet inte om det funkar Jag skulle inte ha förstått vad du menade med Svinto om det inte var för detta omslag Kul blogg, btw. Rekommenderas till er RSS-läsare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Skulle vilja hitta fakta om skillnaderna mellan hasch och tobak. Vilket är farligast, vad är kriterierna för att något skall kallas för drog. Har är i en diskution där jag hävdar att tobak är farligare än hasch och att tobak hade klassificerats som en drog om det kommit idag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 (redigerad) Behöver hjälp med mIRC.. Hur gör jag för att connecta på start-up till två olika servrar, tex. FreeQuest och Quakenet, och i sin tur connecta till olika kanaler i dessa servrar? Tex: Quakenet -----> #Socker FreeQuest -----> #Piratebits Jag vill ha allt i perform. Edit: Har mIRC 6.3 och nbs-irc 2.36 Redigerad 14 oktober, 2007 av Karatemorfar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Har för mig att det är så simpelt att du lägger till både kanalerna och servrarna i dina favoriter och kryssar i Autoconnect eller liknande alternativ.. Va dock ett tag sen jag utnyttjade mIRC.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Skulle vilja hitta fakta om skillnaderna mellan hasch och tobak. Vilket är farligast, vad är kriterierna för att något skall kallas för drog. Har är i en diskution där jag hävdar att tobak är farligare än hasch och att tobak hade klassificerats som en drog om det kommit idag. http://www.google.se/search?q=cannabis+tobacco+comparison Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Behöver hjälp med mIRC.. Hur gör jag för att connecta på start-up till två olika servrar, tex. FreeQuest och Quakenet, och i sin tur connecta till olika kanaler i dessa servrar? Tex: Quakenet -----> #Socker FreeQuest -----> #Piratebits Jag vill ha allt i perform. Edit: Har mIRC 6.3 och nbs-irc 2.36 Installera ChatZilla istället betydligt bättre än mIRC! BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Någon med en OiNK-Invite? Skicka pm Eller skriv här! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Någon med en OiNK-Invite? Skicka pm Eller skriv här! Man ger inte ut dom till vem som helst tyvärr. Har jag fått erfara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Installera ChatZilla istället betydligt bättre än mIRC! BOT Jag vill inte ha ChatZilla. Jag vill ha mIRC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Styr upp tråden med en fråga då; Vad heter tjejen som Vice. precis postade? Bar Refaeli Men det kanske du redan sett i den rätta tråden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Jag vill inte ha ChatZilla. Jag vill ha mIRC nnScript har har en sådan funktion. Men det gör också hela mIRC lite segt. Du kan kanske installera det och klippa ut dom viktiga delarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Behöver hjälp med mIRC.. Hur gör jag för att connecta på start-up till två olika servrar, tex. FreeQuest och Quakenet, och i sin tur connecta till olika kanaler i dessa servrar? Tex: Quakenet -----> #Socker FreeQuest -----> #Piratebits Jag vill ha allt i perform. Edit: Har mIRC 6.3 och nbs-irc 2.36 Jag gör såhär och jag tycker det är lätt Starta upp, bli connectad till quakenet, joina kanalerna du vill vara i, högerklicka och välj autojoin. För att komma åt 2 servrar samtidigt så skriver du /server -m irc.server.org Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Släng in ett script i startup som kör -m serv -j chan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Tack, tack Det funkade En fråga: Kan man ställa in i Winamp så man får 5:1 ljud? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Är det nån som vet adressen till den andra GTAsajten som är gjord av de mobbade 12-åringarna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Är det nån som vet adressen till den andra GTAsajten som är gjord av de mobbade 12-åringarna? Den finns inte kvar längre. gtasajten.forumportal.se var det annars. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Den finns inte kvar längre. gtasajten.forumportal.se var det annars. Äsch då varför inte? tack iallafall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Undrar vart "orginalet" av den här http://www.youtube.com/watch?v=WDgv6gf2mXE filmen tagit vägen.Den var mycket roligare. Letat som en hund efter den. Låten är alltså rätt, men inte själva filmen... Redigerad 16 oktober, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Undrar vart "orginalet" av den här http://www.youtube.com/watch?v=WDgv6gf2mXE filmen tagit vägen.Den var mycket roligare. Letat som en hund efter den. Låten är alltså rätt, men inte själva filmen... Oops, skulle postat för 45 minuter sen men glömde bort http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=beffo....-Bamsesagan.mp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Oops, skulle postat för 45 minuter sen men glömde bort http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=beffo....-Bamsesagan.mp3 Rätt låt, men filmen!? När de sjunger "kisselikiss" så är det en bild på en unge som kissar på en soldat. DET är orginalet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts