Troxie Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Min gissning är att de är maskotar för ett zoo. Trådmaterial... Ska jag behöva läsa upp första meningen för dig personligt för att du ska fatta att jag inte har ork? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Ska jag behöva läsa upp första meningen för dig personligt för att du ska fatta att jag inte har ork? Jag har inte ork att skapa en ny tråd. Hur ska jag klara uppdraget "Sir Yes Sir" i Vice City? EDIT: Haha, mitt 3000:e inlägg var surt. Det hade jag inte väntat mig Redigerad 11 oktober, 2007 av Henkibojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Jag har inte ork att skapa en ny tråd. Hur ska jag klara uppdraget "Sir Yes Sir" i Vice City? EDIT: Haha, mitt 3000:e inlägg var surt. Det hade jag inte väntat mig Gå in i munkaffären och vänta tills konvojen stannar och pansarvagnsföraren går ut och köper munkar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Så kan man också göra men själv väntade jag till föraren gick in för att köpa munkar minnen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Pallar inte med en helt ny tråd så jag frågar här: Mitt Icemat headset är snart helt pajj efter cirka 1 års andvändning så jag behöver tips till ett ganska billigt med ändå skitbra headset krav är: Hyffsat bra mic Ljudet är inte så viktigt men man ska kunna lyssna på låtar utan att spy. Helst ska headsetet täcka hela öronen och vara bekvämt priset ska ligga mellan 300-450 kr http://www.webhallen.com/prod.php?id=67530 Äger ett par och älskar dom. Problemet är att dom är lite för små för mina öron vilket gör att jag får ont efter en längre stunds användande. Men annars är dom toppklass. Test av dom: http://www.xsreviews.co.uk/reviews/headset...nd-3h-headset/1 Kan tillägga att jag dragit headsetet i golvet ett 20-tal gånger men har inte märkt några skador alls. Redigerad 11 oktober, 2007 av DrStupid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 (redigerad) Ska jag behöva läsa upp första meningen för dig personligt för att du ska fatta att jag inte har ork? Det fäster jag inget som helst avseende vid. Det där var en ren trådfråga som inte hör hemma i den den här tråden din ärans fähund och klimakteriekärring. Redigerad 12 oktober, 2007 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Jag har inte ork att skapa en ny tråd. Hur ska jag klara uppdraget "Sir Yes Sir" i Vice City? EDIT: Haha, mitt 3000:e inlägg var surt. Det hade jag inte väntat mig Nej nej, ni har fel. Man ska döda den i strivagnen och sedan vänta på de andra att dom ska gå och köpa munkar. ---- Vilket band/artist har dragit in mest pengar i hela världen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Vilket band/artist har dragit in mest pengar i hela världen? Elvis, kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Nej nej, ni har fel. Man ska döda den i strivagnen och sedan vänta på de andra att dom ska gå och köpa munkar. ---- Vilket band/artist har dragit in mest pengar i hela världen? Det är något som man skulle kunna googla fram hyfsat lätt... Men jag skulle våga gissa på Beatles, Michael jackson eller någon liknande artist.. men bara för det är det säkert nån för oss okänd kines. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 metylblått metylanilin Dessa ämnan brukar apoteket ha. Ska du ha det till btw? Har du gonorré eller ska du jävlas med folk så dom blir blåa? Btw, har aldrig hört talas om metylenroalinin.. Tack för svaret fick för mig det hette så efter läst detta: "10.0 Metylenblått Metylenblått är ett av de starkaste färgämnen man känner till. En obetydlighet därav räcker för att färga en hel vattenbassäng blå. Metylenblått är dessutom ofarligt att förtära i mindre mängder, men munnen färgas intensivt blå, vilket ju är en nackdel(?). I ett hål i en karamell stoppas en mängd stor som 1-2 knappnålshuvuden. Hålet i karamellen igenfylles och den sväljes hel för att ej färga munnen. Efter 6-12 timmar är hela kroppen invändigt blå, mage tarmar osv. Ett bekvämt sätt att skaffa sig blått blod i ådrorna. Žven urinen blir blåfärgad. Samma sak kan göras med metylrosanilin, som kan blandas ut i någons kaffe, då ämnet inte kan upptäckas däri. Detta ämne är dock lila istället, och man svettas lila av det. Klassiker på svensexor. Smyg ner ett korn i någons byxficka, när han/hon tvättar byxorna nästa gång, blir hela tvätten mörkblå." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Tack för svaret fick för mig det hette så efter läst detta: "10.0 Metylenblått Metylenblått är ett av de starkaste färgämnen man känner till. En obetydlighet därav räcker för att färga en hel vattenbassäng blå. Metylenblått är dessutom ofarligt att förtära i mindre mängder, men munnen färgas intensivt blå, vilket ju är en nackdel(?). I ett hål i en karamell stoppas en mängd stor som 1-2 knappnålshuvuden. Hålet i karamellen igenfylles och den sväljes hel för att ej färga munnen. Efter 6-12 timmar är hela kroppen invändigt blå, mage tarmar osv. Ett bekvämt sätt att skaffa sig blått blod i ådrorna. Žven urinen blir blåfärgad. Samma sak kan göras med metylrosanilin, som kan blandas ut i någons kaffe, då ämnet inte kan upptäckas däri. Detta ämne är dock lila istället, och man svettas lila av det. Klassiker på svensexor. Smyg ner ett korn i någons byxficka, när han/hon tvättar byxorna nästa gång, blir hela tvätten mörkblå." Skillad på metylrosanilin och metylenroalinin. Rosanilin används ibland vid märkning av grisar och andra djur. Dessa ämnen är inte det roligaste "practical joke" man gör, då om en person sväljer det som sagt kommer få hela kroppen blå/lila. Kiss, Svett, Allt som kroppen gör av med kommer få en ny färg. Alla kläder personen har på sig kommer bli färgade, och hans säng kommer också bli färgad, infact allt han rör vid med en del av kroppen som gör av med svett kommer bli missfärgade. Gillar man inte en person är det dock förträffligt. Något av det bästa man kan göra mot chefen som är ett jävla svin. Smyg ner det i kaffet och se hur gubbfan kommer vara förbannad i veckor efter incidenten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Skillad på metylrosanilin och metylenroalinin. Rosanilin används ibland vid märkning av grisar och andra djur. Dessa ämnen är inte det roligaste "practical joke" man gör, då om en person sväljer det som sagt kommer få hela kroppen blå/lila. Kiss, Svett, Allt som kroppen gör av med kommer få en ny färg. Alla kläder personen har på sig kommer bli färgade, och hans säng kommer också bli färgad, infact allt han rör vid med en del av kroppen som gör av med svett kommer bli missfärgade. Gillar man inte en person är det dock förträffligt. Något av det bästa man kan göra mot chefen som är ett jävla svin. Smyg ner det i kaffet och se hur gubbfan kommer vara förbannad i veckor efter incidenten. Tänkte exprimentera lite med det hälla lite i bensin och se om det blir blåa avgaser och hälla det i bäcken nedanförmig och se vad som händer och sånt sen finns det en pojk som jävlats med mig många år, och han tar alltid en kopp kaffe på ett café inne i stan innan han går till jobbet... evil Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Gillar man inte en person är det dock förträffligt. Något av det bästa man kan göra mot chefen som är ett jävla svin. Smyg ner det i kaffet och se hur gubbfan kommer vara förbannad i veckor efter incidenten. No offense, men nu förstår jag varför du är arbetslös. xD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Tack för svaret fick för mig det hette så efter läst detta: "10.0 Metylenblått Metylenblått är ett av de starkaste färgämnen man känner till. En obetydlighet därav räcker för att färga en hel vattenbassäng blå. Metylenblått är dessutom ofarligt att förtära i mindre mängder, men munnen färgas intensivt blå, vilket ju är en nackdel(?). I ett hål i en karamell stoppas en mängd stor som 1-2 knappnålshuvuden. Hålet i karamellen igenfylles och den sväljes hel för att ej färga munnen. Efter 6-12 timmar är hela kroppen invändigt blå, mage tarmar osv. Ett bekvämt sätt att skaffa sig blått blod i ådrorna. Žven urinen blir blåfärgad. Samma sak kan göras med metylrosanilin, som kan blandas ut i någons kaffe, då ämnet inte kan upptäckas däri. Detta ämne är dock lila istället, och man svettas lila av det. Klassiker på svensexor. Smyg ner ett korn i någons byxficka, när han/hon tvättar byxorna nästa gång, blir hela tvätten mörkblå." Hur länge sitter det i sen då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Nej nej, ni har fel. Man ska döda den i strivagnen och sedan vänta på de andra att dom ska gå och köpa munkar. ---- Vilket band/artist har dragit in mest pengar i hela världen? Rolling Stones, de har turne nästan varje år i 30 år! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Rolling Stones, de har turne nästan varje år i 30 år! Faktum eller gissning? Jag menar, jag kan tro att Metallica håvar in en del. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Jag gissar faktiskt på Beatles eller Elvis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 (redigerad) 1. The Beatles 2. Michael Jackson 3. Elvis Presley http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-...g_music_artists Edit: Oj, det är ju antal sålda skivor, inte dem som håvat in mest pengar. Redigerad 12 oktober, 2007 av KvaddadPadda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Faktum eller gissning? Jag menar, jag kan tro att Metallica håvar in en del. Har hört det, kommer inte ihåg exakt, me ja Metallica är säkert högt upp, men tänk dig varje åt tune världen över i över 35+ år. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Någon som har en OiNK-Invite? Skicka PM om du har , Tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts