Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Nej tydligen heter det en, precis som en tv en video en bil etc...

Låter som ett sånt fall där det går att säga på båda sätten, en/ett tv, en/ett video, en/ett playstation osv. Om Xbox däremot låter en som det ända rätta.

Själv säger jag alltid ett playstation.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EFTERLYSNING!

Varken ICA eller City Gross har mina favorit chips, Sourcream & Cheese chipslängre... Om någon talar om för mig vart jag kan hitta dessa skulle jag bli vääääldigt glad!

Sourcream-and-Cheese_932494_0.jpg

Coop/konsum brukar ha.

OLW's Cream Cheese är dock oändligt mycket godare, och OLW's Supreme Creamy Cheddar är ännu lite godare till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hur ändrar jag min signatur och min bild?

Ett litet tips till våran kära teoman bara...

Om du trots allt vill fortsätta besöka forumet i framtdien, så sluta upp med att göra en massa användare hela tdien. Om du fortsätter så kommer du att dra på dig en IP-ban till sist, och då är garanterat slut.:w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett litet tips till våran kära teoman bara...

Om du trots allt vill fortsätta besöka forumet i framtdien, så sluta upp med att göra en massa användare hela tdien. Om du fortsätter så kommer du att dra på dig en IP-ban till sist, och då är garanterat slut. :w000t:

Proxy?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack och bock, men hur gör jag?

Vänta några minuter så ska jag kolla om jag minns. :w000t:

(Det gör jag, måste bara friska upp minnet)

Edit: Skriv filmnamnen under varandra som jag gjorde i exemplet. Sen markerar du dem och trycker på knappen som jag så snyggt har markerat. :(

post-8866-1191259010_thumb.jpg

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...