mr_tobbe Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Hur säger man muffins i singular? Jag äter en muffin. ? http://playak.com/components/com_joomlaboard/emoticons/yes.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Hur säger man muffins i singular? Jag äter en muffin. ? Jag äter en muffins. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Jag äter en muffins. Låter inte rätt, men det gör inte Jag äter en muffin heller, i mina öron. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 En muffin flera muffins. Tycker det låter rätt bra.http://playak.com/components/com_joomlaboard/emoticons/yes.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 "Egon äter muff." "Slobodan äter muffinzar." ---- När ni ser den, ta en funderar varför bensinpriserna är så jävla höga.. Utveckla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 (redigerad) Åh, tack så mycket! Det var väldigt lärorikt. Kan jag tänka mig att du tycker din hobby langare... *börjar knappa in nummret till polisens tipstelefon* Redigerad 24 september, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 (redigerad) Hur säger man muffins i singular? Jag äter en muffin. ? Muffin, muffins, muffinet. http://playak.com/components/com_joomlaboard/emoticons/yes.gifhttp://playak.com/components/com_joomlaboard/emoticons/yes.gifhttp://playak.com/components/com_joomlaboard/emoticons/yes.gif Redigerad 24 september, 2007 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 När (WEB) står med i ett torrentnamn så innebär det ju att musiken är rippad från internet. Finns det alltså hemsidor som streamar hela album? http://www.inspiredofspirit.com/joomla/forum/style_emoticons/default/hmm.gif Kan jag tänka mig att du tycker din hobby langare... *börjar knappa in nummret till polisens tipstelefon* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Du skiter i det. Jag skiter i om du har gjort ett skolarbete, för isf har ju dina lärare fel att ge dig ett bra betyg. Jag skiter i om din morsa är läkare. Some claim that yawning is not caused by lack of oxygen, for the reason that yawning allegedly reduces oxygen intake compared to normal respiration. However, both of these are as controversial as a debate over yawning can be. Detta finns i länken jag gav dig. 12$ för att få tag på .pdf'n. Kom tillbaka när du har läst den, annars är det STFU på dig jävla noob. Ooooou... Store Stellan (haha) ska ge mig smisk. Varför skulle jag betala för att få ett dokument jag inte kan öppna?? :S Jag tror säkert att du skiter i att min morsa är läkare.. Bara det att ajg tror 100 ggr mer på henne än någon som kallar sig StellHell ifrån dom småländska skogarna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Är det sant att det finns DVD-spelare med usb-port på framsidan? I så fall, kan någon ge mig en länk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Utveckla. Du ser ju hur jävla mycket bensin de använder för att tillverka Kokain ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Du ser ju hur jävla mycket bensin de använder för att tillverka Kokain ? Du menar alltså att bensinpriserna är höga som en direkt följd av att bensin används i kokaintillverkning? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Du menar alltså att bensinpriserna är höga som en direkt följd av att bensin används i kokaintillverkning? Som du såg (?) i filmen så används stora mängder bensin för att tillverka. Multiplicera det med antalet tillverkningar/månad, år osv. Det blir mycket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Som du såg (?) i filmen så används stora mängder bensin för att tillverka. Multiplicera det med antalet tillverkningar/månad, år osv. Det blir mycket. Å andra sidan finns det ju fortfarande rätt mycket olja/bensin, och kokaintillverkning lär ju inte vara det som drar mest per år. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 5 500 miljoner liter bensin och 4 000 miljoner liter diesel per år förbrukar endast Sverige per år genom bilåkning, tänk om, tänk rätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Hur får man en "personifierad" e-mail? Såsom kanske kukhuvud@kattarsle.com? Bara undrar liksom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Någon som har Aftonbladet plus som kan tänkas göra mig en liten tjänst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Någon som har Aftonbladet plus som kan tänkas göra mig en liten tjänst? Brukar gå att hitta som torrent eller på Flashback. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Hur får man en "personifierad" e-mail? Såsom kanske kukhuvud@kattarsle.com? Bara undrar liksom. Du måste registrera en domän. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Du måste registrera en domän. Fuckshit. Tackar. D: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts