Karatemorfar Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Vänta några minuter så ska jag kolla om jag minns. (Det gör jag, måste bara friska upp minnet) Edit: Skriv filmnamnen under varandra som jag gjorde i exemplet. Sen markerar du dem och trycker på knappen som jag så snyggt har markerat. Det tackar jag innerligt för.. Tog inte så grymt lång tid att skriva in 159 filmer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Vänta några minuter så ska jag kolla om jag minns. (Det gör jag, måste bara friska upp minnet) Edit: Skriv filmnamnen under varandra som jag gjorde i exemplet. Sen markerar du dem och trycker på knappen som jag så snyggt har markerat. Du har stavat fel på Simpas efternamn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Det tackar jag innerligt för.. Tog inte så grymt lång tid att skriva in 159 filmer. Varsågod! Du har stavat fel på Simpas efternamn. Det är en annan Johannes jag menar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Vad kan man köpa till 16 årig tjej som fyller år ?. (Det får gärna vara något roligt, fint, snällt osv). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Vad kan man köpa till 16 årig tjej som fyller år ?. (Det får gärna vara något roligt, fint, snällt osv). gta san andreas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 (redigerad) gta san andreas Ha.. ha. Jag menade inte så "roligt" . Redigerad 2 oktober, 2007 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Vad kan man köpa till 16 årig tjej som fyller år ?. (Det får gärna vara något roligt, fint, snällt osv). Kanske nått smycke? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Vad kan man köpa till 16 årig tjej som fyller år ?. (Det får gärna vara något roligt, fint, snällt osv). Bara du inte köper parfym, nagellack eller något sånt så är det nog rätt lugnt... för köper man sånt så tar man "fel" 99 gånger av 100. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Vad kan man köpa till 16 årig tjej som fyller år ?. (Det får gärna vara något roligt, fint, snällt osv). Teddybjörnar brukar gå hem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 (redigerad) Teddybjörnar brukar gå hem. Ja jag tänkte faktiskt på nån mjukisdjur . Det är väl inte barnsligt? Redigerad 2 oktober, 2007 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Ja jag tänkte faktiskt på nån mjukisdjur . Det är väl inte barnsligt? Jo! Köp något roligt från http://www.coolstuff.se! DE HAR ÅLDERSANPASSAD SÖKNING! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Jo! Köp något roligt från http://www.coolstuff.se! DE HAR ÅLDERSANPASSAD SÖKNING! Jag ska ge henne presenten på Fredag... så det blir nog inget Internet köp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 (redigerad) En eller ett Playstation!? Tydligen en, men varför inte ett? En station, för tusan, alltså en Playstation. Åtminstone säger jag en PSP. Men jag säger ganska sällan en/ett Playstation Portable, så jag vet inte riktigt. Skulle tro en. Likadant med PS3. En PS3 eller en Playstation 3. Fast med just förkortningen PS3 låter det inte lika fel med ett Xbox säger jag alltid 360 om, alltså "en tre-sexti". Det säger man ju även om biking/skateboard/snowboardtricks, så varför inte även med konsoler? Vad kan man köpa till 16 årig tjej som fyller år ?. (Det får gärna vara något roligt, fint, snällt osv). Den här kanske? Redigerad 2 oktober, 2007 av Henkibojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Vad är det för skillnad på jail och prison? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 (redigerad) Vad är det för skillnad på jail och prison? Meh, dumma Eurodos, jag hade fel Redigerad 2 oktober, 2007 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 (redigerad) Vad är det för skillnad på jail och prison? Jail är väl främst amerikanskt och prison mer engelskt? Redigerad 2 oktober, 2007 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Jail är väl främst amerikanskt och prison mer engelskt? Prison Break är ju en amerikansk serie... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Vad är det för skillnad på jail och prison? Nu hittade jag lite iaf. "Jails in the United States are different from prisons. Jails are typically operated by city or county governments, and house prisoners who are being detained before trial or serving sentences less than one year." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Den här kanske? 168000:- Jag åkte ju JAS 39 Gripen gratis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Ha.. ha. Jag menade inte så "roligt" . Nahe vill du inte att hon ska bli glad då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts