Lajnux Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Nahe vill du inte att hon ska bli glad då? Tror knappast att en 16årig tjej skulle uppskatta att få Grand Theft Auto San Andreas i födelsedagspresent. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Nahe vill du inte att hon ska bli glad då? Hur många tjejer tror du det är som blir glada om de nu får ett SA som födelsedagspresent? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Hur många tjejer tror du det är som blir glada om de nu får ett SA som födelsedagspresent? Alla tjejer på forumet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 "Lite våld har aldrig skadat" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Vart tog Xmetoth vägen? Han var ju en rolig filur. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 "Lite våld har aldrig skadat" Precis precis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 (redigerad) Vad kan man köpa till 16 årig tjej som fyller år ?. (Det får gärna vara något roligt, fint, snällt osv). Clone A Willy Klona ditt favoritorgan! Först gör du en avgjutning i formmassan. Häll därefter gummiblandningen i formen och fäst vibratorn. Låt stelna i 24 h och du har en perfekt avgjutning där vare kurva och åder på originalet finns med. Klonen ger oändligt många möjligheter: Du kan ge kroppslig njutning åt alla som åtrår dig, utan att du själv behöver kopulera likt en avelstjur. Kanske din partner inte har uthålligheten som önskas? När det verkliga exemplaret gjort sitt är det bara att låta kopian ta över. Och är du möjligtvis ovanligt välutrustad, eller kanske en åldrande alfahanne och framgångsrik författare/journalist/programledare med särskilt intresse för jakt, kan du göra dussintals avgjutningar för att sälja dyrt på eBay! Har du inte överskattat din egen dragningskraft och perfektion lär du bli rik som ett troll. Pris: 299 kr Finns även så man kan klona en i choklad som hon kan äta. Titta, jag hittade en hemsida. Ni kan se på ett par smaskiga resultat där. http://www.cloneawilly.com/ Redigerad 2 oktober, 2007 av eXotic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Hur fan rakar man sig med såna där billiga en-blads-rakhyvlar utan att skära upp halva ansiktet? Inte klarat det än. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Hur fan rakar man sig med såna där billiga en-blads-rakhyvlar utan att skära upp halva ansiktet? Inte klarat det än. Raka dig med hyvel eller rakapparat istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Raka dig med hyvel eller rakapparat istället. Det är en, enblads hyvel. Som sagt, billigt skit. Rakapparater är dyra, såvida jag inte köper en från nittonhundra-frysitfast. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Gilette ska ha (Jag har iaf fått 2 stycket) gratisprover på den vanliga Mach3. Grymt bra hyvel för ett bra pris, och ännu bättre när du kan få en gratis på posten. Själv har jag Mach 3 Power (den gröna med vibrator). Kostar inte allt för mycket och är bästa hyveln man kan få tag på enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Då får jag införskaffa mig en sådan där dyrare grej. Så mitt ansikte inte blir besudlat med plåster. (den gröna med vibrator) Fniss. Natthumor för den lättroade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Då får jag införskaffa mig en sådan där dyrare grej. Så mitt ansikte inte blir besudlat med plåster. Fniss. Natthumor för den lättroade. Absolut. Helt klart värt det i slutändan. Bladen är bra i flera veckors tid, och ett paket med nya blad kostar inte så mycket och finns i princip överallt. Gillette M3 Power heter den. Den finns också i svart. Snyggare helt klart. (Nitro) Gillette Fusion Power finns nu att köpa också. Den ska visst vara ännu bättre, men från en recention jag läste är precisionbladet värdelöst. Oh, and one last thing. "Vibratorn" är sjukt bra. Visst, jag skrattade också åt den, och gämförde med en dildo som alla andra. Efter att ha använt hyvel med vibrator, och sen använder utan vet jag varför dom har den där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Själv har jag Mach 3 Power (den gröna med vibrator). Kostar inte allt för mycket och är bästa hyveln man kan få tag på enligt mig. Mja.. Jag har också en sån men jag tycker att man skär sig väldigt lätt med den, iofs kan det bero på att jag rakar för hårdhänt.. Hursomhelst föredrar jag min vanliga Mach 3 Turbo! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Mja.. Jag har också en sån men jag tycker att man skär sig väldigt lätt med den, iofs kan det bero på att jag rakar för hårdhänt.. Hursomhelst föredrar jag min vanliga Mach 3 Turbo! w00t?! Jag har aldrig skurit mig med min hyvel. Eller jo, en gång. I läppen.. Ett riktigt nybörjar fel. Skulle trimma mustaschen, och drar en vågrätt drag.. blev fina sår på läppen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Vart tog Xmetoth vägen? Han var ju en rolig filur. Antar att han till slut 'offade' sig själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 w00t?! Jag har aldrig skurit mig med min hyvel. Eller jo, en gång. I läppen.. Ett riktigt nybörjar fel. Skulle trimma mustaschen, och drar en vågrätt drag.. blev fina sår på läppen. Haha, har hänt mig också. Själv så kör jag Fusion, hade Mach3 innan. Fusion tycker jag ligger skönare mot huden och precisionsbladet kan vara bra att ha ibland. Men det är inte sååå användbart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 (redigerad) w00t?! Jag har aldrig skurit mig med min hyvel. Eller jo, en gång. I läppen.. Ett riktigt nybörjar fel. Skulle trimma mustaschen, och drar en vågrätt drag.. blev fina sår på läppen. Hehe.. men som jag sa beror det antagligen på att jag använder för mycket vardagsvåld. ----- I natt hände en mystisk sak, jag vaknade några minuter över fyra av att datorn, som jag sgs alltid stänger av under natten, hade startat av sig själv! Eventuellt kan det iofs bero på att on/off-knappen var slarvigt intryckt på nåt vänster men jag hade också en hårklippare på laddning i samma uttag som datorn, kan den ha något med det hela att göra? Eller har jag haft påhälsning av en poltergeist? Erfarenheter? Redigerad 3 oktober, 2007 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Hehe.. men som jag sa beror det antagligen på att jag använder för mycket vardagsvåld. ----- I natt hände en mystisk sak, jag vaknade några minuter över fyra av att datorn, som jag sgs alltid stänger av under natten, hade startat av sig själv! Eventuellt kan det iofs bero på att on/off-knappen var slarvigt intryckt på nåt vänster men jag hade också en hårklippare på laddning i samma uttag som datorn, kan den ha något med det hela att göra? Eller har jag haft påhälsning av en poltergeist? Erfarenheter? Kan ha varit ett snabbt strömavbrott. Datorer speciellt (och tv-aparater ibland) brukar startas när strömmen kommer tillbaka. Oftast när det är någon sekundsavbrott. *edit* Fy fan.. Detta vart mitt helt meningslösa 13.000:e inlägget på forumet.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Antar att han till slut 'offade' sig själv. Haha! Good point. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts