Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

jag har en fråga...

Jag har köpt en spice gold joint som bara har spice gold i sig ingen tobek.

Den är ungefär 10 cm lång (med filter) och så tjock som en vanlig cig.

Här kommer fråga jag undrar om jag kommer bli hög av den när jag aldrig har rökt något som spice eller spice gold.

Jag undrar detta bara för att när jag rökte en salvia dinivorum joint i tisdags så blev jag nästan inte något påverkat den var under mina föväntningar inga hallucinationer eller nåt jag blir mer yr av en vanlig cig :whistling:

så kommer jag bli hög av min spice gold joint ?

jag har sökt på google och falshback så har jag läst men jag hittar bara folk som har rökt i bong och sånt..

Jag kan inte skriva i flashback forum ändå fast jag är medlem vrf är det så???

Hej igen, teoman.

Rök på bara. Spice gör dig bäng bara.

Salvia går knappt heller att röka i joint btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej igen, teoman.

Rök på bara. Spice gör dig bäng bara.

Salvia går knappt heller att röka i joint btw.

hej OGloco.

men vadå bäng skrattar jag mycket av den???

och hur länge håller effekten???

sista frågan ser man på mig att jag har meckat och hur lång tid tar det innan man inte ser att jag har meckat??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, nu när teomännen härskar på forumet och förstör vill jag ha en plan.

Kan alla och då menar jag alla bara ignorera honom och inte svara på ett enda av hans inlägg? Jag tror knappast det hjälper, men då slipper man massa onödiga posts....

Men du vet... ignorerar man honom så får man inte Postcount + 1, och det är nog det som det sitter i för många. :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo det stämmer. MEn hoppas Hultan vaknar till liv snart.

@Kicken

Ja tror om vi ignorerar teoman då kommer han sitta och spamma ner hela forumet med hans frågor då.

Så, vad är det han håller på med nu?

@Eudoros: Konstigt. Man får ju knappast respekt ifall man gjort så och så många posts på forumet.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, nu när teomännen härskar på forumet och förstör vill jag ha en plan.

Kan alla och då menar jag alla bara ignorera honom och inte svara på ett enda av hans inlägg? Jag tror knappast det hjälper, men då slipper man massa onödiga posts....

Även om idioten blir genomskådad hela tiden så kan man inte alltid vara säker på att det är honom... men man kan ju trotts allt rapportera och sedan avvakta med att svara på hans inlägg tills någon odödlig har kollat hans IP-adress.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja tror om vi ignorerar teoman då kommer han sitta och spamma ner hela forumet med hans frågor då.

Inte då, han blir bannad. Om och om igen.

Det bästa är om alla bara ignorerar honom och rapporterar alla misstänkta teoman-are, så kommer räddningspatrullen och sopar iväg honom. Det har funkat någorlunda hittills, och det funkar nog tills Hultan kommer och IP-bannar.

Återgå nu till vad tråden är till för, teoman har fått tillräckligt med uppmärksamhet.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...