Vice. Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 En eller ett Playstation!? Tydligen en, men varför inte ett? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 En eller ett Playstation!? Tydligen en, men varför inte ett? Ett Playstation, helt klart -Kalle har ett Playstation -Kalle har en Playstation Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Ett Playstation, helt klart -Kalle har ett Playstation -Kalle har en Playstation Nej tydligen heter det en, precis som en tv en video en bil etc... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 En station, en spelstation, en Playstation? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Naturligtvis heter det en Playstation och en Xbox. Ett spelstation? Ett krysslåda? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Playstationet Playstationen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Playstationet Playstationen Det kanhända låta märkligt och många tycker att det är direkt fel men rent grammatikaliskt är det den rätta stavningen. (Språkriktighetsboken, Norstedts akademiska förlag, 2005) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Nej tydligen heter det en, precis som en tv en video en bil etc... Låter som ett sånt fall där det går att säga på båda sätten, en/ett tv, en/ett video, en/ett playstation osv. Om Xbox däremot låter en som det ända rätta. Själv säger jag alltid ett playstation. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Vilket FPS var det första att köra med WASD och mus? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 EFTERLYSNING! Varken ICA eller City Gross har mina favorit chips, Sourcream & Cheese chipslängre... Om någon talar om för mig vart jag kan hitta dessa skulle jag bli vääääldigt glad! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 EFTERLYSNING! Varken ICA eller City Gross har mina favorit chips, Sourcream & Cheese chipslängre... Om någon talar om för mig vart jag kan hitta dessa skulle jag bli vääääldigt glad! Coop/konsum brukar ha. OLW's Cream Cheese är dock oändligt mycket godare, och OLW's Supreme Creamy Cheddar är ännu lite godare till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bob-Marley Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 hur ändrar jag min signatur och min bild? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 hur ändrar jag min signatur och min bild? Tryck på "My controls" i menyn längst upp på sidan. Sedan väljer du "Edit signature" eller "Edit avatar" i menyn till vänster. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 (redigerad) hur ändrar jag min signatur och min bild? Welcome, teoman... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=39381 Redigerad 1 oktober, 2007 av Jazz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 hur ändrar jag min signatur och min bild? Ett litet tips till våran kära teoman bara... Om du trots allt vill fortsätta besöka forumet i framtdien, så sluta upp med att göra en massa användare hela tdien. Om du fortsätter så kommer du att dra på dig en IP-ban till sist, och då är garanterat slut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Ett litet tips till våran kära teoman bara... Om du trots allt vill fortsätta besöka forumet i framtdien, så sluta upp med att göra en massa användare hela tdien. Om du fortsätter så kommer du att dra på dig en IP-ban till sist, och då är garanterat slut. Proxy? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 (redigerad) Jag undrar om man i något program kan skriva in någon och sedan få det i bokstavsordning? Ska skriva ner alla mina filmer jag har, och vill sedan få det i bokstavsordning Redigerad 1 oktober, 2007 av Karatemorfar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Jag undrar om man i något program kan skriva in någon och sedan få det i bokstavsordning. Ska skriva ner alla mina filmer jag har, och vill sedan få det i bokstavsordning Microsoft Excel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Microsoft Excel. Tack och bock, men hur gör jag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 (redigerad) Tack och bock, men hur gör jag? Vänta några minuter så ska jag kolla om jag minns. (Det gör jag, måste bara friska upp minnet) Edit: Skriv filmnamnen under varandra som jag gjorde i exemplet. Sen markerar du dem och trycker på knappen som jag så snyggt har markerat. Redigerad 1 oktober, 2007 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts