Umberto Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Som du såg (?) i filmen så används stora mängder bensin för att tillverka. Multiplicera det med antalet tillverkningar/månad, år osv. Det blir mycket. Löjligt. I relation till vad t.ex. en storstad i USA, transportindustrin eller motor"sporten" förbrukar under ett år är det där av så ytterst marginell betydelse att det inte kan ha någon påverkan på det globala oljepriset. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Skulle vilja veta skillnaden mellan lcd ochh plasma tv och vad man bör välja. Har GRYMT svårt för att bestämma mig. >< vad hade ni valt ni som kan nått om det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Skulle vilja veta skillnaden mellan lcd ochh plasma tv och vad man bör välja. Har GRYMT svårt för att bestämma mig. >< vad hade ni valt ni som kan nått om det? LCD har väl någon sorts kristaller istället för glas? Blir inga solreflektioner i LCD. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Skulle vilja veta skillnaden mellan lcd ochh plasma tv och vad man bör välja. Har GRYMT svårt för att bestämma mig. >< vad hade ni valt ni som kan nått om det? Efter mitt praktiserande på Elgiganten lärde jag mig att LCD är mycket bättre än plasma. Plasma går sönder snabbare etc. Exakta skillnaden minns jag inte men det är nåt med kristallgrejer och lysrör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 På plasma "bränns" väl bilden in? Om du kollar på en kanal i några timmar, så kommer kanalens ikon att brännas in i hörnet, vilket syns om du byter kanal. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) Vad betyder kognitiv? Redigerad 25 september, 2007 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Skulle vilja veta skillnaden mellan lcd ochh plasma tv och vad man bör välja. Har GRYMT svårt för att bestämma mig. >< vad hade ni valt ni som kan nått om det? LCD om: -Du ska ha den i ett ljust rum med mycket fönster och lampor. -Du ska ha den för datorskärm eller bara är rädd för att bilden ska bränna fast. Plasma om: -Du vill ha bästa möjliga svärtan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Vad betyder kognitiv? Psykologisk kognitiv? Psykologisk kognitiv är att mekanismen att ta in och tolka information. Använda även vid processer såsom att använda minne och språk, som två av flera exempel. Får peta på mig om det är annan typ av kognitiv du letar efter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Tack för svaren. Har en sak till som jag undrar över: Kan ni tipsa om någon bra sida där man kan hitta bra och roliga powerpoint bildspel som man kan skicka till sina polare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Hej har en fråga; om någon kommenterar anonymt på min bildagbok , kan jag ändå kolla vem det är eftersom att dens ip loggas ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Hej har en fråga; om någon kommenterar anonymt på min bildagbok , kan jag ändå kolla vem det är eftersom att dens ip loggas ? Om du nu får tag på personens ip, hur hade du tänkt få reda på vad ägaren av IP:n heter?. Okej, om du har något att jämföra IP:n med så förstår jag men om du nu inte har det så är det meningslöst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Om du nu får tag på personens ip, hur hade du tänkt få reda på vad ägaren av IP:n heter?. Okej, om du har något att jämföra IP:n med så förstår jag men om du nu inte har det så är det meningslöst. Gick inte få tag i ip;en . Men , en tjej var sur pga att nån kommenterar anonymt dumt .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 När vi ändå talar om TV-apparater - Vad är skillnaden mellan HD ready och Full HD? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Vad betyder denna mening? ; Smooth Trooper likes yo mammas Flap-Jacks ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Vad betyder denna mening? ; Smooth Trooper likes yo mammas Flap-Jacks ? Smooth Trooper gillar din mammas pannkakor. Edit: Eller ja, Flap-Jacks är ett av orden för pannkakor. Kan betyda annat också. Mest troligt bara kakor. Redigerad 26 september, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Hängbröst är en mera korrekt översättning av Flap-Jacks - se följande länk för en exakt översättning: http://goergen.deviantart.com/art/smooth-trooper-62695688 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Smooth Trooper gillar din mammas pannkakor. Edit: Eller ja, Flap-Jacks är ett av orden för pannkakor. Kan betyda annat också. Mest troligt bara kakor. @ Jazz. O-o Perfekt översättning? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 När vi ändå talar om TV-apparater - Vad är skillnaden mellan HD ready och Full HD? Full HD är 1920x1080. HD Ready är en mindre upplösning, t.ex. 1280x720. Om jag inte minns fel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Vad betyder denna mening? ; Smooth Trooper likes yo mammas Flap-Jacks ? Jag tror någon såg mitt WP Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Vilken är den äldsta hemsidan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts