Kebab Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Alla vi som älskar Teo klappar nu! *klapp klapp* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 5. hur bildas olja? 6. hur bildas stenkol?? Haha någon behöver hjälp med NO-läxan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 När blir det IP-ban på honom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Vad är han om han inte är wigger? En vit neger? Eller är det samma sak? Åh nej! Du har fel... Om man inte har respekt är man en wigger, har man respekt så är man inte det. Daahh. Det är så gangsta' världen är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 1. I filmen ali som handlar om muhammed ali s liv så finns det en sång med som det bara är musik och ingen sång. den spelas när han boxas mot sonny liston och i startmenyn om man har den på dvd kan någon säga vad den heter?? 2. Kan man spara dvd filmer i xbox 360?? 3. Jag har en ny lcd tv som stödjer 720 p 1080i osv hur ändrar jag till tex 1080i?eller ändras det automatiskt?. 4. Finns det någon trailer på spelet Viking Of Asgard ????????????????????????????????? 5. hur bildas olja? 6. hur bildas stenkol?? Google Google Google Google Google Google Google Haha någon behöver hjälp med NO-läxan Klockren! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ChebKhaled Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Google Google Google Google Google Google Google Klockren! jag har googlat men kan inte hitta svaren på 1, 5, 6 . 5 och 6 finns inte ens i min kemi bok...... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 jag har googlat men kan inte hitta svaren på 1, 5, 6 . 5 och 6 finns inte ens i min kemi bok...... Hej tjacktomte. Jag antar att du är utvecklingsstörd, så jag tar detta noggrant. 1. Öppna t.ex. Internet Explorer, eller Firefox om du vill känna dig lite mer "1337". 2. Skriv in i adressfältet (en vit rektangulär ruta högst uppe vanligtvis); "www.google.se", UTAN situationstecken alltså! 3. Skriv in den exakta frågeställningen som du har skrivit på fråga 5 och 6. 4. Det som händer nu är att en lite annorlunda sida ploppar fram, här får du alltså dina sökresultat, om du använder ögonen i några sekunder så kommer du att hitta HELT SJUKT JÄVLA MÅNGA SVAR PÅ EXAKT DIN JÄVLA FRÅGA. God afton. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ChebKhaled Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Hej tjacktomte. Jag antar att du är utvecklingsstörd, så jag tar detta noggrant. 1. Öppna t.ex. Internet Explorer, eller Firefox om du vill känna dig lite mer "1337". 2. Skriv in i adressfältet (en vit rektangulär ruta högst uppe vanligtvis); "www.google.se", UTAN situationstecken alltså! 3. Skriv in den exakta frågeställningen som du har skrivit på fråga 5 och 6. 4. Det som händer nu är att en lite annorlunda sida ploppar fram, här får du alltså dina sökresultat, om du använder ögonen i några sekunder så kommer du att hitta HELT SJUKT JÄVLA MÅNGA SVAR PÅ EXAKT DIN JÄVLA FRÅGA. God afton. No further questions. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Hej tjacktomte. Jag antar att du är utvecklingsstörd, så jag tar detta noggrant. 1. Öppna t.ex. Internet Explorer, eller Firefox om du vill känna dig lite mer "1337". 2. Skriv in i adressfältet (en vit rektangulär ruta högst uppe vanligtvis); "www.google.se", UTAN situationstecken alltså! 3. Skriv in den exakta frågeställningen som du har skrivit på fråga 5 och 6. 4. Det som händer nu är att en lite annorlunda sida ploppar fram, här får du alltså dina sökresultat, om du använder ögonen i några sekunder så kommer du att hitta HELT SJUKT JÄVLA MÅNGA SVAR PÅ EXAKT DIN JÄVLA FRÅGA. God afton. Heter det inte citationstecken? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Heter det inte citationstecken? Jo-oh. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 (redigerad) Jo-oh. Gramatikexperten har talat. Eller nåt. -- Någon bra butik (på nätet eller ej) som har snygga jackor (typ rockar) Redigerad 4 oktober, 2007 av Sniper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ChebKhaled Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Jag har sökt på min fråga 1 och jag hittade inget svar så om ni vet då kan ni säga det... En till fråga var kan jag se backstreet boys när dom är på oprah winfrey show? Den videon finns inte på youtube eller någonannanstans jag har sökt på gooogle men inte funnit några svar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Heter det inte citationstecken? Jag kommer ej att besöka forumet på en vecka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Har en liten konstig fråga. Om ja lyssnar på musik från Windows Media player. Medans ja sover. Så när ja vaknar på morgonen då hör ja att låten låter konstig och då måste ja vänta 1-2dagar. Inna ja hör den normalt igen . Vad kan det bero på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Gramatikexperten har talat. Eller nåt. -- Någon bra butik (på nätet eller ej) som har snygga jackor (typ rockar) Heter det inte grammatikexperten? (Jo-oh.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 1. I filmen ali som handlar om muhammed ali s liv så finns det en sång med som det bara är musik och ingen sång. den spelas när han boxas mot sonny liston och i startmenyn om man har den på dvd kan någon säga vad den heter?? 2. Kan man spara dvd filmer i xbox 360?? 3. Jag har en ny lcd tv som stödjer 720 p 1080i osv hur ändrar jag till tex 1080i?eller ändras det automatiskt?. 4. Finns det någon trailer på spelet Viking Of Asgard ????????????????????????????????? 5. hur bildas olja? 6. hur bildas stenkol?? 1. IMDB har svaren. Du kunde ha googlat dig dit om du inte kände till sidan förr. 2. Har inget intresse av frågan så jag tänkte inte undersöka den närmare. Men jag hittade den här! 3. Här finns det en bra sida för teknikfrågor. Gå till R och leta upp vad RTFM betyder! 4. Spelet existerar inte. 5. Oil eller olja. 6. Coal. Alla vi som älskar Teo klappar nu! *klapp klapp* Gah!! Heter det inte citationstecken? Jo, ur "citat". Quotation marks, på engelska. _____________________________________________________ Varifrån kommer Nigga Stole My Bike? Hittade den här och började skratta rejält, men jag vet ju inte bakgrunden till skämtet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Jag kommer ej att besöka forumet på en vecka. Hahaha! --- Finns det ett samband mellan vegetarianism och nykterism? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Har en liten konstig fråga. Om ja lyssnar på musik från Windows Media player. Medans ja sover. Så när ja vaknar på morgonen då hör ja att låten låter konstig och då måste ja vänta 1-2dagar. Inna ja hör den normalt igen . Vad kan det bero på? Varför lyssnar du på Windows Media Player när du sover? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Varför lyssnar du på Windows Media Player när du sover? Vissa vill ha musik i bakgrunden när de sover. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Varför lyssnar du på Windows Media Player när du sover? Jag sover med hög volym på, för att jag kan inte somna annars. Tystnad är tråkigt för vissa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts