Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Vänta några minuter så ska jag kolla om jag minns. :confused:

(Det gör jag, måste bara friska upp minnet)

Edit: Skriv filmnamnen under varandra som jag gjorde i exemplet. Sen markerar du dem och trycker på knappen som jag så snyggt har markerat. :naughty:

post-8866-1191259010_thumb.jpg

Det tackar jag innerligt för..

Tog inte så grymt lång tid att skriva in 159 filmer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänta några minuter så ska jag kolla om jag minns. :naughty:

(Det gör jag, måste bara friska upp minnet)

Edit: Skriv filmnamnen under varandra som jag gjorde i exemplet. Sen markerar du dem och trycker på knappen som jag så snyggt har markerat. :lol:

post-8866-1191259010_thumb.jpg

Du har stavat fel på Simpas efternamn. :D:confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En eller ett Playstation!?

Tydligen en, men varför inte ett? :whistling:

En station, för tusan, alltså en Playstation. Åtminstone säger jag en PSP. Men jag säger ganska sällan en/ett Playstation Portable, så jag vet inte riktigt. Skulle tro en. Likadant med PS3. En PS3 eller en Playstation 3. Fast med just förkortningen PS3 låter det inte lika fel med ett >_<

Xbox säger jag alltid 360 om, alltså "en tre-sexti". Det säger man ju även om biking/skateboard/snowboardtricks, så varför inte även med konsoler?

Vad kan man köpa till 16 årig tjej som fyller år :innocent: ?. (Det får gärna vara något roligt, fint, snällt osv).

Den här kanske? >_<

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det för skillnad på jail och prison?

Nu hittade jag lite iaf.

"Jails in the United States are different from prisons. Jails are typically operated by city or county governments, and house prisoners who are being detained before trial or serving sentences less than one year."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...