Kebab Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Tack för svaret! Ojoj, önskar att jag också kunde tänka sådär. Jo, jag tror att jag hänger med.. *läser igen* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Om det är 0° C och meterologen säger att det ska bli två gånger så kallt dagen efter, hur kallt blir det då? http://www.inspiredofspirit.com/joomla/forum/style_emoticons/default/hmm.gif Umberto har föööör mycket fritid.. Men ett intressant svar... Däremot kan det ju faktiskt vara så att det dagen innan varit 3 grader (hur gör man grader tecken :S ) C och att han därför menar på att det kommer sjunka dubbelt så mycket som mellan idag och föregående dag. Vilket skulle innebära -6 (gradtecken) C. Det finns säkert en miljon (nej idioter ta det inte på allvar) olika sätt att se på det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Svaret på frågan är ju självklart 00. Man måste ju vara en dubbelnolla om man ställer en sån fråga! Eller? Är det jag som är dum i huvudet nu igen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 *Text* Du är min nya idol. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Svaret på frågan är ju självklart 00. Man måste ju vara en dubbelnolla om man ställer en sån fråga! Eller? Är det jag som är dum i huvudet nu igen? Du är nog dum i huvudet igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Umberto har föööör mycket fritid.. Granted. Samtidigt försöker jag dock hålla diskussionen på en adekvat nivå och streta emot överflödig användning av spammiga oneliners. Seriösa frågor kräver seriösa svar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Jag skulle behöva hjälp typ, jättenu! Låt oss säga att min adress är: Erik Antesson Lönsås 203 533 99 Boteberg SWEDEN .. hur ska jag då fylla i den i ett sådant här formulär? Skulle vara omåttligt tacksam om jag fick hjälp, för jag skulle gärna vilja få iväg den här ordern så snart som möjligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Jag skulle behöva hjälp typ, jättenu! Låt oss säga att min adress är: Erik Antesson Lönsås 203 533 99 Boteberg SWEDEN .. hur ska jag då fylla i den i ett sådant här formulär? Skulle vara omåttligt tacksam om jag fick hjälp, för jag skulle gärna vilja få iväg den här ordern så snart som möjligt. Bilden funkar inte. *edit* Nu funkar den. Name: Erik Antesson Adress Line 1: Lönsås 203 Adress Line 2: (Om du hade bott i en lägenhet så skulle du skriva nummret här) Is this adress: (Är adressen ett postoffice a.s.o. Antar ett nej) Yes[] No[x] City, State, Zip: Boteberg, None 533 99 Country: Sweden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Är det en kanyl på GTA_freaks avatar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Är det en kanyl på GTA_freaks avatar? En hel spruta faktiskt. Liggandes på andra sprutor. Så ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 En hel spruta faktiskt. Liggandes på andra sprutor. Så ja. På så vis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Jag söker en sida där man kan köpa en iPhone från USA, eftersom den är billigare där nu än vad den kommer att vara i Sverige, och här kommer det bli abonemang. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 (redigerad) Jag söker en sida där man kan köpa en iPhone från USA, eftersom den är billigare där nu än vad den kommer att vara i Sverige, och här kommer det bli abonemang. Enda vettiga alternativet; kompis eller ebay. Med andra ord; köper du en från ett seriöst "mellanhandsföretag" så kommer du att åka på diverse skatter, frakt till Sverige, extrakostnad för besväret som företaget tar, SAMT svensk moms när den går genom tullen i Sverige. Du hamnar troligtvis ej under 4000. Se själv: http://www.international-orders.com/ Redigerad 30 september, 2007 av mr_tobbe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Jag söker en sida där man kan köpa en iPhone från USA, eftersom den är billigare där nu än vad den kommer att vara i Sverige, och här kommer det bli abonemang. Iphonen är väl operatörslåst i usa också, vilket gör att du inte kommer kunna använda den som en telefon här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Iphonen är väl operatörslåst i usa också, vilket gör att du inte kommer kunna använda den som en telefon här? Jo, men mr_tobbe snackade om i Ekonomi tråden att det släppts något som tar bort låset.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Jo, men mr_tobbe snackade om i Ekonomi tråden att det släppts något som tar bort låset.. Ofan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Bilden funkar inte. *edit* Nu funkar den. Name: Erik Antesson Adress Line 1: Lönsås 203 Adress Line 2: (Om du hade bott i en lägenhet så skulle du skriva nummret här) Is this adress: (Är adressen ett postoffice a.s.o. Antar ett nej) Yes[] No[x] City, State, Zip: Boteberg, None 533 99 Country: Sweden Ah, tack så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Kan man 'ta' videos från YouTube även om det i Embed-fältet står "Embedding disabled by request"? Isåfall hur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Kan man 'ta' videos från YouTube även om det i Embed-fältet står "Embedding disabled by request"? Isåfall hur? Med det HÄR kanske? Vet inte riktigt dock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Med det HÄR kanske? Vet inte riktigt dock. Hm, jag hade inte tänkt spara videon på datorn utan bara kunna lägga in den på exempelvis forum med en embed-kod. Tack för länken ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts