Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Som du såg (?) i filmen så används stora mängder bensin för att tillverka. Multiplicera det med antalet tillverkningar/månad, år osv.

Det blir mycket.

Löjligt. I relation till vad t.ex. en storstad i USA, transportindustrin eller motor"sporten" förbrukar under ett år är det där av så ytterst marginell betydelse att det inte kan ha någon påverkan på det globala oljepriset.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vilja veta skillnaden mellan lcd ochh plasma tv och vad man bör välja.

Har GRYMT svårt för att bestämma mig. ><

vad hade ni valt ni som kan nått om det? :D

Efter mitt praktiserande på Elgiganten lärde jag mig att LCD är mycket bättre än plasma. Plasma går sönder snabbare etc. Exakta skillnaden minns jag inte men det är nåt med kristallgrejer och lysrör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vilja veta skillnaden mellan lcd ochh plasma tv och vad man bör välja.

Har GRYMT svårt för att bestämma mig. ><

vad hade ni valt ni som kan nått om det? :D

LCD om:

-Du ska ha den i ett ljust rum med mycket fönster och lampor.

-Du ska ha den för datorskärm eller bara är rädd för att bilden ska bränna fast.

Plasma om:

-Du vill ha bästa möjliga svärtan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej har en fråga;

om någon kommenterar anonymt på min bildagbok , kan jag ändå kolla vem det är eftersom att dens ip loggas ?

Om du nu får tag på personens ip, hur hade du tänkt få reda på vad ägaren av IP:n heter?. Okej, om du har något att jämföra IP:n med så förstår jag men om du nu inte har det så är det meningslöst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du nu får tag på personens ip, hur hade du tänkt få reda på vad ägaren av IP:n heter?. Okej, om du har något att jämföra IP:n med så förstår jag men om du nu inte har det så är det meningslöst.

Gick inte få tag i ip;en :(.

Men , en tjej var sur pga att nån kommenterar anonymt dumt ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...