SilentViper Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 (redigerad) Vad är skiljnaden mellan Trance och techno En frågade mig vad skillnad var mellan dom två. Redigerad 12 oktober, 2007 av agent47 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Trance är mer melodisk. Sen heter det skillnad BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Trance är mer melodisk. Och inte nog med det, techno lika som dance, använder sig väldigt mycket av repetition av beats i sina låtar. Trance är låt liksom som byter beat, som BOT säger - är mer melodisk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Några bra tips till att snabbt få bort två brännmärken på ett golv och på en matta? Märkena är mindre än femtioöringar, men dom syns. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Några bra tips till att snabbt få bort två brännmärken på ett golv och på en matta? Märkena är mindre än femtioöringar, men dom syns. Heh, mission impossible. Ställ någonting ovanpå dem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Heh, mission impossible. Ställ någonting ovanpå dem. No way, det måste gå att ta bort! Min kompis råkade tappa en kolbit typ tre gånger igår när vi rökte vattenpipa hos honom. Två av gångerna träffade kolbiten golvet, den tredje gången träffade den mattan. Han är nog kapabel till att slipa ner golvet, om så behövs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Hehe. Jo att slipa ner golvet går nog, förstås. Men mattan blir nog desto svårare. Om han inte vänder på den förstås. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Gör nya brännmärken ovanpå, med alibi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 På ett golv? Vad är det för typ av golv? Parkett eller? BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Gör nya brännmärken ovanpå, med alibi. Sherlock Holmes in reverse! Faktiskt, det var riktigt smart! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 På ett golv? Vad är det för typ av golv? Parkett eller? BOT Skulle tro det ja.. Jag har föreslagit en hel del Svinto, men jag vet inte om det funkar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Vart kan man hitta den helt sjuka filmen: Salo, or the 120 Days of Sodom eller som den heter på svenska, Salo eller Sodom, 120 dagar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Vet inte vem det är men snygg är hon... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Vet inte vem det är men snygg är hon... Nu var du väl ändå vilse i trådskogen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Nu var du väl ändå vilse i trådskogen? Japp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Styr upp tråden med en fråga då; Vad heter tjejen som Vice. precis postade? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 I biljard så lägger man ju åttan i "mitten" såsom bilden visar. Åttan ligger ju där för att man inte ska råka sätta den redan i sprängningen. Men är det verkligen helt omöjligt att sätta åttan i första stöten? Det här är något jag har funderat över länge, så jag skulle bli jätteglad för hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 (redigerad) Vad är skiljnaden mellan Trance och techno En frågade mig vad skillnad var mellan dom två. Ta en titt på den här sidan http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html den kan nog sprida lite ljus över situationen Annars så exempelpå techno http://www.youtube.com/watch?v=Jle9SNybzek minimalistisk sådan Redigerad 14 oktober, 2007 av santek Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Vad är skiljnaden mellan Trance och techno En frågade mig vad skillnad var mellan dom två. Trance är dålig och techno kan vara bra (om den görs av minimalistiska tyskar som byter alias ofta). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 I biljard så lägger man ju åttan i "mitten" såsom bilden visar. Åttan ligger ju där för att man inte ska råka sätta den redan i sprängningen. Men är det verkligen helt omöjligt att sätta åttan i första stöten? Det här är något jag har funderat över länge, så jag skulle bli jätteglad för hjälp. Det torde väl inte vara omöjligt. Sök lite på YT så tror jag nog du får upp någonting Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts